eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejonowy Zarząd Infrastruktury › BUDOWA MAGAZYNU DO PRZECHOWYWANIA PRZECIWLOTNICZYCH ZESTAWÓW RAKIETOWYCH W SKŁADZIE DUNINÓW Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-08-07

Ogłoszenie nr 570147790-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: BUDOWA MAGAZYNU DO PRZECHOWYWANIA PRZECIWLOTNICZYCH ZESTAWÓW RAKIETOWYCH W SKŁADZIE DUNINÓW Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.4) KOMUNIKACJA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.rziwroclaw.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
www.rziwroclaw.wp.mil.pl



Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Pisemnie



Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - kancelaria pok. 101


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem(URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:

BUDOWA MAGAZYNU DO PRZECHOWYWANIA PRZECIWLOTNICZYCH ZESTAWÓW RAKIETOWYCH W SKŁADZIE DUNINÓW Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE"

Numer referencyjny:

17/VII/WIB/20/R

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

Przedmiotem zamówienia jest budowa magazynu do przechowywania Przeciwlotniczych Zestawów Rakietowych w Składzie Duninów wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót. Celem inwestycji jest budowa budynku magazynowego do przechowywania Przeciwlotniczych Zestawów Rakietowych na terenie Składu Duninów wraz z całą niezbędną infrastrukturą dla potrzeb technicznego funkcjonowania tego budynku. Planowany budynek wraz z jego infrastrukturą zlokalizowany będzie w centralnej części Składu. Na lokalizację planowanego budynku wybrano teren niezabudowany, zapewniający zachowanie wymaganych odległości od istniejących obiektów kubaturowych. Wybrana lokalizacja magazynu spełnia wymagania lokalizacyjne dla przechowywania ŚB - PZR, zapewnia właściwą ochronę i potrzeby komunikacyjne. Zapewni potrzeby magazynowe Użytkownika. Na tym terenie zlokalizowany jest stary zbiornik wody ppoż. wraz z pomieszczeniem technicznym, który z uwagi na kolizję z projektowanym budynkiem i jego infrastrukturą przeznaczono do rozbiórki. Drogi na terenie lokalizacji magazynu są drogami gruntowymi, utwardzonymi, o nośności dostosowanej do funkcji terenu technicznego Składu. Realizacja zadania wiąże się z usunięciem drzewa (sosna zwyczajna - 757 szt.). Zgoda zawarta w Decyzji RU.6131.1.11.2019 z dnia 02.09.2019 r. Burmistrza Miasta i Gminy Chocianów - wykaz drzew ujęto w Inwentaryzacji zieleni istniejącej. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zakres prac do wykonania: 1) prace przygotowawcze: wycinka drzew i ich karczowanie, wyburzenie istniejącego żelbetowego zbiornika wody zapasowej oraz małego budynku obsypanego, zlokalizowanego przy zbiorniku, zdjęcie humusu, wyrównanie terenu w obrębie planowanej lokalizacji obiektu, 2) budowa budynku magazynowego ŚB, ścian oporowych, obsypanie budynku magazynowego i ścian oporowych, 3) budowa instalacji wody do budynku dla celów ppoż., 4) budowa instalacji kanalizacji teletechnicznej, 5) budowa podjazdów do budynku wraz z placami za - i rozładunku ŚB ze specjalnych samochodów dostawczych, 6) budowa lokalnej instalacji kanalizacji odwodnienia placu manewrowego przed budynkiem, drenażu odwodnienia budynku wraz z budową systemu rozsączania wód deszczowych, 7) budowa instalacji elektroenergetycznej zasilania budynku i jego oświetlenia zewnętrznego, 8) wykonanie instalacji: wentylacji mechanicznej, elektrycznej wraz z instalacją odgromową, strukturalnej, SSWiN, TSN, SAP.

Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

nie


II.6) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45216200-6, 45300000-0, 45330000-9, 45110000-1, 45310000-3, 45312200-9, 45314300-4, 45314320-0, 45312100-8, 45111290-7

II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT: 11559379.36
Waluta: PLN
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:

nie


II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielnie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający doprecyzuje udzielnie zaliczek w SIWZ.


II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w miesiącach: 15


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:

Z uwagi na fakt, iż materiałem podlegającym ochronie jest projekt wykonawczy branży teletechnicznej, o klauzuli "ZASTRZEŻONE" Wykonawca winien posiadać zdolność do ochrony informacji niejawnych i ich przetwarzania na poziomie wymaganym przez Ustawę z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018 r. poz. 412).


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia::


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 6 000 000,00 zł.
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Doświadczenie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał budowę, remont lub przebudowę min. dwóch obiektów o kubaturze co najmniej 4000 m3 każdy oraz wykonał instalację zintegrowanych systemów alarmowych (SSWiN, SAP i TSN) dla co najmniej jednego obiektu kubaturowego zlokalizowanego na terenie zurbanizowanym o kubaturze co najmniej 4000 m3 wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy powyższa robota została wykonana należycie, w szczególności informacji czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: 1) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że kierownik robót posiada uprawnienia i należy do właściwej izby samorządu zawodowego, 2) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej- bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że kierownik robót posiada uprawnienia i należy do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) kierownikiem robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że kierownik robót posiada uprawnienia i należy do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że kierownik robót posiada uprawnienia i należy do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) kierownikiem robót dot. systemów alarmowych (SSWiN, TSN) który, musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej (Wykonawcę) do dokumentów o klauzuli "ZASTRZEŻONE" oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych (ważne 5 lat) wystawione przez Pełnomocnika ochrony informacji niejawnych oraz winien posiadać legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczeń technicznych wystawione przez podmiot posiadający koncesję (Wykonawcę) dla osób przewidzianych do realizacji systemów alarmowych (SSWiN, TSN), 6)pracownikami przewidzianymi do realizacji systemów alarmowych (SSWiN, TSN), którzy muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej do dokumentów o klauzuli "ZASTRZEŻONE" oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych (ważne 5 lat) wystawione przez Pełnomocnika ochrony informacji niejawnych oraz muszą posiadać legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczeń technicznych wystawione przez podmiot posiadający koncesję (Wykonawcę) dla osób przewidzianych do realizacji systemów alarmowych (SSWiN, TSN), 7) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych odpowiedzialnym za przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych (art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez jedną ze służb tj. ABW lub SKW oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, 8) osobą pełniącą funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez jedną ze służb tj. ABW lub SKW (art. 52 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu, do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych (ważne 5 lat) wystawione przez Pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, 9) osobą pełniącą funkcję administratora systemu teleinformatycznego, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez jedną ze służb tj. ABW lub SKW (art. 52 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu, do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych (ważne 5 lat) wystawione przez Pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, 3.Potencjał techniczny Warunek w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: 1. akredytowanym systemem teleinformatycznym przeznaczonym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli min. "ZASTRZEŻONE", 2. wyspecjalizowaną komórkę ds. ochrony informacji niejawnych zwaną "pionem ochrony" kierowaną przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, 3. kancelarią lub pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie prac z niejawną dokumentacją zgodnie z opracowaną oraz zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej "Instrukcją sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

tak



III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:

tak


Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. a ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. b ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)


III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:

nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:

1. Wykonawca na podstawie art. 131e ust. 2 ustawy Pzp wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień złożenia wniosku dokumenty i oświadczenia potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, tj: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że odpis z właściwego rejestru winien zawierać aktualny katalog osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty, które dokonały zmian (nie uwidocznionych w rejestrze), w składzie organów zarządzających, zobowiązane są złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład tego organu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 2.Podmioty mające siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt IV.8.1 ppkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy pkt 4 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zastosowanie mają odpowiednie przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców w postępowaniu o udzielnie zamówienia Dz. U. z 2016r., poz. 1126).




