eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Wykonanie prac geodezyjnych przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzania lasu na lata od 2016 do 2025

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Stary Sącz: Wykonanie prac geodezyjnych przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzania lasu na lata od 2016 do 2025
Numer ogłoszenia: 57403 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzania lasu na lata od 2016 do 2025.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Wykonanie prac geodezyjnych przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzania lasu na okres od 1.01.2016 do 31.12.2025 dla Nadleśnictwa Stary Sącz w zakresie określonym w załączniku Nr 1 i Nr 3 do SIWZ w tym miedzy innymi: A. Opracowanie materiałów kartograficznych zgodnie z wymogami określonymi w standardzie Leśnej Mapy Numerycznej (LMN). 1. Pozyskanie materiałów tj. mapy ewidencji gruntów oraz wypisy z rejestru gruntów z Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Nowy Sącz i Limanowej oraz z Nadleśnictwa Stary Sącz (bieżący rejestr gruntów i aktualna Leśna Mapa Numeryczna) dla nieruchomości będących w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz. Pozyskane dane tj. mapy ewidencji gruntów oraz wypisy z ewidencji gruntów mają być uzyskane na koszt wykonawcy. 2. Sporządzenie wykazu działek (nr, użytek, powierzchnia) według obrębów ewidencyjnych i jednostek rejestrowych wykazanych w wyniku przeprowadzenia kwerendy w zasobach ewidencji powszechnej przez wyszukanie działek o użytku Ls i do zalesienia z wpisanym właściciel Skarb Państwa, a nie będące w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Stary Sącz. 3. Sporządzenie wykazu działek według obrębów ewidencyjnych i jednostek rejestrowych, dla których stwierdzono błędny zapis numeru działki ewidencyjnej (tj. numer działki łamany przez numer oddziału leśnego) lub niezgodny z ustawą o lasach zapis tytułu prawnego do nieruchomości. Załącznik nr 1 wzór 7. 4. Sporządzenie podkładu geodezyjnego do opracowania leśnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Stary Sącz z wykorzystaniem wszelkich danych znajdujących się w Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Nowy Sącz i Limanowej oraz Nadleśnictwie Stary Sącz (współrzędnych punktów granicznych, osnowy, numerycznych map ewidencji gruntów i innych materiałów dostępnych w postaci plików .shp w układzie współrzędnych 1992 zgodnie ze Standardem LMN wraz z odpowiednimi atrybutami dla: bazy działek ewidencyjnych, bazy klasoużytków gruntowych, bazy punktów granicznych, bazy oddziałów leśnych). B. Wykonanie bieżącej aktualizacji ewidencji gruntów Nadleśnictwa. 1. Opracowanie wykazu rozbieżności pomiędzy danymi z powszechnej ewidencji a danymi ewidencyjnymi Nadleśnictwa w formie zestawienia wraz z mapami (weryfikacja użytków gruntowych tj. konturów i poszczególnych rodzajów użytków oraz ich klas). 2. Przeprowadzenie procedury aktualizacji danych (usunięcie rozbieżności z wykazu rozbieżności) w zasobach PODGiK zgodnie z wytycznymi Nadleśnictwa Stary Sącz odnośnie sposobu usunięcia poszczególnych rozbieżności (aktualizacja użytków gruntowych). 3. Po przeprowadzonych zmianach uzyskanie przez Wykonawcę (dla wszystkich działek nadleśnictwa) potwierdzonych wypisów i wyrysów z powszechnej ewidencji gruntów, które zostaną następnie przekazane Nadleśnictwu Stary Sącz. 4. Sporządzenie zestawienia zmian w stanie posiadania Nadleśnictwa Stary Sącz za lata od 1.01.2006 do 31.12.2015 r.. C. Sporządzenie dokumentów dla nadleśnictwa na potrzeby prac urządzeniowych. 1. Opracowanie map i zestawień powierzchni dla prac urządzeniowych: a) Wykonanie zestawienia powierzchni działek ewidencyjnych wraz z użytkami w podziale administracyjnym według arkuszy map gospodarczych dla obrębu leśnego, b) Wykonanie zestawienia powierzchni działek ewidencyjnych wraz z użytkami w podziale administracyjnym dla obrębu leśnego. 2. Sporządzenie wykazu działek we współwłasnościach. 3. Uzyskanie z właściwych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, zaktualizowanych i potwierdzonych map ewidencji gruntów terenów Nadleśnictwa. 4. Uzyskanie przez Wykonawcę potwierdzonych wypisów z powszechnej ewidencji dla działek Nadleśnictwa po przeprowadzonych zmianach. 5. Sporządzenie wydruku map z warstwami działek i użytków z podkładem rastrowym w postaci pierworysów mapy gospodarczej wg aktualnego planu urządzania lasu. 6. Przygotowanie w wersji elektronicznej (płyta CD,) bazy geometrycznej z wykonanych prac geodezyjnych. 7. Sporządzenie operatu technicznego z wykonanych prac..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących do 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub w innych formach określonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta 72203000451110000000244510 z dopiskiem na blankiecie polecenia przelewu, jakiego postępowania (nazwa postępowania) dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału w ofercie. Można również oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11 - sekretariat) w terminie do złożenia ofert. Kopie dokumentu należy wówczas dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez należycie umocowanego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 27.03.2014 r. do godz. 1000 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogu w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku należy wykazać się wykonaniem na rzecz Lasów Państwowych lub na rzecz innych podmiotów usług o podobnym charakterze w okresie 3-ch ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości brutto każdej z nich co najmniej 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. ,Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzania lasu wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany kurs waluty ogłoszony przez Narodowy Bank Polski na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń w tym zakresie.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy przedłożyć dowód potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę - minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni waluty na dzień wystawienia przez instytucje finansową dokumentu potwierdzającego sytuację ekonomiczną i finansową.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach na warunkach określonych w punkcie 4 SIWZ. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmian ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla prac objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 4) Powyższe postanowienia zawarte w punkcie 16 SIWZ stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 5) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Stary Sącz, 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Stary Sącz, 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5. pokój nr 11,Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.