eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Remont wraz z dostawą przewidzianego na wyposażenie sprzętu oddziałów szpitalnych oraz przebudowa pomieszczeń byłej pralni na laboratorium szpitalne w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Busko-Zdrój: Remont wraz z dostawą przewidzianego na wyposażenie sprzętu oddziałów szpitalnych oraz przebudowa pomieszczeń byłej pralni na laboratorium szpitalne w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju
Numer ogłoszenia: 57194 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wraz z dostawą przewidzianego na wyposażenie sprzętu oddziałów szpitalnych oraz przebudowa pomieszczeń byłej pralni na laboratorium szpitalne w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych w zakresie remontowanych oddziałów - część II Zakres inwestycji obejmuje przebudowę Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej, Izby Przyjęć, Bloku Operacyjnego oraz Wentylatornii i Sprężarkownii - w celu dostosowania do obowiązujących przepisów sanitarnych, BHP oraz bezpieczeństwa pożarowego. Projektuje się następujące prace budowlane: przebudowa istniejącego bloku operacyjnego nadbudowa 1 kondygnacji nad istniejącym budynkiem oznaczonym literą P - budynek przewlekle chorych nadbudowa części dachowej nad istniejącym blokiem operacyjnym budowa zewnętrznej stacji pomp próżniowych i sprężonego powietrza- realizacja od strony wschodniej budynku A roboty w działach Szpitala w częściach istniejących budynków łączna powierzchnia przebudowanych pomieszczeń w budynku Szpitala wyniesie 1 758,80m2 oraz 35m2 w budynku sprężarkownii. dostawa wyposażenia wskazana w dokumentacji. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca będzie zobowiązany również do; Obowiązkiem wykonawcy będzie wykonanie i umieszczenie wszelkich niezbędnych tablic związanych z działaniami informacyjno-promocyjnymi dla projektu pn. Poprawa warunków udzielania świadczeń zdrowotnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju poprzez modernizację Oddziału Intensywnej Terapii, Bloku Operacyjnego i Izby Przyjęć. realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego. Umieszczenie tablic informacyjnych w trakcie realizacji: Duża tablica informacyjna - szt. 2 - Umieszczone w momencie rozpoczęcia realizacji projektu . Wielkość tablicy nie mniejsza niż 1,7 m x 2,2 m. Tabliczki informacyjne - szt 4 - Umieszczone w momencie rozpoczęcia realizacji projektu . Wielkość tabliczki nie mniejsza niż 30cm x 40cm. Naklejka informacyjna umieszczona na wszystkich przedmiotach dostarczonych w ramach realizacji projektu tj. sprzęt medyczny i wyposażenie. Wielkość naklejki dostosowana do wymiarów wyposażenia. Naklejka ma być wykonana z materiału trwałego i odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych stosowanych w szpitalach. Umieszczenie tablic pamiątkowych w ciągu po zakończeniu realizacji remontu, a przed odbiorem końcowym: Tablica pamiątkowa. szt. 2 - Zastępująca dużą tablice informacyjną. Wymiar nie mniejszy niż 70cm x 90cm. Wykonana z trwałego materiału . Tabliczki pamiątkowe wewnątrz budynku zastosowane w pomieszczeniach - szt. 4 - Zastępujące tabliczki informacyjne szt. 4 - Wymiar nie mniejszy niż 30cm x 40cm. Wykonane z mosiądzu. Wszystkie powyższe materiały informacyjno promocyjne muszą być wykonane zgodnie warunkami zawartymi w dokumencie: OBOWIĄZKI BENEFICJENTA W ZAKRESIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROJEKTU W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2007-2013 Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy byłej pralni na potrzeby laboratorium - część I; Zakres robót obejmuje przebudowę pomieszczeń pralni budynku szpitala dla potrzeb laboratorium. Wykonane będą nowe pomieszczenia dostosowane do obowiązujących na dzień dzisiejszy przepisów i wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 roku w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne oraz przepisów ppoż. i bhp. Prace remontowe wewnątrz budynku polegają na przebudowie stanu istniejącego dla potrzeb laboratorium diagnostycznego. Zakres prac w budynku obejmuje między innymi: demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, demontaż istniejącego wyposażenia pomieszczeń (m.in. urządzeń sanitarnych), wyburzenie i demontaż wszystkich ścianek działowych, wyburzenia w zakresie wykuć pod nowe otwory drzwiowe, w