Ogłoszenie z dnia 2006-11-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wałcz: dostawa materiałów medycznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Witold Wypych, ul. Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502809, fax 067 2502861. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): 13643787@pro.onet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów medycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów pomocniczych chirurgicznych, materiałów jednorazowego użytku, soczewki oczne i materiały wiskoelastyczne, stomatologia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dostawca winien spełnić wymogi Ustawy z 20.04.2004 o wyrobach medycznych 9Dz.U. z dnia 31.04.2004 ) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.41.30.00 - Soczewki Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.10.00 - Soczewki kontaktowe Oryginalny kod CPV: 33.13.00.00 - Stomatologia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 400.000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Dostawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia , wiedzę i doświadczenie, oraz środki do realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.107sw.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski, portugalski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.11.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego, bud. nr 44 pokój 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: Materiały opatrunkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wg zapisów SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. termin realizacji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Materiały chirurgiczne. 1) Krótki opis: Materiały pomocnicze chirurgiczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wg zapisów SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Materiały jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Materiały jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wg zapisów SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Soczewki oczne. 1) Krótki opis: Soczewki oczne i materiały wiskoelastyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Wg zapisów SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Stomatologia. 1) Krótki opis: Materiały stomatologiczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wg zapiów SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji 20 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Przestrzeń dla wszystkich - budowa integracyjnego placu zabaw przy Chełmińskiej i dostosowanie placu zabaw przy ul. Miłej dla osób z niepełnosprawnościami. PFRON w ramach Dostępna przestrzeń publiczna
- Remont ul. 1-go Maja w Wałczu
- Budowa dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Strącznie (gm. Wałcz) wraz z wyposażeniem, windą zewnętrzna i zagospodarowaniem terenu
- "Budowa pomostu rekreacyjnego o konstrukcji stalowej na jeziorze Krąpsko"
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Przebudowa sali gimnastycznej na salę widowiskowo-konferencyjną w miejscowości Lubno (gm. Wałcz) wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej.
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Pompa insulinowa - osobista
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.