eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › dostawa benzyny Eurosuper, oleju napędowego Ekodiesel Plus 50 - 95 DZ04/05



Ogłoszenie z dnia 2005-10-28

POZYCJA 57132

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zgorzelec: dostawa benzyny Eurosuper, oleju napędowego Ekodiesel Plus 50 - 95 DZ04/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., do kontaktów: Mańczak Bolesław, ul. Łużycka 3, 59-900 Zgorzelec, tel. 075 7757990, fax 075 7757996, e-mail: boma78@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa benzyny Eurosuper, oleju napędowego Ekodiesel Plus 50 - 95 DZ04/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa benzyny Eurosuper 95 w ilości 12 000 litrów. Benzyna musi spełniać wymagania jakościowe o normie PN-EN 228;1999. Oleju napędowego Ekodiesel Plus 50 w ilości 133 000 litrów o normie PN-EN 590;1999 dla okresu letniego i okresu zimowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zgorzelec, ul. Łużycka 3. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.00.00 - Oleje lekkie i średnie oraz produkty pochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) posiadają punkty zakupu detalicznego (stacje paliw) oddaloną nie więcej niż 8 km od siedziby zamawiającego. Stacja paliw winna znajdować się w odległości nie większej niż 8 km od siedziby zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną (gminną, powiatową, wojewódzką) 6) posiadają wymagane paliwa określone przez zamawiającego w ofercie ciągłej w dni powszednie w godzinach od 6.00 do 22.00 oraz w niedziele i święta minimum 6 godzin w ciągu dnia 7) zapewnią bezgotówkową realizację zakupów zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy. Na dowód spełnienia tych warunków wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenia i dokumenty określone szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego lub właściwego oddziału ZUS, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wykazanie się zrealizowaniem minimum 3 usług zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest wypełnienie załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji, 5) oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w .24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) dowód wniesienia wadium, z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz określeniem sposobu zwrotu wadium, 8) dokumenty, o których mowa w pkt. 1-3, 6, 7 i 8 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZ04/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: płatność w kasie zakładu lub na rachunek bankowy Bank Polskiej Spółdzielczości /O Zgorzelec 86 1930 1262 2004 0400 6312 0001. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Bolesław Mańczak - Przewodniczący komisji przetargowej, Irena Zielińska - członek, Agnieszka Wójcicka - sekretarz Józef Żukowski - członek. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.12.2005, godzina 11:30, Zgorzelec, ul. Łużycka 3, pok. nr 9 (sekretariat).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.