eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › termomodernizacja 8 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej w osiedlu 500-Lecia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-13

POZYCJA 57524

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poddębice: termomodernizacja 8 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej w osiedlu 500-Lecia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Lokatorsko-Własnościowa", do kontaktów: Gławęda Sławomir, ul. Krasickiego 3A, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6783116, fax 043 6783988, e-mail: smlwpoddebiec@rubikon.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina.poddebice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółdzielnia Mieszkaniowa; budownictwo spółdzielcze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja 8 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej w osiedlu 500-Lecia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poddębice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Termomodernizacja 12 budynków mieszkalnych wielorodzinnych - ocieplenie ścian zewnętrznych budynków w bezspoinowym systemie docieplenia metodą lekką - mokrą systemem docieplenia Kabe Therm NV KLIMA wraz z kolorystyką. Zadanie obejmuje 8 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Poddębicach przy ul.: 1/ Południowa 1 B, 2/ Południowa 1 C, 3/ Zielona 2, 4/ Zielona 3, 5/ Zielona 4, 6/ Przejazd 15/17, 7/ Przejazd 21, 8/ Przejazd 23. Zakres rzeczowy obejmuje: - wymianę stolarki okiennej, - docieplenie ścian zewnętrznych podłużnych, - wymiana parapetów zewnętrznych (obróbek blacharskich), - lakierowanie drzwi wejściowych do klatek schodowych, - malowanie pozostałych elementów mających związek z elewacją, - remont obróbek blacharskich i posadzek na balkonach, - remont schodów wejściowych zewnętrznych do klatek schodowych, - docieplenie dachu, - docieplenie stropów piwnic. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określono w pkt. III.2) niniejszego ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.05.2007; lub data zakończenia: 31.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości - 57.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2, 4, 5 ustawy Prawo budowlane. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty o wartości min. 2 mln zł. i podobnym charakterze, zatrudniają min 2 osoby personelu kierowniczego c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na rachunku bankowym w wysokości min. 2 mln PLN lub zdolność kredytowa na powyższą kwotę, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 2. Z uwagi na finansowanie części zadań przez EkoFundusz Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia, 3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 niniejszego rozdziału, 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) sprawozdania finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, d) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub określającą zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 3.1.c, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje pracowników, w tym uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej (należy przedłożyć kserokopię świadectw kwalifikacyjnych), f) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. h) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu i) informacje o liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego (Załącznik Nr 4.), wraz z przedstawieniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje; j) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (tj. 2001 - 2006), minimum trzech robót budowlanych o wartości min. 2 mln każde, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik Nr 3) k) referencje potwierdzające, że roboty o których mowa w punkcie "j" zostały wykonane z należytą starannością, l) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, m) dowód wniesienia wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.poddebice.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za specyfikację pobierana u Zamawiającego lub przesyłana drogą pocztową - płatna na konto Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 10:15, siedziba Spółdzielni Mieszkaniowej - Poddębice, ul. Krasickiego 3A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja współfinansowana przez EkoFundusz - środki z ekokonwersji 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.