To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Jastrzębie-Zdrój: Remont klatki schodowej i korytarzy w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Nieruchomości przy ul. 1 Maja 55 w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 57465 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39907 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej i korytarzy w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Nieruchomości przy ul. 1 Maja 55 w Jastrzębiu-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wykonaniu remontu klatki schodowej i korytarzy w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, w tym instalacji elektrycznych wg zakresu określonego w protokole przekazania robót i uzupełnianego w trakcie prowadzenia robót stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Zastrzega się możliwość zmiany zakresu robót w trakcie prowadzenia prac. Po przekazaniu frontu robót, a przed rozpoczęciem robót, wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego, wg zakresu wskazanego przez Inspektora Nadzoru. Podstawowy zakres remontów (lista nie wyczerpuje wszystkich możliwych robót): I. Roboty ogólnobudowlane: - demontaż istniejących paneli ściennych, - naprawa lub wymiana tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie, położenie gładzi gipsowej, - malowanie ścian farbą strukturalną, - skucie płytek i naprawa posadzek podłóg i schodów, - kładzenie płytek podłogowych na podłodze i schodach wraz z cokołem, - wymiana balustrady schodowej (balustrada ze stali nierdzewnej), - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. II. Roboty elektryczne: - naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej - przewodów, - wymiana lub naprawa osprzętu elektrycznego (gniazda, wyłączniki, przyciski dzwonkowe, oprawy oświetleniowe), - dokonywanie pomiarów instalacji i sporządzania protokołów (przez osoby posiadające stosowne uprawnienia). Materiały każdorazowo zostaną określone przez inspektora nadzoru. Jako podstawę do określenia wartości materiałów przyjmowane będą ceny określone jako minimalne wraz z kosztami zakupu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud - informatory kwartalne, Błyskawica - informatory miesięczne. Do cen materiałów nie dolicza się wskaźnika narzutu zysku. W przypadku konieczności użycia materiałów nie ujętych w informatorach, cena zostanie ustalona w oparciu o faktury zakupu netto powiększone o koszty zakupu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud - informatory kwartalne, Błyskawica - informatory miesięczne. Szacunkowa cena zostanie ustalona przed dokonaniem zakupu i wbudowaniem. Kopię faktury należy dołączyć do zgłoszenia zakończenia robót. Wszystkie materiały muszą posiadać dokumenty określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Ceny materiałów zawarte w wydawnictwach Sekocenbud i Błyskawica są cenami netto. Sprzęt jako podstawę do określenia wartości sprzętu przyjmowane będą ceny określone jako średnie ceny pracy sprzętu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud - informatory kwartalne i informatorach miesięcznych Błyskawica. Do ceny sprzętu nie będą naliczane koszty pośrednie i zysk. Ceny pracy sprzętu zawarte w wydawnictwach Sekocenbud i Błyskawica są cenami netto. Wymagania dodatkowe: - prace remontowe będą mogły być wykonywane w dni robocze w godz. 15:00-6:00 oraz w soboty, niedziele i święta przez całą dobę, - każdorazowo po zakończeniu prac w danym dniu przed godz. 6:30 należy przewidzieć sprzątanie miejsca prowadzenia robót i opuszczenie budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR która stanowi integralną część SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ (Załącznik nr 10 do SIWZ). Dokumentacja ww. jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn.: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - Załącznik 9 do SIWZ. Wycena oferty winna uwzględniać wszelkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR. W przedstawionej STWiOR mogły zostać wskazane materiały i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Z uwagi na fakt, iż brak jest możliwości dokonania opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dokładnych określeń, wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji, jako opisujące oczekiwany standard zastosowanych materiałów, technologi i wykonania robót. Zamawiający dopuszcza zastąpienie ich rozwiązaniami i materiałami innych producentów - tzn. rozwiązania i materiały równoważne, tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej Wymagany okres gwarancji na jakość wykonanych robót: minimum 36 miesięcy; maksimum 60 miesięcy (Uwaga: gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!!!). Wymagany okres rękojmi na jakość wykonanych robót: minimum 36 miesięcy; maksimum 60 miesięcy. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu: a) Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji podstawowego przedmiotu umowy tj. określonego w pkt 3.1. oraz 3.2 SIWZ wyniesie: 80.000,00 zł brutto (§ 6 pkt 2.3. wzoru umowy). Zamawiający zastrzega w okresie trwania umowy możliwość zwiększenia kwoty minimalnej określonej w zdaniu pierwszym do wartości maksymalnej wynoszącej 103.200,00 zł brutto - w sytuacji pozyskania środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji; b) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w zakresie poszerzonym (opcja), jeśli Zamawiający nie skorzysta ze swojego uprawnienia do opcji w toku realizacji umowy; c) warunkiem uruchomienia opcji jest zlecenie przez Zamawiającego Wykonawcy w pisemnym protokole przekazania frontu robót dodatkowego zakresu robót, tj. ponad wykorzystaną kwotę 80.000,00 zł brutto. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy; d) przedmiot zamówienia objęty prawem opcji będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego określonym w pkt 3.1. oraz pkt 3.2 SIWZ, a rozliczany będzie zgodnie z zasadami określonych w STWiOR dla zamówienia podstawowego, wg stawki roboczogodziny określonej w ofercie; e) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie oświadcza, że wyraża zgodę na zawarcie prawa opcji w umowie, nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH GINEK Grzegorz Oślizło, ul. Zjednoczenia 15, 43-250 Pawłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83902,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80000,00
Oferta z najniższą ceną: 80000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102057,04
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Poprawa parametrów technicznych ul. Pochyłej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Oliwkowej w Jastrzębiu-Zdroju.
- Przebudowa ul. Świerklańskiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- ADAPTACJA BUDYNKU NA POTRZEBY USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W LUBICZU DOLNYM.
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remont budynku murowanej plebanii z przełomu XIX i XXw. z zespołu kościoła rzymskokatolickiego p.w. Św. Rocha w Jazgarzewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.