eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w rozbiciu na 4 pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-10

POZYCJA 57429

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowa Sól: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w rozbiciu na 4 pakiety Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, do kontaktów: Zakrzewska Bożena, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281, e-mail: zpnowasol@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalnowasol.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w rozbiciu na 4 pakiety. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Medyczny WS SP ZOZ w Nowej Soli. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w rozbiciu na 4 Pakiety Pakiet I - Laboratorium Analityczne -20 Zadań Pakiet II- Laboratorium Bakteriologiczno- Serologiczne- 15 Zadań Pakiet III- Zakład Patomorfologii- 7 Zadań Pakiet IV- Kuchnia Mleczna - 1 Zadanie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 25.22.12.00 - Pojemniki medyczne z polietylenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 26.15.23.31 - Płytki Petriego Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6.310,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia/ nie spełnia 2. Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona na podstawie przedłozonych przez wykonawców dokumentów określonych w części VI SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków wudziału w postępowaniu określone w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp wg wzoru stanowiącego zformularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(dotyczy podmiotów zbiorowych). 6)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 3. 7.Wykazu wykonanych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o dzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot mówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - zał. Nr. 4 8. Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie tj.: wymagana jest przynajmniej jedna referencja potwierdzająca, że wymienione dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 9.Oświadczenie złożone na druku formularz oferty o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 10. Wypełniony formularz cenowy z cenami za poszczególne elementy zamówienia i wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Jakość 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowasol.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 50 zł.) można odebrać: 1)osobiście- w siedzibie zamawiającego pok. nr 5 2)za pośrednictwem poczty- po uprzednim przekazaniu zamawiającemu stosownego wniosku 3)Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie Zamawiającego www.szpitalnowasol.pl - bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.11.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego pokój nr 34- sala konferencyjna (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet I- Laboratorium Analityczne. 1) Krótki opis: probówki, kapilary,szkiełka nakrywkowe, pipety, statywy, zlewki, itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 25.22.12.00, 26.15.23.30, 26.15.23.39. 3) Wielkość lub zakres: wartość nie przekracza 60.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Jakość 10 6) Informacje dodatkowe: W Pakiecie I można składać oferty częściowe na poszczególne Zadania. W Pakiecie tym jest 20 Zadań szczegółowy opis zawarto w SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet II Laboratorium Bakteriologiczno- Serologiczne. 1) Krótki opis: ezy, pipety, płytki petriego, probówki, tryskawki, zlewki, sączki itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 25.22.12.00, 26.15.23.30, 26.15.23.31, 26.15.23.39. 3) Wielkość lub zakres: wartość nie przekracza 60.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. jakość 10 6) Informacje dodatkowe: W Pakiecie II można składać oferty częściowe na poszczególne Zadania. W Pakiecie tym jest 15 Zadań szczegółowy opis zawarto w SIWZ CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet III- Zakład Patomorfologii. 1) Krótki opis: szkiełka, pipety , pojemniki,, zlewkin noże mikrotomowe itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 25.22.12.00, 26.15.23.30, 26.15.23.39. 3) Wielkość lub zakres: wartość nie przekracza 60.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. jakość 10 6) Informacje dodatkowe: w Pakiecie III można składać oferty częściowe na poszczególne Zadania. W Pakiecie tym jest 7 Zadań szczegółowy opis zawarto w SIWZ CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet IV- Kuchnia Mleczna. 1) Krótki opis: Butelki dla niemowląt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość nie przekracza 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. jaość 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.