eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Akademii Rolniczej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Kraków: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Akademii Rolniczej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 56942 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Akademii Rolniczej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Akademii Rolniczej w Krakowie - 29 zadań. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż m.in. szaf, biurek, stołów, stolików, szafek, regałów, krzeseł, taboretów laboratoryjnych, fotele biurowe obrotowe, ławy, kontenerów, sofy. Zadanie nr 1. Meble dla Katedry Ekonomii, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków Zadanie nr 2. Meble dla Katedry Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, Zadanie nr 3. Meble dla Zakładu Fizyki, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków Zadanie nr 4. Meble dla Katedry Chemii, ul. Balicka 122, 31-149 Kraków, Zadanie nr 5. Krzesła i taborety dla Katedry Ochrony Środowiska Rolniczego, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, Zadanie nr 6. Meble dla Katedry Inżynierii Sanitarnej i Gospodarki Wodnej, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków, Zadanie nr 7. Meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków, Zadanie nr 8. Meble dla Katedry Budownictwa Wiejskiego, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków, Zadanie nr 9. Meble do Pracowni Komputerowej WIŚiG, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków, Zadanie nr 10. Szafy i biurko dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych, ul. Balicka 122, 30-149 Kraków, Zadanie nr 11. Fotel biurowy dla Katedry Fitopatologii Leśnej, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 12. Stoły dla Katedry Entomologii Leśnej, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 13. Stoły i krzesła dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 14. Meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii (709, 710, 713a), al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 15. Szafa regał dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 16. Sofa dla Katedry Mechanizacji Prac Leśnych, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 17. Meble dla Katedry Mechanizacji Prac Leśnych, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 18. Krzesła obrotowe dla Katedry Użytkowania Lasu i Drewna, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 19. Biurko dla Katedry Roślin Ozdobnych, al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków. Zadanie nr 20. Krzesła biurowe dla Działu Gospodarczego (Magazyn Centralny), al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków. Zadanie nr 21. Krzesła tapicerowane dla Centrum Kształcenia Ustawicznego, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków. Zadanie nr 22. Krzesła biurowe dla Sekcji Rozliczeń Obiektów, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków. Zadanie nr 23. Szafka z żaluzją dla Działu Nauczania, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków. Zadanie nr 24. Krzesła biurowe dla Działu Straży, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków. Zadanie nr 25. Kontener dla Sekcji ds. Planowania i Analiz, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków. Zadanie nr 26. Fotel biurowy obrotowy dla Działu Limitów i Dekretacji, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków. Zadanie nr 27. Szafa dla Działu Wynagrodzeń i Rozliczeń z Budżetem, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków. Zadanie nr 28. Krzesła biurowe dla Studium Wychowania Fizycznego, al. Mickiewicza 24/28, 31-120 Kraków. Zadanie nr 29. Taborety dla Katedry Energetyki Rolniczej, ul. Balicka 116B, 30-149 Kraków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.11.14.10 - Krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 29.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza że: 2.1 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej jedną dostawę mebli o wartości nie niższej niż łączna cena złożonej oferty (suma cen brutto oferowanych w niniejszym postępowaniu zadań). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, które wymieniono niżej. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznany zostanie jako nie spełnienie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust 1 ustawy Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu: 1. potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2.1 wykazu wykonanych dostaw mebli w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazwy odbiorcy. W wykazie należy wymienić co najmniej jedną dostawę mebli o wartości nie niższej niż łączna cena złożonej oferty (suma cen brutto oferowanych w niniejszym postępowaniu zadań), oraz załączyć dokument/y potwierdzający/e, że dostawa/y została/y wykonana/e należycie. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłataja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (Dział Zamówień Publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 12:30, miejsce: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłataja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble dla Katedry Ekonomii, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Katedry Ekonomii, w tym: biurka, kontenery,szafy, krzesła, stolik..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble dla Katedry Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Katedry Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa, w tym: biurka, szafki, nadstawki na biurko, szafy, stół, regał, krzesła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble dla Zakładu Fizyki, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Zakładu Fizyki, w tym: szafy, szafka, biurko..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble dla Katedry Chemii, ul. Balicka 122, 31-149 Kraków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Katedry Chemii, w tym: biurko, taborety laboratoryjne, krzesła.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krzesła i taborety dla Katedry Ochrony Środowiska Rolniczego, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła i taborety dla Katedry Ochrony Środowiska Rolniczego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble dla Katedry Inżynierii Sanitarnej i Gospodarki Wodnej, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Katedry Inżynierii Sanitarnej i Gospodarki Wodnej, w tym: biurka, szafy, stół, kontener..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska, w tym: szafka, kontenery, stolik..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Meble dla Katedry Budownictwa Wiejskiego, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Katedry Budownictwa Wiejskiego, w tym: stoły, krzesła, szafy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.14.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Meble do Pracowni Komputerowej WIŚiG, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do Pracowni Komputerowej WIŚiG, w tym: meblościanka, ława, nadstawki na biurko, biurka, kontenery, krzesła, półki wiszące, regał..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szafy i biurko dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych, ul. Balicka 122, 30-149 Kraków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy i biurko dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Fotel biurowy dla Katedry Fitopatologii Leśnej, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel biurowy dla Katedry Fitopatologii Leśnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Stoły dla Katedry Entomologii Leśnej, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły dla Katedry Entomologii Leśnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Stoły i krzesła dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły i krzesła dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii (709, 710, 713a), al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii (709, 710, 713a), w tym: szafka, szafy, stolik, kontener, biurko, listwa odbojowa na ścianę, drzwi do szafy, regał, obudowa parapetu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szafa i regał dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa i regał dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sofa dla Katedry Mechanizacji Prac Leśnych, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sofa dla Katedry Mechanizacji Prac Leśnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Meble dla Katedry Mechanizacji Prac Leśnych, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble dla Katedry Mechanizacji Prac Leśnych, w tym: biurka, kontenery, ławy, nadstawki na biurko, szafka, regał.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Krzesła obrotowe dla Katedry Użytkowania Lasu i Drewna, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła obrotowe dla Katedry Użytkowania Lasu i Drewna,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Biurko dla Katedry Roślin Ozdobnych, al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko dla Katedry Roślin Ozdobnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Krzesła biurowe dla Działu Gospodarczego (Magazyn Centralny), al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła biurowe dla Działu Gospodarczego (Magazyn Centralny).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Krzesła tapicerowane dla Centrum Kształcenia Ustawicznego, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła tapicerowane dla Centrum Kształcenia Ustawicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Krzesła biurowe dla Sekcji Rozliczeń Obiektów, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła biurowe dla Sekcji Rozliczeń Obiektów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Szafka z żaluzją dla Działu Nauczania, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka z żaluzją dla Działu Nauczania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Krzesła biurowe dla Działu Straży, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła biurowe dla Działu Straży.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Kontener dla Sekcji ds. Planowania i Analiz, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontener dla Sekcji ds. Planowania i Analiz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Fotel biurowy obrotowy dla Działu Limitów i Dekretacji, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel biurowy obrotowy dla Działu Limitów i Dekretacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Szafa dla Działu Wynagrodzeń i Rozliczeń z Budżetem, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa dla Działu Wynagrodzeń i Rozliczeń z Budżetem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Krzesła biurowe dla Studium Wychowania Fizycznego, al. Mickiewicza 24/28, 31-120 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła biurowe dla Studium Wychowania Fizycznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Taborety dla Katedry Energetyki Rolniczej, ul. Balicka 116B, 30-149 Kraków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taborety dla Katedry Energetyki Rolniczej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.