tym pod nowe nadproża drzwiowe, skucie wszystkich tynków z istniejących ścian, demontaż posadzek z wykładziny elastycznej, skucie płytek ceramicznych ściennych, skucie posadzek lastrico i płytek ceramicznych podłogowych, usunięcie istniejących powłok malarskich, demontaż starych kanałów wentylacji wykonanie zamurowań oraz nadproży z belek stalowych i prefabrykowanych lokalne naprawy powierzchni betonu zaprawami typu PCC, wykonanie ścian działowych i ścian osłaniających szachty instalacyjne z płyt gipsowo - kartonowych wykonanie obudów szachów instalacyjnych, wykonanie gładzi gipsowych, montaż nowej stolarki okiennej wraz z parapetami, w tym stolarki o odporności ogniowej montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej, w tym drzwi o odporności ogniowej wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych w wyznaczonych pomieszczeniach, wykonanie nowych posadzek, wykonanie robót malarskich, wykonanie pozostałych okładzin ściennych, Na potrzeby nowej funkcji, którą jest laboratorium diagnostyczne, wykonane będą c; Część analityczna o powierzchni 193,93 m2 i część mikrobiologii o powierzchni 67,90 m2 oraz pozostałe pomieszczenia o powierzchni 43,79 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 7Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% polegających na przebudowie Izby Przyjęć o powierzchni 350 m2 i dobudowie nowych pomieszczeń o powierzchni około 110 m2 na potrzeby utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz zwiększenia zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.31.43.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla części I w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) dla części II 100 000,00 PLN ( sto tysięcy złotych ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, gdzie w ramach zakresu prac każdej z nich wykonano roboty budowlane związane z budową budynków wraz z wykończeniem, które zostały przekazane do użytkowania lub remontem budynków w ramach których były wykonywane tylko roboty wewnątrz budynku o wartości robót minimum; dla części I - 1 000 000,00- złotych brutto każda, a dla części - II 8 000 000,00 brutto każda. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Wykonawca składający ofertę na dwie części może posłużyć się doświadczeniem tym samym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: - dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych; - dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na tę osobę nakłada Prawo budowlane. Wykonawca składający ofertę na dwie części może posłużyć się tymi samymi osobami do obydwu części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: - oświadczenie. - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż; dla części I - 500 000,00- zł dla części II - 4 000 000,00- zł własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum dla części I - 1 000 000,00 PLN i dla części II - 5 000 000,00 PLN. Tą samą polisą można posłużyć się do obydwu części Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Do oferty cenowej należy załączyć wykaz oferowanego sprzętu i wyposażenia w wykazie tym należy określić nazwę sprzętu i wyposażenia ilość oraz ceny brutto, nie ma obowiązku określania na tym etapie producenta, typu , modelu sprzętu wg zapisów w załączonych tabelach, taki wymóg będzie miał wykonawca przed podpisaniem umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; wstrzymanie robót przez Zamawiającego; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wydłużenie terminu zakończenia części I związane z wydłużeniem zakończenia części II Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 10 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przysługuje mu prawo rezygnacji w części II do 15% wartości opisanego sprzętu i wyposażenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko Zdrój - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część II zamówienia realizowana jest w ramach RPOWŚ Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa byłej pralni na potrzeby laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje przebudowę pomieszczeń pralni budynku szpitala dla potrzeb laboratorium. Wykonane będą nowe pomieszczenia dostosowane do obowiązujących na dzień dzisiejszy przepisów i wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 roku w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne