eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów, gm. Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Kielce: Odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów, gm. Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 57135 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów, gm. Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów, gm. Skarżysko - Kamienna, woj. świętokrzyskie, zgodnie z opracowaną przez Biuro Inżynierii Wodnej i Ochrony Środowiska MI GAJDA, ul. Wałowa 19, 80-858 Gdańsk dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt budowlano - wykonawczy zawierający: Część opisową, Część graficzną, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny). Dokładny przedmiar ustalić w oparciu o dokumentację projektową i wizję w terenie. W/w dokumentacja techniczna stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Z dokumentacją w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00. Odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów będzie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 4 - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, Działanie 4.1 - Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej. Przewidziane zamówieniem prace polegać będą na: wymianie zasuw zamknięcia głównego jazu i wykonanie zamknięć remontowych na jazie, remoncie murowanego kanału odprowadzającego, wymianie uszczelnień zamknięć remontowych i segmentowych upustu dennego, remoncie uszkodzonych fragmentów skarpy niecki wypadowej, pogłębieniu zakolmatowanego piezometru PII o około 3 m, uszczelnieniu wylotów z drenażu zapory do niecki wypadowej. Na czas realizacji robót koniecznych do wykonania po obniżeniu poziomu wody w zbiorniku do rzędnej 240,60 m n.p.m., poziom wody w zbiorniku obniżyć w taki sposób, aby nie dopuścić do powstania szkód osób trzecich a roboty należy wykonać w terminie od 1 października 2010 r. Po zakończeniu prac i robót budowlanych na obiekcie, grodze należy rozebrać i przywrócić piętrzenie w zbiorniku. Po wykonanym remoncie zbiornik Rejów musi zostać ponownie napełniony. Należy zwrócić szczególną uwagę na warunki przeprowadzenia przepływu biologicznego w czasie odbudowy zbiornika. Termin spuszczania wody ze zbiornika należy uzgodnić z: Polskim Związkiem Wędkarskim, ul. Warszawska 34A(31, 25-312 Kielce oraz Expol - Bis, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko - Kamienna. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: Urządzenie zaplecza budowy. Zabezpieczenie robót pod względem BHP. Sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy. Zamieszczenie w miejscu realizacji projektu tablicy informującej o finansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: warunkami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami BHP; warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ziemnych i budowlanych; warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie; polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, przepisami prawa budowlanego zasadami wiedzy technicznej. Przy kalkulacji kosztów Wykonawca robót, zgodnie z dokumentacją projektową, powinien uwzględnić wypłatę odszkodowań za ewentualne szkody powstałe przy realizacji robót oraz ewentualnie za czasowe zajęcie terenu, a także w przypadku niewłaściwego spuszczenia wody ze zbiornika. Wykonawca w kosztach powinien również uwzględnić koszty wykonania i montażu tablicy informacyjno - pamiątkowej, która powinna zostać umieszczona na placu budowy w momencie rozpoczęcia realizacji inwestycji i pozostać przez cały czas realizacji projektu oraz po zakończeniu budowy. Napisy na tablicy powinny być wykonane w sposób czytelny i trwały. Kolor tablicy jest dowolny, ale powinien być kontrastowy w stosunku do liter w celu zachowania czytelności tablicy. Nie należy stosować agresywnych kolorów tła tablicy (czerwony, zielony, pomarańczowy). Tablica informacyjna o wymiarach nie mniejszych niż 0,7m x 0,9m powinna zawierać takie oznaczenia jak: - Logo Unii Europejskiej zgodnie z załącznikiem I Rozporządzenia KE nr 1828/2006 z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Logo Program Regionalny; - Herb woj. świętokrzyskiego z podpisem WOJEWÓDZTWO ŚWIĘTOKRZYSKIE; - Hasło RPOWŚ . . . dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego . . . ; - Informację o współfinansowaniu projektu: Projekt Odbudowa zapory, upustu dennego oraz jazu piętrzącego wraz z kanałem odpływowym poniżej jazu zbiornika wodnego Rejów współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Tablica informacyjna powinna spełniać również wymogi dotyczące tablicy pamiątkowej i po zakończeniu budowy pozostanie jako pamiątkowa. Koszt wykonania oraz montażu tablicy informacyjno - pamiątkowej powinien być oddzielnie wyspecyfikowany w ofercie, a w czasie realizacji zadania za te prace wystawiona oddzielna faktura. 3. Dokumentacja techniczna, SIWZ wraz ze wzorem umowy oraz wzorem oferty zwane są dalej dokumentacją przetargową. 4. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów lub urządzeń służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń, które spełniają wymagania jakościowe-techniczne określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały i urządzenia równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty, zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 1. Na wykonane roboty Wykonawca 36 miesięcy gwarancji oraz 36 miesięcy rękojmi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień - robót budowlanych - porównywalnych pod względem zakresu i charakteru do przedmiotu zamówienia. 2. Za porównywalne uważa się wykonanie zamówienia - robót budowlanych polegających na budowie, modernizacji, remoncie budowli hydrotechnicznych lub wodno-melioracyjnych o łącznej wartości robót budowlano-montażowych nie mniejszej niż 500 000 zł. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty : 3.1. sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych powyżej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 3.2. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować Kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia do zakresu robót melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tym co najmniej jedną budową w zakresie robót melioracyjnych lub budowli hydrotechnicznych o wartości co najmniej 500 000 zł. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone powyżej, we wzorze stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, w stosunku do osób, wymienionych powyżej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 2. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6. Wykonawca, stosownie do zapisy w rozdz. I pkt. 4 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załącza wykaz zawierający opisy urządzeń technicznych lub rozwiązań technologicznych równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi (dla wyrobów lub rozwiązań równoważnych) przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających co najmniej wymaganiom techniczno - jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - w przypadku zmiany technologii wykonania robót budowlanych z przyczyn obiektywnych niezależnych od strony umowy - wystąpienia czynników losowych mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, pok.209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 4 - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, Działanie 4.1 - Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.