eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków do badań scyntygraficznych i terapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Warszawa: Dostawa generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków do badań scyntygraficznych i terapii
Numer ogłoszenia: 57602 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków do badań scyntygraficznych i terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy do magazynu Zamawiającego generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków do badań scyntygraficznych i terapii dla potrzeb Zakładu Medycyny Nuklearnej Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań w ilościach i asortymencie wykazanych szczegółowo na Formularzach cenowych stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji: Zadanie 1 Generatory przeznaczone do eluacji radioaktywnego technetu Tc99m wykorzystywanego do badań scyntygraficznych. Generatory muszą posiadać aktywność atestowaną na środę 6 GBq. Dostawa w poprzedzający piątek do godziny 8 rano. Zadanie 2 Kapsułki terapeutyczne I-131 - średnia aktywność 370 MBq, przedział 222-518 MBq, dostawa w czwartek lub piątek do 8 rano, atest na następny wtorek. Zadanie 3 Stront SR89 chlorek strontu do iniekcji - dawka na jednego pacjenta, dostawa w czwartek lub piątek do 8 rano. Zadanie 4 Kapsułki diagnostyczne I-131 o aktywności 4 MBq, atestowane na wtorek, dostawa w czwartek lub piątek poprzedzający. Zadanie 5 poz. 1. MIBI - Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii perfuzyjnej mięśnia sercowego. poz. 2. DTPA - Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii nerek. poz. 3. MDP - Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii układu kostnego. poz. 4. DMSA - Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii nerek. poz. 5. MBrIDA - Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii wątroby i dróg żółciowych. poz. 6. KOLOID CYNAWY - Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii wątroby. poz. 7. PIROFOSFORAN - Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii zbioru krwi. poz. 8. HMOP typu NEUROSPECT - Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii perfuzyjnej mózgu Zadanie 6 Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii dynamicznej nerek EC. Dostawa zgodna z procedurą importu docelowego. W zadaniu 1, 2, 3 i 4 wymagane są atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi stosowania materiałów promieniotwórczych i ochrony radiologicznej. Wszystkie preparaty wymienione w zadaniach 1 - 6 muszą spełniać wymagania prawa farmaceutycznego. 3. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 4. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 5. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 6. Oferowany do przetargu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Oferowany termin płatności od dnia złożenia faktury Zamawiającemu nie może być krótszy niż 60 dni. 9. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt XVI SIWZ. 10. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do siwz jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ W celu wykazania spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę aktualnego, wymaganego prawem, zezwolenia właściwego organu na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. Zamawiający będzie oceniał: posiada aktualne, wymagane prawem, zezwolenie właściwego organu na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - spełnia nie posiada aktualnego, wymaganego prawem, zezwolenia właściwego organu na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - nie spełnia. PONADTO DO ZADAŃ 1, 2, 3, 4 W celu wykazania spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę aktualnego, wymaganego prawem Zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wytwarzanie, obrót i transport przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku Zamawiający będzie oceniał:posiada aktualne, wymagane prawem Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wytwarzanie, obrót i transport przedmiotu zamówienia - spełnia, nie posiada aktualnego, wymaganego prawem Zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wytwarzanie, obrót i transport przedmiotu zamówienia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ W celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Za odpowiednią wartość Zamawiający uzna: Zadanie 1 - nie mniej niż 130 000,00 zł brutto Zadanie 2 - nie mniej niż 39 000,00 zł brutto Zadanie 3 - nie mniej niż 38 000,00 zł brutto Zadanie 4 - nie mniej niż 24 000,00 zł brutto Zadanie 5 - nie mniej niż 30 000,00 zł brutto Zadanie 6 - nie mniej niż 8 000,00 zł brutto Dostawy należy przedstawić dla każdego zadania osobno. Jeśli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie dostaw łącznie dla oferowanych Zadań, pod warunkiem, że dostawy zostały zrealizowane zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych dostaw odpowiada łącznej wartości dla oferowanych Zadań. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia - mniej niż 2 główne dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy w rozdziale V pkt 3 i 5 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do łącznego spełnienia tych samych warunków udziału w postępowaniu co Wykonawcy przystępujący do postępowania samodzielnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    1. Charakterystyka produktu leczniczego dla oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Świadectwa i atesty: deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Przedstawione dokumenty należy opisać, którego zadania i której pozycji dotyczą) - z wyłączenie zadania 6. 3.W zadaniu 1, 2, 3, i 4 wymagane są atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi stosowania materiałów promieniotwórczych i ochrony radiologicznej. Wszystkie preparaty muszą spełniać wymagania prawa farmaceutycznego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionymi załącznikami - Formularzami Cenowymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1. Zmiana stron umowy. 2.2. Zmiana nazw i adresów stron umowy. 2.3. Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron. 2.4. Zmiana cen spowodowana zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT). 2.5.Zamiana oferowanych generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków na generatory Tc99m, materiały promieniotwórcze i radiofarmaceutyki o właściwościach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania ich z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowany). 2.6.Zamiana oferowanych generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków na generatory Tc99m, materiały promieniotwórcze i radiofarmaceutyki o właściwościach nie gorszych niż oferowany w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7. Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie (zmiana terminu obowiązywania umowy). 2.8. Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane w ofercie. 2.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a wykonawca wyraża zgodę na zmianę ilości generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków, określonych w Załączniku nr do umowy, w zależności od swoich potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych oraz ceny wskazanej w § 2 ust. 1 umowy. Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany warunków umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski szpital Specjalistyczny w Warszawie ul. Bursztynowa 2 04-749 Warszawa Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa określona w formularzu cenowym SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa określona w Formularzu Cenowym SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa określona w formularzy cenowym SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa określona w formularzu cenowym SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji asortymentowych określonych w formularzu cenowym SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa określona w formularzu cenowym SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.