eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę całodziennego sprzątania, dezynfekcji pomieszczeń, sprzątania terenów zewnętrznych wraz z pracami transportowymi na terenie Ośrodka Pediatrycznego im Dr. J. Korczaka przy Al. Piłsudskiego 71 należ



Ogłoszenie z dnia 2010-01-07

Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę całodziennego sprzątania, dezynfekcji pomieszczeń, sprzątania terenów zewnętrznych wraz z pracami transportowymi na terenie Ośrodka Pediatrycznego im Dr. J. Korczaka przy Al. Piłsudskiego 71 należącym do W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi
Numer ogłoszenia: 5736 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę całodziennego sprzątania, dezynfekcji pomieszczeń, sprzątania terenów zewnętrznych wraz z pracami transportowymi na terenie Ośrodka Pediatrycznego im Dr. J. Korczaka przy Al. Piłsudskiego 71 należącym do W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe, profesjonalne utrzymanie czystości polegające na myciu, czyszczeniu i dezynfekcji powierzchni pomieszczeń, sprzątaniu terenów zewnętrznych wraz z transportem wewnętrznym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika a znajdujących w Ośrodku Pediatrycznym im, dr J. Korczaka W Łodzi ul. AL. J. Piłsudskiego 71. a w szczególności wykonywanie czynności polegających na: a) kompleksowym sprzątaniu , myciu i dezynfekcji pomieszczeń medycznych i niemedycznych ( administracyjnych, gospodarczych, technicznych) oraz zakupie potrzebnych w tym celu środków myjących i dezynfekcyjnych, ręczników jednorazowych, papieru toaletowego i sprzętu (łączna powierzchnia pomieszczeń wynosi 2432,39m2 ) b) utrzymanie porządku na terenie zewnętrznym Ośrodka o szacunkowej powierzchni 9250m2 (są to tereny utwardzone- jezdnie, chodniki) wraz z usługą transportu wewnętrznego polegającą na dostarczaniu do oddziałów szpitala pakietów z czystą bielizną, odbiór brudnej, odbiór odpadów bytowych i medycznych, na zasadach opisanych niżej 2. SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ 2.1. Na zamówienie składają się powierzchnie w pawilonach zlokalizowanych przy Al. Piłsudskiego 71 w czterech strefach utrzymania czystości: wysokiego (strefa I i II), średniego (strefa III ) i niskiego ryzyka epidemiologicznego (strefa IV): a) I strefa - sale operacyjne - sala przygotowania pacjenta do zabiegu - myjnia dla chirurgów b) II strefa: - sale opatrunkowe - sale zabiegowe - sterylizacja - sale pooperacyjne - gabinety zabiegowe w oddziałach - WC - łazienki - brudowniki RAZEM 1104,96 m2 c) III strefa: - gabinety lekarskie - gabinety diagnostyki nieinwazyjnej - sale chorych - korytarze - kuchenki oddziałowe - gabinety usprawniania leczniczego - pracownia EEG,RTG RAZEM 562,64 m2 d) IV strefa - pokoje biurowe - pokoje socjalne - szatnie - punkt ochrony - poczekalnie - rejestracje - klatki schodowe i ciągi komunikacyjne RAZEM 764,79m2 3.CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - sprzątanie powierzchni wewnętrznych 3.1. Całodobowa obsługa Izby Przyjęć, a pozostałych jednostek organizacyjnych szpitala w godzinach 7-19 w zakresie sprzątania i dezynfekcji z uwzględnieniem rytmu pracy tychże. 3.2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia jak również związane z nim technologie i rozwiązania organizacyjne muszą spełniać wszystkie wymogi wynikające z obowiązujących przepisów, w tym w szczególności dotyczących Zakładów Opieki Zdrowotnej. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej, a także instrukcji i procedur Zamawiającego. 3.4. W zależności od strefy ryzyka epidemiologicznego wymagane jest właściwe postępowanie zgodne z przyjętymi w Szpitalu standardami i procedurami w tym: - przestrzeganie reżimu sanitarnego - utrzymanie w należytym stanie porządkowym i sanitarno-higienicznym powierzchni poziomych i pionowych, przedmiotów, sprzętów oraz innych elementów wyposażenia znajdujących się w w/w strefach (harmonogram i zakres usług w poszczególnych obszarach zawiera załącznik B). - przestrzeganie czasu i częstotliwości mycia i dezynfekcji 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie do używania własnych, profesjonalnych środków myjących i dezynfekcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności wymogi ustawy o Produktach Biobójczych (DZ.U. Nr 39 poz. 252 z 2007r wraz ze zmianami) jak i wydanych na tej podstawie przepisów wykonawczych, oraz ustawy o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz. 896 z 2004r ze zmianami). - stosowania środków czystościowych zgodnych z Wykazem środków myjących i dezynfekcyjnych do stosowania w placówkach Służby Zdrowia , pozytywnie zaopiniowanych przez PZH i zgodne z ich przeznaczeniem. - każdy z zastosowanych środków myjących, dezynfekcyjnych, konserwujących musi posiadać kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, - posiadać wpis do Rejestru produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych. Asortyment środków myjących i dezynfekcyjnych, a także ewentualne zmiany zostaną uzgodnione ze Spec. ds. Opieki Szpitalnej Ośrodka Pediatrycznego. 