oraz przepisów ppoż. i bhp. Prace remontowe wewnątrz budynku polegają na przebudowie stanu istniejącego dla potrzeb laboratorium diagnostycznego. Zakres prac w budynku obejmuje między innymi: demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, demontaż istniejącego wyposażenia pomieszczeń (m.in. urządzeń sanitarnych), wyburzenie i demontaż wszystkich ścianek działowych, wyburzenia w zakresie wykuć pod nowe otwory drzwiowe, w tym pod nowe nadproża drzwiowe, skucie wszystkich tynków z istniejących ścian, demontaż posadzek z wykładziny elastycznej, skucie płytek ceramicznych ściennych, skucie posadzek lastrico i płytek ceramicznych podłogowych, usunięcie istniejących powłok malarskich, demontaż starych kanałów wentylacji wykonanie zamurowań oraz nadproży z belek stalowych i prefabrykowanych lokalne naprawy powierzchni betonu zaprawami typu PCC, wykonanie ścian działowych i ścian osłaniających szachty instalacyjne z płyt gipsowo - kartonowych wykonanie obudów szachów instalacyjnych, wykonanie gładzi gipsowych, montaż nowej stolarki okiennej wraz z parapetami, w tym stolarki o odporności ogniowej montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej, w tym drzwi o odporności ogniowej wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych w wyznaczonych pomieszczeniach, wykonanie nowych posadzek, wykonanie robót malarskich, wykonanie pozostałych okładzin ściennych, Na potrzeby nowej funkcji, którą jest laboratorium diagnostyczne, wykonane będą c; Część analityczna o powierzchni 193,93 m2 i część mikrobiologii o powierzchni 67,90 m2 oraz pozostałe pomieszczenia o powierzchni 43,79 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.31.43.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont oddziałów wraz z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje przebudowę Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej, Izby Przyjęć, Bloku Operacyjnego oraz Wentylatornii i Sprężarkownii - w celu dostosowania do obowiązujących przepisów sanitarnych, BHP oraz bezpieczeństwa pożarowego. Projektuje się następujące prace budowlane: przebudowa istniejącego bloku operacyjnego nadbudowa 1 kondygnacji nad istniejącym budynkiem oznaczonym literą P - budynek przewlekle chorych nadbudowa części dachowej nad istniejącym blokiem operacyjnym budowa zewnętrznej stacji pomp próżniowych i sprężonego powietrza- realizacja od strony wschodniej budynku A roboty w działach Szpitala w częściach istniejących budynków łączna powierzchnia przebudowanych pomieszczeń w budynku Szpitala wyniesie 1 758,80m2 oraz 35m2 w budynku sprężarkownii. dostawa wyposażenia wskazana w dokumentacji. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca będzie zobowiązany również do; Obowiązkiem wykonawcy będzie wykonanie i umieszczenie wszelkich niezbędnych tablic związanych z działaniami informacyjno-promocyjnymi dla projektu pn.Poprawa warunków udzielania świadczeń zdrowotnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju poprzez modernizację Oddziału Intensywnej Terapii, Bloku Operacyjnego i Izby Przyjęć. realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego. Umieszczenie tablic informacyjnych w trakcie realizacji: Duża tablica informacyjna - szt. 2 - Umieszczone w momencie rozpoczęcia realizacji projektu . Wielkość tablicy nie mniejsza niż 1,7 m x 2,2 m. Tabliczki informacyjne - szt 4 - Umieszczone w momencie rozpoczęcia realizacji projektu . Wielkość tabliczki nie mniejsza niż 30cm x 40cm. Naklejka informacyjna umieszczona na wszystkich przedmiotach dostarczonych w ramach realizacji projektu tj. sprzęt medyczny i wyposażenie. Wielkość naklejki dostosowana do wymiarów wyposażenia. Naklejka ma być wykonana z materiału trwałego i odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych stosowanych w szpitalach. Umieszczenie tablic pamiątkowych w ciągu po zakończeniu realizacji remontu, a przed odbiorem końcowym: Tablica pamiątkowa. szt. 2 - Zastępująca dużą tablice informacyjną. Wymiar nie mniejszy niż 70cm x 90cm. Wykonana z trwałego materiału . Tabliczki pamiątkowe wewnątrz budynku zastosowane w pomieszczeniach - szt. 4 - Zastępujące tabliczki informacyjne szt. 4 - Wymiar nie mniejszy niż 30cm x 40cm. Wykonane z mosiądzu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.31.43.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.