Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Czerwieńsk: Remont nawierzchni drogi gminnej w Nietkowicach
Numer ogłoszenia: 57668 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta , Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3278565, faks 068 3278091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwiensk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej w Nietkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej długości 500mb 4m szerokości w miejscowości Nietkowice na odcinku od zakończenia nawierzchni brukowej do końca ogrodzenia cmentarza. W zakres zamówienia wchodzi : 1/ oczyszczenie istniejącej nawierzchni z zalegającej ziemi, 2/ ręczne profilowanie masą mineralno-bitumiczną z oczyszczeniem (likwidacja dziur w istniejącej nawierzchni), 3/ skropienie nawierzchni bitumicznej emulsja asfaltową, 4/ mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną - warstwa ścieralna gr.5cm, 5/ utwardzenie i złagodzenie poboczy wzdłuż całego odcinka drogi na szerokości nie mniej niż 50cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1000,oo PLN, (słownie: jeden tysiąc złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : -wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, -dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, -dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót oraz osobami, które mogą być wyznaczone na stanowiska : -Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymogom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem. Kadra do kierowania robotami ( kierownik budowy ) musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz, jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie :w ostatnim roku ( 2008r ) uzyskali wielkość przychodów na poziomie co najmniej wartości odpowiadającej wartości zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony, a jego oferta odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowanie w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa z opłacona składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Oświadczenia o sposobie realizacji zamówienia tj. -udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi -zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2 -o zaakceptowaniu warunków umowy. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2,3 do niniejszej specyfikacji. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku
ul. Rynek 25
66-016 Czerwieńsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Remont drogi gminnej nr 115331E Esterka
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.