Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Nidzica: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tatarach
i w ul. Limanowskiego w Nidzicy - etap II
Numer ogłoszenia: 57452 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica , Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tatarach i w ul. Limanowskiego w Nidzicy - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Limanowskiego w Nidzicy, która stanowi etap II zadania inwestycyjnego Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tatarach i w ul. Limanowskiego w Nidzicy. Zamówienie obejmuje: - Kanalizację sanitarną w ul. Limanowskiego od studni istniejącej w ul. Warszawskiej do studni S.15.w ul. Limanowskiego z rur PP O 200 i PVC-U O 200 . - Sieć wodociągową w ul Limanowskiego od węzła W1 w ul. Warszawskiej do węzła W4 w ul. Tatarskiej z rur PE O 110 . Szczegółowy zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; - projekt budowlano-wykonawczy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 4 do SIWZ; - wytyczne do planu bezpieczeństwa i organizacji robót stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ; - pozwolenie na budowę nr 170/2007 z dnia 25.06.2008 r. stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Wielkość zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ < OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE art.11 ust.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły Spełnia-Niespełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. dysponuje osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych) wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 2. Wykaz co najmniej 1 wykonanej tożsamej roboty o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp.), sporządzony przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Kserokopia wymaganych uprawnień wraz z załączeniem aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty: 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wystawioną przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605; oraz z 2008r., Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu odpowiedniego wniosku:pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail:um_przetragi@nidzica.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy6 składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finanoswania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2009r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. W przedmiotowym postępowaniu zabezpieczenie należytego wykonania jest wymagane (5% ceny brutto podanej w ofercie)..
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Modernizacja dróg w powiecie nidzickim - Remont drogi powiatowej nr 1536N na odcinku Grabówko - Jagarzewo
- Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie nidzickim - Remont dróg powiatowych nr 1564N i 1621N na odcinku Bukowiec - Szczepkowo Zalesie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej m. Turostowo i Kiszkowo
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- ROZBUDOWA PORTU ZWIĄZKU GMIN JEZIORAK W IŁAWIE
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Drzycim, ulice: Bydgoska, Świecka, Krótka, Miodowa, Broniewskiego, Dworcowa.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.