Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57045 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Sulechów: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów w obrębie geodezyjnym Krężoły
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30075
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny
52676500000, ul.
Plac Ratuszowy
6,
66100
Sulechów, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 851 120, faks
683 854 686, e-mail
bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów w obrębie geodezyjnym Krężoły
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów w obrębie Krężoły, zgodnie z uchwałą nr 0007.318.2017 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 17 stycznia 2017 r. Plan obejmuje teren położony w obrębie geodezyjnym Krężoły przy ul. Anyżowej - po połu-dniowej stronie ulicy, o pow. ok. 5 ha. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospo-darowania przestrzennego Gminy Sulechów, uchwalonym uchwałą Nr 0007.189.2016 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 16 lutego 2016 r. jest to obszar mieszkaniowy. 2) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz.353), prognozy skutków finanso-wych uchwalenia planu, uzyskanie opinii i uzgodnień. 2. Opracowanie należy wykonać w formie następujących pakietów: a) oryginały dokumentów planistycznych (wniosków, opinii, uzgodnień, obwieszczeń, ogłoszeń, prognoz i innych) oraz uchwała z planszą kolorową zbindowane, wraz z wersją elektroniczną, a także jedna plansza kolorowa zalaminowana oprawiona do powieszenia - 1 egzemplarz, b) kserokopia dokumentów planistycznych (wniosków, opinii, uzgodnień, obwieszczeń, ogłoszeń, prognoz i innych) oraz uchwała z planszą kolorową zbindowane - 1 egzemplarz, c) uchwała z planszą kolorową, wraz z wersją elektroniczną - 3 egzemplarze. Wymienione ilości nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i opinii. 3. Projekt musi zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, opinie, uzasadnienie i podsumowanie, takie aby, uchwała przesłane Wojewodzie Lubuskiemu wraz załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, uzyskała ocenę zgodności z przepisami prawa. 4. Projekt musi być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz.778 z późn. zm.), a w szczególności z art.17 oraz aktami wykonawczymi do ww ustawy. 5. W ofercie należy podać cenę za wykonanie zamówienia uwzględniając koszty związane z opra-cowaniem prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, koszty związane z uzyskaniem opinii i uzgodnień, a także koszty związane z uczestnic-twem w posiedzeniach komisji urbanistycznej, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami, koszty związane z adresowaniem kopert i potwierdzeń zwrotnych związanych z wysyłką zawiadomień i inne koszty Wykonawcy, potrzebne do wykonania przedmiotu zamó-wienia wpływające na ostateczną cenę. Cena nie obejmuje opracowania ekofizjograficznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71400000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16260.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19680.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.