3.6. Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał: a) mydło w płynie b) środki do dezynfekcji rąk c) ręczniki papierowe d) papier toaletowy e) worki na śmieci zgodne z Rozporządzeniem Min. Zdrowi z dn. 23-08-07r w Sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi. 4. Odpady szpitalne: a) Wykonawca jest zobowiązany do postępowania ze standardami przyjętymi w Ośrodku, zgodnymi z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23.08.2007 r. w Sprawie Szczegółowego Postępowania z Odpadami Medycznymi b) Wszystkie odpady medyczne powinny być segregowane w miejscu powstawania. c) Wykonawca jest zobowiązany do wyposażania pojemników na odpady w worki foliowe w kolorach podanych poniżej: Rodzaj odpadu Kolor worka Rozmiar worka Odpady komunalne Czarny 120l; 60l; 35 l Odpady medyczne:o zakaźneo specjalneo pozostałe CzerwonyŻółtyNiebieskie 120l; 60l; 35 l120l; 60l; 35 l120l; 60l; 35 l d) Worki na odpady powinny być umieszczone na stelażu lub sztywnym pojemniku i wywinięte w taki sposób, aby ich górna wywinięta krawędź (około 20 cm) nie uległa skażeniu. e) Przedmioty ostre powinny być zbierane do specjalnych pojemników odpornych na przebicie, o kolorze czerwono - żółtym lub w inne dostępne na rynku zgodnie z obowiązującą normą. Pojemniki dostarczane będą przez Zamawiającego. f) Pojemniki lub worki na odpady należy wymieniać na nowe po napełnieniu do dwóch trzecich objętości jednak nie rzadziej niż trzy razy dziennie w godzinach ustalonych z upoważnionym pracownikiem Ośrodka g) Niedopuszczalne jest otwieranie raz zamkniętych pojemników lub worków jednorazowego użytku przeznaczonych na odpady niebezpieczne. h) Każdy pojemnik lub worek jednorazowego użytku powinien posiadać: - widoczne oznakowanie świadczące o rodzaju odpadów w nich przechowywanych; - widoczne oznakowanie świadczące o miejscu pochodzenia odpadów; - datę zamknięcia; - informację pozwalającą zidentyfikować osobę zamykającą pojemnik lub worek i) W przypadku uszkodzenia worka lub pojemnika należy go umieścić w większym nieuszkodzonym worku lub pojemniku. j) Transport wewnątrz komórki organizacyjnej tj. od miejsca powstawania do miejsca czasowego składowania oraz do miejsca odbioru powinien odbywać się tak, aby zagwarantować maksymalne bezpieczeństwo pacjentów i personelu. 5. SPRZATANIE TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM WEWNĘTRZNYM 5.1 Tereny zewnętrzne obejmują powierzchnię: - jezdnie i chodniki : 9250,00m2 5.2 Pod pojęciem sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z transportem wewnętrznym zamawiający rozumie: - Stałe, bieżące utrzymywanie czystości na ww. terenie, - Utrzymywanie w czystości miejsc składowania odpadów komunalnych (kontenery) i medycznych, opróżnianie koszy na śmieci - W okresie wiosenno-letnim: zamiatanie chodników, dróg - W okresie jesienno-zimowym: zabezpieczenie dróg i chodników od skutków gołoledzi, odśnieżanie chodników, likwidacja zasp śnieżnych, posypywanie piaskiem i dozwolonymi środkami chemicznymi, sprzątanie nieczystości z terenu. - okresowe malowanie chodników, poziomych znaków drogowych, wykonywanie innych prac porządkowych wynikających na bieżąco a związanych z przedmiotem zamówienia- zleconych przez Zamawiającego - zapewnienie transportu pakietów medycznych do punktu obioru oraz dostarczenia wysterylizowanych pakietów do bloków operacyjnych i Poradni Specjalistycznych, - zapewnienie transportu odpadów komunalnych i medycznych z oddziałów szpitalnych do odpowiednich kontenerów, - zapewnienie transportu czystej bielizny od oddziałów oraz brudnej do punktu składowania. - Zbieranie odpadów komunalnych i innych (w tym odpadów skażonych, niebezpiecznych) z wszystkich pomieszczeń do punktu składowania odbywa się wg harmonogramu. - przestrzeganie zasad prawidłowej segregacji odpadów i zapewnienie odpowiedniej ilości worków na wszystkie kategorie odpadów, uwzględniając stosowną kolorystykę worków i prawidłowe oznaczenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68261.76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGP DOZORBUD GRUPA POLSKA SP. Z O.O., ul. N.M. Panny 5E, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68261.76
  • Oferta z najniższą ceną: 68261.76 oferta z najwyższą ceną: 68261.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.