Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Lubsko: Remont nawierzchni bitumicznych w technologii powierzchniowego utrwalenia dróg gminnych w Gminie Lubsko
Numer ogłoszenia: 56918 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsko, Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4576108, fax 068 4576200, 4576222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznych w technologii powierzchniowego utrwalenia dróg gminnych w Gminie Lubsko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu remonterów specjalnych) na drogach i ulicach gminnych wykonany przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bez obcinania krawędzi łat przy głębokości wyboju do 2 cm; 2 - 4 cm; powyżej 4 cm tj.: oczyszczenie nawierzchni remontowanej, skropienie emulsją, rozścielenie grysów, oznakowanie miejsca wykonywania robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia tj. w szczególności: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem Nr 1 stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia i przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać, co najmniej 3 roboty budowlane drogowe o wartości minimalnej 80.000,00 złotych brutto/każda; b) Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi, jakimi dysponuje. Wymagane jest dysponowanie co najmniej: remonter drogowy, środek transportu. 2. Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 3. Zaakceptują wzór umowy, określony w części III niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt. 4 - Instrukcji dla Wykonawców SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty (wg wzoru nr 1). 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wydany w terminie nie wcześniejszym niż sześć miesięcy przed dniem otwarcia ofert) - załącznik nr 1 do oferty. 3. oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach do występowania w obrocie prawnym na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp( wg wzoru nr 2 ) - załącznik nr 2 do oferty. 4. Informacja na temat robót zrealizowanych przez Wykonawcę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ( wg wzoru nr 3 )- załącznik nr 3 do oferty. 5 Informacja na temat Wykonawcy (wg wzoru nr 4) - załącznik nr 4 do oferty. 6 Wykaz sprzętu (wg wzoru nr 5) - załącznik nr 5 do oferty. 7 Wzór załączonej umowy poświadczony przez Wykonawcę, że przyjmuje go bez zastrzeżeń - załącznik nr 6 do oferty. 8 udział podwykonawców (wg wzoru nr 6), (jeśli dotyczy)- załącznik nr 7 do oferty. 9 pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - załącznik nr 8 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubsku ul. Powstańców Wlkp. 3 68-300 Lubsko II piętro, pokój nr 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubsku pl. Wolności 1 68-300 Lubsko I piętro, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinka drogi w zespole garaży przy ul. Jastruna w Legnicy - Zadanie 1 i 2
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.