eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy oraz uruchomienia urządzeń fotokopiujących i drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Kraków: wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy oraz uruchomienia urządzeń fotokopiujących i drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 5691 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy oraz uruchomienia urządzeń fotokopiujących i drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy oraz uruchomienia urządzeń fotokopiujących i drukujących, tj. czterech sztuk kserokopiarko-drukarek sieciowych i jednej sztuki kserokopiarki, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, oraz dołączyć opisy techniczne i funkcjonalne lub instrukcje obsługi oraz kopie certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięczny okres gwarancji na dostarczony sprzęt liczony od daty odbioru całości zamówienia wraz z bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 5. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 6. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: 1.1 wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; 1.2 wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 2. Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca zapowiada ich zatrudnienie, z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 3. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 4. Opisy techniczne i funkcjonalne lub instrukcje obsługi oraz kopie certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 5. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 4, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6), (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul.Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych UJ, przy ul.Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków, IV p., w terminie do dnia 17 stycznia 2008 r. do godziny 12:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kserokopiarko-drukarka sieciowa 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kserokopiarko-drukarka sieciowa 1 sztuka dla Działu Spraw Osobowych UJ Miejsce realizacji zamówienia - ul.Gołębia 24, 31-007 Kraków Model wzorcowy Xerox WC133.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kserokopiarko-drukarka sieciowa 3 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kserokopiarko-drukarka sieciowa 3 sztuki, jedna dla Katedry Prawa Cywilnego UJ, miejsce realizacji zamówienia - ul.Olszewskiego 2, 31-007 Kraków, druga dla Biura Zamówień Publicznych UJ, miejsce realizacji zamówienia - ul.Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków, trzecia dla Kwestury UJ, miejsce realizacji zamówienia - ul.Gołębia 24, 31-007 Kraków Model wzorcowy Xerox WorkCentre M118.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kserokopiarka 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kserokopiarka 1 sztuka dla Towarzystwa Doktorantów UJ, miejsce realizacji zamówienia - ul.Straszewskiego 25/3, 31-113 Kraków Model wzorcowy kserokopiarka firmy Canon iR 1018J.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.