eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanowo › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum Radzanowa poprzez budowę chodników, odwodnienia placu wraz z budową oświetlenia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Radzanowo: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum Radzanowa poprzez budowę chodników, odwodnienia placu wraz z budową oświetlenia.
Numer ogłoszenia: 57462 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411386 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie, ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2613410, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum Radzanowa poprzez budowę chodników, odwodnienia placu wraz z budową oświetlenia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zagospodarowania przestrzeni publicznej centrum Radzanowa poprzez budowę chodników, odwodnienia placu wraz z budową oświetlenia i swym zakresem obejmuje Zadanie 1 - zagospodarowanie przestrzenin publicznej centrum Radzanowa poprzez budowę chodników, odwodnienia placu wraz z budową oświetlenia. Zadanie 2 - wykonanie nawierzchni asfaltowej ul. Spółdzielczej i Rolnej. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1: a) wykonanie pełnej konstrukcji chodników i cieków oraz zjazdów (stanowiących integralną część chodników) z kostki betonowej, b) utwardzenie placu i dojazdu do ulicy Kredytowej z kostki granitowej regularnej, c) wykoknanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodników i placu, d) ustawienie krawężników i obrzeży, e) wykonanie kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód deszczowych z ulic Spółdzielczej i Rolnej do rowu przy drodze powiatowej, f) wykonanie odwodnienia liniowego w najniższym punkcie dojazdu do ul. Kredytowej, wraz z wykonaniem cieku odprowadzającego wody opadowe do rowu przydrożnego, g) wykonanie oświetlenia ulic Spółdzieczej i Kredytowej. Zadanie 2: a) rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, b) profilowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni asfaltowej, c) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię asfaltową, d) wykonanie nawierzchni asfaltowej, e) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni z tłucznia kamiennego. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania na czas prowadzenina robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na poszczególne zadania. Szczegółowy zakres zadania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykoknania i odbioru robót i przedmiar robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego harmonogram robót dla każdego zadania najpóźniej na dzień podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych TECH-INSTAL Grażyna Porębska, ul. Jana Pawłą II 27/67, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1213384,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 913376,09

  • Oferta z najniższą ceną: 913376,09 / Oferta z najwyższą ceną: 1074542,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.