eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ojców › Remont i modernizacja budynku muzeum OPN (Pod Łokietkiem) w Ojcowie.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Ojców: Remont i modernizacja budynku muzeum OPN (Pod Łokietkiem) w Ojcowie.
Numer ogłoszenia: 57105 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ojcowski Park Narodowy, Ojców 9, 32-047 Ojców, woj. małopolskie, tel. 012 3892005, 38910039, 3891490, fax 012 3892006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opn.pan.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku muzeum OPN (Pod Łokietkiem) w Ojcowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i modernizacja zabytkowego budynku muzeum (kubatura 5076 m3) obejmujące m.in.: roboty rozbiórkowe, ziemne (wykopy związane z wykonywaniem izolacji i nowych fundamentów oraz ich zasypanie), naprawa, wzmocnienie i uzupełnienie konstrukcji budynku,przebudowa więźby dachowej i wykonanie nowego pokrycia dachu, wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie elewacji i wykonanie drewnianych elementów na elewacji (balkon, daszki nad wejściami, itp.), docieplenie stropodachu, wykonanie: murowanych ścianek działowych, lekkich ścianek działowych oraz obudowy ścian i sufitów z płyt GK, nowych posadzek w pomieszczeniach nie ekspozycyjnych, nowej stolarki i ślusarki wewnętrznej, oblicowania ścian i roboty malarskie. Wykonanie instalacji wod.-kan., instalacji c.o. i nowego wyposażenia kotłowni, instalacji wentylacji mechanicznej. Dostawa i montaż platformy transportu pionowego dla osób niepełnosprawnych z dwoma przystankami (parter i piętro), o udźwigu 300 kg, wym. 1100x1400 mm, mocy 1,5 KW i przeszklonym szybem o stalowej konstrukcji samonośnej. Wykonanie kamiennej opaski wokół budynku wraz podejściami do drzwi. Szczegółowy zakres i wielkości wymienionych robót wynikają z załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 16.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 35 000 zł (wniesione w formie dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent przystępując do przetargu musi spełniać warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz minimalne warunki udziału w postępowaniu tj.: - Przychód ze sprzedaży w roku 2007 nie mniejszy niż 3 000 000 zł (w przypadku konsorcjum dotyczy to sumy przychodów wszystkich jego członków). - Dodatni wynik z działalności gospodarczej w roku 2007. (W przypadku konsorcjum dotyczy to wszystkich jego członków). - Liczba zrealizowanych przedsięwzięć o podobnym charakterze (remont i modernizacja zabytkowych budynków na kwotę łączną minimum 500 000 zł) w latach 2002 - 2007 nie mniejsza niż 2. - Aktualna liczba stałych pracowników produkcyjnych nie mniejsza niż 25 osób. - Dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane i zezwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - o specjalności w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i kierownikami robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz sanitarnych (wod.-kan., c.o., gazowa, wentylacji mechanicznej). Oferent udzieli co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Na potwierdzenie wiarygodności i wystarczających kwalifikacji do zawarcia umowy oferenci przedstawiają następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej od firm(y) składającej ofertę (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z wyraźnym określeniem zakresu robót zlecanych do podwykonania (jeśli oferent zgłasza zamiar realizacji zadania przy pomocy podwykonawcy), - aktualne zaświadczenie o uiszczeniu podatków wystawione przez właściwy Urząd Skarbowy oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne wystawione przez ZUS (ważne 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - skrócony bilans oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku firmy nie zobowiązanej do sporządzania bilansu, dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2007, - wykaz robót o rodzaju i zakresie podobnym do stanowiących przedmiot niniejszego przetargu (remont i modernizacja zabytkowych budynków), które oferent wykonywał w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; należy podać nazwy i lokalizacje robót, nazwy zamawiających z ich aktualnymi adresami i telefonami, terminy realizacji oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - aktualny stan zatrudnienia potwierdzony dokumentami dla ZUS-u za luty 2008 r., - uprawnienia budowlane personelu przewidzianego do nadzoru realizacji robót ze strony firmy budowlanej składającej ofertę tj.: kierownika budowy przewidzianego do nadzoru realizacji robót w zakresie specjalności konstrukcji budowlanych i posiadającego zezwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót w obiektach zabytkowych, kierownika (kierowników) robót instalacyjnych w zakresie specjalności wymienionych w p. 3.2.5 i kierownika robót elektrycznych w zakresie specjalności instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego - wydane przez tę izbę, - oświadczenie (na załączonym formularzu) osoby wskazanej jako kierownika budowy (w zakresie konstrukcji budowlanych), że podejmuje się pełnienia tej funkcji w zakresie objętym przetargiem - z potwierdzeniem osoby uprawnionej za zgodność podpisu. 3.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). c) Wszyscy uczestnicy konsorcjum winni złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 3.3 SIWZ, d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opn.pan.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ojcowski Park Narodowy, 32-047 Ojców 9, pok. nr 7 lub nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:50, miejsce: Dyrekcja Ojcowskiego Parku Narodowego, 32-047 Ojców 9, pok. nr 7 lub nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków NFOŚiGW oraz Fundacji EkoFundusz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.