eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz Skrzatów 2 w całodobowym systemie zmianowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-10

POZYCJA 57468

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz Skrzatów 2 w całodobowym systemie zmianowym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 4018, do kontaktów: Małgorzata Krawczyk, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6134665. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka wojskowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz Skrzatów 2 w całodobowym systemie zmianowym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: Jednostka Wojskowa 4018 - Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz Skrzatów 2 w całodobowym systemie zmianowym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferent musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat ( licząc od upływu terminu złożenia ofert ) zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie ochrony obiektów jednostek wojskowych i potwierdzić jego realizację referencjami 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz Skrzatów 2 w całodobowym systemie zmianowym, a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem wyższych stanów gotowości bojowej (WSGB) oraz konwojowaniu mienia JW 4018 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1. o zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie oferenci, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda odpowiednich dokumentów spełniających warunki udziału w postępowaniu. W przypadku braku tych dokumentów oferta podlega wykluczeniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oferenci muszą spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 i art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata w dziedzinie tożsamej z zamówieniem, - oferent musi wykazać si ę posiadaniem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oferent musi przedstawić aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Oferentami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Oferentami ), - oferent musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat ( licząc od upływu terminu złożenia ofert ) zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie ochrony obiektów jednostek wojskowych i potwierdzić jego realizację referencjami, - oferent musi posiadać aktualną koncesję MSW i A na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 1997-08-22 o ochronie osób i mienia ( Dz.U. nr 114 poz. 740 ) oraz licencje pracowników ( kserokopie ) dołączyć do oferty, - oferent musi wykazać, że pracownicy przewidziani do ochrony obiektu posiadają licencje pierwszego stopnia, a dowódca ochrony licencję II stopnia na wykonanie zadań ochrony mienia i osób oraz poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ZASTRZEŻONE dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych, - oferent musi wykazać, że posiada pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych, - oferent musi posiadać kancelarię tajną, - oferent musi posiadać aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, opiewającą na kwoty co najmniej OC na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia min. 100 000,00 zł; Oferent zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności odnowi ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia, - oferent musi przedstawić aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 85 2. doświadczenie w ochronie osób i mienia (%) 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2006, godzina 12:00, Jednostka Wojskowa 4018; ul. Montelupich 3; 30-901 Kraków - sala odpraw.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.