eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługa wykonania 3 analiz technicznych dotyczących budowy i rozbudowy infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej w Łodzi w ramach Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ w skład którego wchodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-09

POZYCJA 57160

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługa wykonania 3 analiz technicznych dotyczących budowy i rozbudowy infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej w Łodzi w ramach Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ w skład którego wchodzi: 1) analiza techniczna budowy Zintegrowanej Platformy Wspomagania Zarządzania Infrastrukturą Techniczną, 2) analiza techniczna rozbudowy Systemu Informacji o Terenie dla Miasta Łodzi, 3) analiza możliwości pozyskania informacji o lokalach i budynkach na obszarze Miasta Łodzi w celu weryfi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, do kontaktów: Teresa Zając, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6374706, fax 042 6374877, e-mail: t.zajac@modgik.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.modgik.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, Anna Dunin, ul.Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 637-52-86, fax 042 6374877, e-mail: a.dunin@modgik.lodz.pl, www.modgik.lodz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania 3 analiz technicznych dotyczących budowy i rozbudowy infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej w Łodzi w ramach Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ w skład którego wchodzi: 1) analiza techniczna budowy Zintegrowanej Platformy Wspomagania Zarządzania Infrastrukturą Techniczną, 2) analiza techniczna rozbudowy Systemu Informacji o Terenie dla Miasta Łodzi, 3) analiza możliwości pozyskania informacji o lokalach i budynkach na obszarze Miasta Łodzi w celu weryfikacji, aktualizacji i integracji danych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 10. Główne miejsce świadczenia usług: m.Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie 3 analiz technicznych dotyczących budowy i rozbudowy infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej w Łodzi w ramach Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ w skład którego wchodzi : 1. analiza techniczna budowy Zintegrowanej Platformy Wspomagania Zarządzania Infrastrukturą Techniczną, 2. analiza techniczna rozbudowy Systemu Informacji o Terenie dla Miasta Łodzi, 3. analiza możliwości pozyskania informacji o lokalach i budynkach na obszarze Miasta Łodzi w celu weryfikacji, aktualizacji i integracji danych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia powyżej 60.000euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 2300zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1. Warunki ekonomiczno-finansowy wymagane od Wykonawcy: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 50 000,00 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2.2. Warunki ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1 ogłoszenia. 2.3. Wymagany potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby: Geodeta - 2 osoby z wyższym wykształceniem geodezyjnym i z udokumentowanymi uprawnieniami w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 oraz 2 zgodne z art. 43 pkt.2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U z 2005 nr 240 poz.2027) i które brały udział w zamówieniach zakończonych do dnia składania ofert, legitymujące się 6 - letnim doświadczeniem i wiedzą geodezyjną w zakresie ewidencji gruntów budynków i lokali oraz zakładania mapy numerycznej. Informatyk - 1 osoba z doświadczeniem w zakresie projektowania i integracji baz danych na poziomie bazy Oracle, która brała udział w minimum dwóch projektach. Kwalifikacje : wyższe wykształcenie kierunkowe. Kierownik projektu - 1 osoba z doświadczeniem w profesjonalnym zarządzaniu projektami (osoba, która zarządzała projektami zakończonymi do dnia składania ofert z wyższym wykształceniem w zakresie zarządzania lub z dowolnym wyższym wykształceniem i ukończonym, zdanym egzaminem, kursem z zakresu zarządzania projektami). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób / Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia ) 1 / Geodeta z uprawnieniami w zakresie 1 i 2 / 2 osoby / 6 lat 2 / Informatyk o specjalności zarządzania i integracji baz danych / 1 osoba / udział w minimum dwóch projektach 3 / Kierownik projektu / 1 osoba / koordynacja w minimum dwóch projektach Osoby wymienione w pkt. 1 w w/w tabeli winny posiadać uprawnienia dla zakresu 1 oraz 2 zgodne z art. 43 pkt. 2 Ustawy z 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne. 2.4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3 ogłoszenia. 2.5. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej, 1)dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj. analiz, studium wykonalności, opracowań dla projektów itp. oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie i 2)dwie usługi w zakresie zebrania i przetworzenia danych katastralnych obejmujących modernizację ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków i lokali oraz opracowania mapy podstawowej o pełnej treści w tym: opracowania obiektowej numerycznej mapy zasadniczej dla pełnej treści obligatoryjnej oraz treści fakultatywnej według wymagań Instrukcji K1 - 1998r. dla obszaru miejskiego powyżej 50.000tys mieszkańców i 3) dwie usługi w zakresie wykonania projektów integracji baz danych. W celu udokumentowania wykonania wyżej usług Wykonawca musi załączyć dokumenty np. referencje potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.5 ogłoszenia. 2.7. Podwykonawstwo Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym przedłożyć umowy z Podwykonawcami na realizację powierzonego im do wykonania zakresu prac. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1 niniejszego ogłoszenia Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.1 Oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy i oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert; 1.1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania albo składania ofert; 1.1.5. Aktualny zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2 niniejszego ogłoszenia, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.2.1 Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określone w pkt. 2.1 niniejszego ogłoszenia. 1.2.2. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w pkt, pkt 2.3 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie dyplomów, uprawnień dla zakresu 1 oraz 2 zgodne z art. 43 pkt.2 Ustawy z 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, szkoleń itp. 1.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.5. niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji analizy, studium wykonalności zostały wykonane należycie. 1.2.4. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.7. 1.2.5. Dowód wniesienia wadium. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.2,1.1.4 i 1.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1.2 -1.1.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dokument wymieniony w pkt 1.1.1 winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, Dokumenty wymienione w pkt 1.1.2 -1.1.5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modgik.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.11.2006, godzina 10:15, Miejsce Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 (III piętro) pok. 305.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; W ramach realizacji umowy nr Z/2.10/II/2.6/30/2006/U/8/06 z dnia 31 sierpnia 2006 roku o dofinansowanie Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ o nr Z/2.10/II/2.6/30/2006 w ramach Priorytetu 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.