eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wymiana stolarki okiennej w budynku Komendy Stołecznej Policji w Warszawie przy ul. Nowolipie 2



Ogłoszenie z dnia 2005-10-27

POZYCJA 56984

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana stolarki okiennej w budynku Komendy Stołecznej Policji w Warszawie przy ul. Nowolipie 2

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komendant Stołeczny Policji, do kontaktów: Dariusz Kwiatkowski, Anna Sztangret, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608, fax 022 6037642, e-mail: ksp.wzamowien@policja.waw.pl, www.zamowienia.policja.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w budynku Komendy Stołecznej Policji w Warszawie przy ul. Nowolipie 2. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana okien na elewacjach Komendy Stołecznej Policji (bez okien w przyziemiu) w niżej wymieniony sposób: - wymiana okien na drewniane skrzynkowe na elewacji południowej, - wymiana okien na drewniane jednoramowe na pozostałych elewacjach. Okna muszą mieć zachowany kształt i podział jak okna oryginalne w kolorze białym - wymagania Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Okna na parterze muszą być wymienione przy istniejących kratach zewnętrznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie, ul. Nowolipie 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. Zadanie nr 1 wymiana okien na drewniane skrzynkowe na elewacji południowej, Zadanie nr 2 wymiana okien na drewniane jednoramowe na pozostałych elewacjach. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.09.2006; z uwzględnieniem: - dla okien drewnianych skrzynkowych - termin pożądany do 31.12.2005 r., - dla okien drewnianych jednoramowych - termin wymagany do 15.09.2006 roku, przy czym pożądany termin wykonania I etapu do 31.12.2005 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Na całość zamówienia - 26 000,00 zł, tj.: - na zadanie nr 1 - 5 600,00 zł, - na zadanie nr 2 - 20 400,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Niżej wymienione dokumenty będą oceniane w trybie 0-1 pkt: czyli 0 pkt - za brak dokumentu, 1 pkt - za przedstawienie ważnego dokumentu. Wykonawcy, którzy nie załączą jakiegokolwiek wymaganego dokumentu uzyskają 0 pkt. Wykonawcy, którzy nie spełnią któregokolwiek z warunków albo nie przedłożą wymaganego dokumentu (uzyskają 0 pkt) zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do wniosku, jako załącznik - spis zastrzeżonych informacji i odpowiadających im stron. W przypadku zastrzeżenia dokumentów, wskazane jest aby Wykonawca wydzielił w ramach wniosku - części niejawną (np. w końcowej części wniosku). Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z niżej wymaganymi dokumentami musi być podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być dołączone upoważnienie lub pełnomocnictwo zawierające zakres upoważnienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonają własnymi siłami min. 70% wartości oferty w każdym zadaniu oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a tym samym podpiszą stosowne oświadczenie, zgodnie z tym artykułem (1 pkt) i dołączą wymagane poniżej dokumenty oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. A. Status prawny - wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt), 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt), 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt), 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotyczącą podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary" wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt), Uwaga: jeżeli dokument nie dotyczy Wykonawcy, Zamawiający przyzna analogicznie - 1 pkt. 5. Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie min. dla kierownika budowy nadzorującego roboty w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych, aktualne na dzień składania wniosku (1 pkt). Wszystkie dokumenty stanowiące mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). Zamawiający żądać będzie przedstawienia oryginałów dokumentów w przypadku, gdy przedstawiona kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. B. zdolność techniczna - wymagane dokumenty 6. Wypełniony i podpisany wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym również proponowanych osób po stronie podwykonawców (1 pkt). 7. Wypełniony i podpisany wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (listopad 2000 r. - październik 2005 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym min. 3 roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej (drewnianej lub PCV) o wartości każda min. 200 000,00 zł brutto. Zamawiający w zakresie dokumentu, o którym mowa w pkt B 7, dokona oceny przyznając po 1 pkt za jedną robotę budowlaną o wartości min. 200 000,00 PLN brutto. Za każda kolejna robotę budowlaną (o nie mniejszej wartości) Wykonawca otrzyma dodatkowo 1 pkt, jednak w sumie nie więcej niż 3 punkty. 8. Dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie, z podaniem ich wartości oraz zakresu robót. Uwaga: wartość z wykazu (pkt 7) musi pokrywać się z wartością wskazaną w załączonych dokumentach, o których mowa w pkt 8. W przypadku różnic w ww. wartościach Zamawiający przyjmie do oceny wartość podaną w dokumentach, o których mowa w pkt 8. 9. Kompletna aprobata techniczna wystawiona przez Instytut Techniki Budowlanej (lub równoważny Instytut, Jednostkę Badawczą) na okna jednoramowe, z datą ważności aktualną na dzień składania wniosków (1 pkt). Kompletna Aprobata - musi zawierać wszystkie strony wskazane na stronie tytułowej (gdzie wskazany jest przedmiot i data ważności aprobaty). Zmiany wprowadzane aneksami do aprobaty są wymaganym rozszerzeniem treści aprobaty. Uwaga: dodatkowo w zakresie okien skrzynkowych i jednoramowych Zamawiający będzie wymagał załączenia do oferty oświadczenia, że oferowane okna będą zgodne z projektem, który stanowić będzie załącznik do SIWZ 10. Świadectwo kwalifikacyjne Instytutu Szkła i Ceramiki (lub równoważny Instytut, Jednostkę Badawczą) na szyby ochronne budowlane klasy O2 z datą ważności aktualną na dzień składania wniosków (1 pkt). C. sytuacja finansowa i ekonomiczna - wymagane dokumenty: 11. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, aktualny na okres wykonania zamówienia, a w przypadku, gdy okres ten jest krótszy, oprócz polisy - pisemne zobowiązanie do uaktualnienia ubezpieczenia na okres prowadzenia prac i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem terminu określonego w aktualnej polisie (1 pkt). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku zobowiązani są załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a. każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt III lit. A pkt 1-4, b. podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie - oświadczenie wymienione w pkt III, c. wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione w pkt III; Zgodnie z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. Uwaga: w przypadku zawarcia umowy z konsorcjum w umowie zawarte zostaną odpowiednie obwarowania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. UWAGA: A. Zamawiający zaprosi do składania ofert nie mniej niż 5 wykonawców, którzy spełnili wymagania i otrzymali ilość punktów nie mniejszą niż 5 kolejnych maksymalnych not. W przypadku gdy te punktacje osiągnie więcej niż 20 Wykonawców Zamawiający wprowadzi dodatkową punktację w zakresie montażu okien skrzynkowych (max.6 pkt) i ponownie przeprowadzi ocenę punktową. B. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki Zamawiającego. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.11.2005 godzina 10:00. Wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z dokumentami należy złożyć na adres: Komenda Stołeczna Policji - Wydział Zamówień Publicznych, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2 - z dopiskiem "Wymiana stolarki okiennej w budynku Komendy Stołecznej Policji Warszawie ul. Nowolipie 2". Wnioski można składać w siedzibie Zamawiającego - Punkt Obsługi Interesanta KSP w godz. 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą/pocztą kurierską na adres podany powyżej. Dla wniosków przesyłanych pocztą kurierską liczy się data i godzina dostarczenia do Punktu Obsługi Interesanta KSP, natomiast dla wniosków przesyłanych pocztą - liczy się data i godzina dostarczenia do Wydziału Zamówień Publicznych. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: , siedziba Zamawiającego KSP.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Przedmiot zamówienia będzie finansowany w ramach projektu "Muzeum Policji - nowy obiekt na mapie życia kulturalnego stolicy" i jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.