Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Namysłów: Wykonanie przebudowy dróg i placów wewnętrznych wokół istniejącego obiektu w ramach realizowanego zadania p.n. Wykonanie przebudowy i rozbudowy istniejącego obiektu Domu Opieki Społecznej w Kamiennej- etap IV.
Numer ogłoszenia: 57321 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax 077 4103922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy dróg i placów wewnętrznych wokół istniejącego obiektu w ramach realizowanego zadania p.n. Wykonanie przebudowy i rozbudowy istniejącego obiektu Domu Opieki Społecznej w Kamiennej- etap IV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg i placów wewnętrznych wokół istniejącego obiektu w ramach realizowanego zadania p.n. Wykonanie przebudowy i rozbudowy istniejącego obiektu Domu Opieki Społecznej w Kamiennej - etap IV. Zakres robót obejmuje: 1. Przebudowę dróg i placów wewnętrznych wokół obiektu, 2. Wykonanie kanalizacji deszczowej - odprowadzenie wód opadowych z polaci dachowych (od ujścia istniejących rur spustowych), 3. Wykonanie instalacji oświetlenowej terenu wraz z instalacją urządzeń głośnomówiących i napędu bramy rozsuwanej, 4.Wykonanie i instalację bramy stalowej - rozsuwanej samonośnej oraz furtki wraz ze słupkami murowanymi z cegły klinkierowej, 5. Remont i konserwację istniejącego ogrodzenia z siatki (malowanie, drobne naprawy). Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.21.52.10-2 (Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej) Przedmioty dodatkowe: 45.10.00.00-8 (Przygotowanie terenu pod budowę); 45.11.00.00-1 (Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne); 45.23.32.50-6 (Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg); 45.30.00.00-0 (Roboty w zakresie instalacji budowlanych); 45.45.30.00-7 (Roboty remontowe i renowacyjne). Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: DPS w Kamiennej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.50-6, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy wnieśli wadium, którzy wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w odpowiedniej wysokości, którzy zagwarantują min. 36 miesięczny okres gwarancji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, UWAGA: W przypadku Kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie architektonicznym i konstrukcyjno-budowlanym oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB). 5. dokument wniesienia wadium, 6. kosztorys ofertowy, 7. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy - II postępowanie.
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego - II postępowanie.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA NAMYSŁOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z zabezpieczeniem depozytu.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.