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykonawca na podstawie art. 131e ust. 2a pkt 2 ustawy Pzp wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień złożenia wniosku dokumenty i oświadczenia potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.: 1) koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - Formularz nr 2 i 2a (oryginał podpisany przez Wykonawcę), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Formularz nr 3 (oryginał podpisany przez Wykonawcę). 5) wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - Formularz nr 4 (oryginał podpisany przez Wykonawcę).


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Pzp wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień złożenia wniosku dokumenty i oświadczenia w zakresie kryteriów selekcji, tj. 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - Formularz nr 2 i 2a (oryginał podpisany przez Wykonawcę), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Do wniosku Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę), 2) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot). 2. W celu wykazania, iż Wykonawca posiada zdolność do ochrony informacji niejawnych i ich przetwarzania, do wniosku Wykonawca załączy: 1) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu, do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" dla osób wskazanych w pkt IV.1.3.2 ppkt 5, 6, 8 i 9, 2) aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydanym przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych dla osób wskazanych w pkt IV.1.3.2 ppkt 5, 6, 8 i 9, 3) zaświadczenia o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW dla osób wskazanych w pkt IV.1.3.2 ppkt 7, 8 i 9, 4) dokument potwierdzający akredytację bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego wydany przez Kierownika jednostki organizacyjnej lub jedną ze służb tj. ABW lub SKW. Wszystkie wymienione dokumenty powinny mieć formę oryginału lub kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający uzna dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych wydane przez inne państwa, jeżeli odpowiadają one poświadczeniom bezpieczeństwa o adekwatnej klauzuli tajności wydanymi zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony informacji niejawnych.


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

% (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg ograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 346 000,00 zł, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wyłącznie przez Wykonawców biorących udział w II etapie postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostaną zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 5
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu 5 (tj. pięciu), Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 5 (pięciu), Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji. 3. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania. 4. W przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w ust. 2 Zamawiający sporządzi listę rankingową i zaprosi do składania ofert Wykonawców na podstawie następujących kryteriów selekcji: - jeżeli Wykonawca wykonał z należytą starannością więcej niż dwie budowy, remonty lub przebudowy obiektu o kubaturze co najmniej 4000 m3 każdy oraz wykonał instalację zintegrowanych systemów alarmowych (SSWiN, SAP i TSN) dla więcej niż jednego obiektu kubaturowego zlokalizowanego na terenie zurbanizowanym, o kubaturze co najmniej 4000 m3, uzyska on dodatkowe punkty; - w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować łączna wartość robót budowlanych dla wskazanych budów, remontów, przebudów obiektów o kubaturze co najmniej 4000 m3 każdy, a także łączna wartość wykazanych realizacji instalacji zintegrowanych systemów alarmowych dla obiektów kubaturowych zlokalizowanych na terenie zurbanizowanym, o kubaturze co najmniej 4000 m3 każdy. 5. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty wg następującego kryterium ustalonego wg ważności z określeniem znaczenia tj. punktowego udziału w ocenie. A = C/C max x 100 pkt Gdzie: C - ilość wykonanych robót (potwierdzonych referencjami) potwierdzających doświadczenie wniosku badanego C max -i maksymalna ilość wykonanych robót (potwierdzonych referencjami) potwierdzających doświadczenie w zbiorze wniosków A - ilość punktów uzyskana za kryterium doświadczenie 6. Na potrzeby kwalifikacji do składania ofert Zamawiający nie dopuszcza posługiwania się doświadczeniem udostępnionym w oparciu o zobowiązania, o których mowa w art. 22a ust. 2 Pzp.

IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)

nie


IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp

nie


IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

tak

Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena przedmiotu zamówienia 60,00
termin realizacji 40,00


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej

nie


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Zamawiający doprecyzuje dopuszczanie zmian do umowy w SIWZ.


Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
26/08/2020 godzina: 10:00,
Obowiązek przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.7.2) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.