eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwieńsk › Remont nawierzchni drogi gminnej w Nietkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Czerwieńsk: Remont nawierzchni drogi gminnej w Nietkowicach
Numer ogłoszenia: 57668 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta , Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3278565, faks 068 3278091.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwiensk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej w Nietkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej długości 500mb 4m szerokości w miejscowości Nietkowice na odcinku od zakończenia nawierzchni brukowej do końca ogrodzenia cmentarza. W zakres zamówienia wchodzi : 1/ oczyszczenie istniejącej nawierzchni z zalegającej ziemi, 2/ ręczne profilowanie masą mineralno-bitumiczną z oczyszczeniem (likwidacja dziur w istniejącej nawierzchni), 3/ skropienie nawierzchni bitumicznej emulsja asfaltową, 4/ mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną - warstwa ścieralna gr.5cm, 5/ utwardzenie i złagodzenie poboczy wzdłuż całego odcinka drogi na szerokości nie mniej niż 50cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1000,oo PLN, (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : -wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, -dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, -dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót oraz osobami, które mogą być wyznaczone na stanowiska : -Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymogom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem. Kadra do kierowania robotami ( kierownik budowy ) musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz, jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie :w ostatnim roku ( 2008r ) uzyskali wielkość przychodów na poziomie co najmniej wartości odpowiadającej wartości zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowanie w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa z opłacona składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Oświadczenia o sposobie realizacji zamówienia tj. -udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi -zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2 -o zaakceptowaniu warunków umowy. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2,3 do niniejszej specyfikacji. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku ul. Rynek 25 66-016 Czerwieńsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.