eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Remont drogi powiatowej nr 5499P Jutrosin - Zmysłowo od km 3+123 do km 3+523 na długości 400 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Rawicz: Remont drogi powiatowej nr 5499P Jutrosin - Zmysłowo od km 3+123 do km 3+523 na długości 400 mb
Numer ogłoszenia: 57634 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Podmiejska 10, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5453474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 5499P Jutrosin - Zmysłowo od km 3+123 do km 3+523 na długości 400 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 5499P Jutrosin - Zmysłowo od km 3+123 do km 3+523 na długości 400 mb Zamówienie obejmuje: - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi, - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3 m spycharkami, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym, - wykonanie rowków pod ścieki o wym. 30x40 cm, - ława pod ścieki betonowa z oporem, - ścieki z elementów ściekowych przykrawężnikowych 500x280x100x850 na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie wykopu i osadzenie studzienek ściekowych, - mechaniczne oczyszcenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej , - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm - w-wa wiążąca, - skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową, - ułożenie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej asfaltowej w-wy ścieralnej grub. 5 cm, - ręczne plantowanie powierzchni pobocza. Zgodnie z SST n-ry: D-00.00.00, D-02.01.01.12, D-02.01.01.20, D-02.01.01.22, D-02.03.01.11, D-03.02.01.40, D-04.01.01.12, D-04.03.01.12, D-04.03.01.22, D-04.04.02.12, D-04.08.04.11, D-05.03.05.13, D-05.03.05.27, D-08.05.01.10.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki gwarancji - Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez soebie prace na czas minimum 24 miesiące od daty odbioru tych prac 2) Zatrudnienie i kwalifikacje pracowników - Wykonawca musi mieć do dyspozycji personel majacy kwalifikacje do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami. 3) Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru - Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 5) Parafowany wzór umowy - Oferent parafuje wszystkie strony umowy jako znak akceptacji warunków w niej zawartych 6) Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - Wypełniony formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy - Wypełniony kosztorys ofertowy Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne elementy zamówienia 3) Oświadczenie z art.22 ust. 1 pkt. 1-3 i art.24 - Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Wykaz personelu - Wykaz kadry ze wskazaniem kierownika budowy i jego doświadczeniem (załączyć odpis stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy) i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) 6) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7) Wzór umowy - Oferent parafuje wszystkie strony wzoru umowy jako znak akceptacji jej warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.