eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów medycznych dobronchoskopii, spirometrii, anestezji i zabiegów rekonstrukcji ścięgien; numer sprawy P/098/2015/SZ/WIM - 48/ZP/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Warszawa: Dostawa materiałów medycznych do: bronchoskopii, spirometrii, anestezji i zabiegów rekonstrukcji ścięgien; numer sprawy P/098/2015/SZ/WIM - 48/ZP/15
Numer ogłoszenia: 57189 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 04-141 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych do: bronchoskopii, spirometrii, anestezji i zabiegów rekonstrukcji ścięgien; numer sprawy P/098/2015/SZ/WIM - 48/ZP/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 Materiały jednorazowego użytku do bronchoskopu firmy Olympus; pakiet nr 2 Przedłużacz do bronchoskopu; pakiet nr 3 Materiały zużywalne do aparatu typ Bodybox 5500 do bodypletyzmografii; pakiet nr 4 Poliestrowa proteza więzadeł i ścięgien; pakiet nr 5 Materiały zużywalne do respiratora Jet Monsoon; pakiet nr 6 Igły i szczypce do bronchoskopii; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) 2. materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty MI (prospekty, broszury, dane techniczne itp. - w języku polskim lub angielskim), w których należy zaznaczyć wymagane parametry;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 siwz , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 siwz stosuje się odpowiednio. 2.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 siwz - VI.7 siwz musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 siwz mogą zostać złożone wspólnie. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów stanowi załącznik nr 8 do siwz. 4.W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - czas dostawy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 2. w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie, 3. w przypadku rozszerzenia przedmiotu umowy o dodatkowy produkt (np. rozszerzenie typoszeregu) - dodanie go do umowy pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie. 4. w przypadku wycofania przedmiotu umowy z produkcji - zastąpienie go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wim.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny, ul. Szaserów, 128 04-141 Warszawa 44, pokój nr 408 IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny, Kancelaria Ogólna, ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa 44, I piętro - budynek nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały jednorazowego użytku do bronchoskopu firmy Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. nr 1 Szczoteczka cytologiczna sterylna jednorazowa - 1200 szt.; poz. nr 2 Zaworki biopsyjne do bronchoskopu - 1800 szt.; poz. nr 3 Zaworki ssące do bronchoskopu - 1800 szt.; poz. nr 4 Szczypce biopsyjne sterylne - 400 szt.; poz. nr 5 Uniwersalna jednorazowa dwustronna szczoteczka - 1800 szt.; poz. nr 6 Ustniki - 1800 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedłużacz do bronchoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do bronchoskopu - 1800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały zużywalne do aparatu typ Bodybox 5500 do bodypletyzmografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Filtr spirometryczny MS 28 - 2000 szt.; poz. 2 Nebulizer kalibrowany nr 05 - 30 szt.; poz. 3 Filtr Feno MS 05 - 200 szt.; poz. 4 Sitko diagnostyczne Lilly Cone - 20 szt.; poz. 5 Klipsy na nos z możliwością sterylizacji - 40 szt.; poz. 6 Ustniki spirometryczne wielorazowego użytku - 300 szt.; poz. 7 Ustniki spirometryczne jednorazowego użytku - 6000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Poliestrowa proteza więzadeł i ścięgien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poliestrowa proteza więzadeł i ścięgien - 48 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały zużywalne do respiratora Jet Monsoon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Cewnik dwudrożny jednorazowego użytku do wentylacji strumieniowej z użyciem lasera, jednoświatłowy, dla dorosłych - 20 szt.; poz. 2 Cewnik dwuświatłowy - bez użycia lasera - 40 szt.; poz. 3 Rura łącząca przepływ boczny do pacjenta - 2 szt.; poz. 4 Rura łącząca do pacjenta - 2 szt.; poz. 5 Rura pomiaru ciśnienia w drogach oddechowych - 2 szt.; poz. 6 Drenik do pompy perystaltycznej, silikonowy - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły i szczypce do bronchoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Igły do biopsji transbronchialnej - 250 szt.; poz. 2 Jednorazowe szczypce biopsyjne bronchoskopowe z igłą - 400 szt.; poz. 3 Jednorazowe szczypce biopsyjne bronchoskopowe bez igły - 300 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.