Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Ojców: Przetarg nieograniczony na remont i modernizację budynku muzeum OPN (Pod Łokietkiem) w Ojcowie.
Numer ogłoszenia: 56837 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ojcowski Park Narodowy, Ojców 9, 32-047 Ojców, woj. małopolskie, tel. 012 3892005, 38910039, 3891490, fax 012 3892006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opn.pan.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont i modernizację budynku muzeum OPN (Pod Łokietkiem) w Ojcowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i modernizacja zabytkowego budynku muzeum Ojcowskiego Parku Narodowego - o kubaturze 5 076 m3. Szczegółowy zakres i wielkości zamówienia wynikają ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Ojcowskiego PN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 16.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 35 000 zł w formie dopuszczającej przez Ustawę Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent przystępując do przetargu musi spełniać warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz minimalne warunki udziału w postępowaniu tj.: - Przychód ze sprzedaży w roku 2007 nie mniejszy niż 3 000 000 zł (w przypadku konsorcjum dotyczy to sumy przychodów wszystkich jego członków). - Dodatni wynik z działalności gospodarczej w roku 2007. (W przypadku konsorcjum dotyczy to wszystkich jego członków). - Liczba zrealizowanych przedsięwzięć o podobnym charakterze (remont i modernizacja zabytkowych budynków na kwotę łączną minimum 500 000 zł) w latach 2002 - 2007 nie mniejsza niż 2. - Aktualna liczba stałych pracowników produkcyjnych nie mniejsza niż 25 osób. - Dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane i zezwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - o specjalności w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i kierownikami robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz sanitarnych (wod.-kan., c.o., gazowa, wentylacji mechanicznej). Oferent udzieli co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Na potwierdzenie wiarygodności i wystarczających kwalifikacji do zawarcia umowy oferenci przedstawiają następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej od firm(y) składającej ofertę (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z wyraźnym określeniem zakresu robót zlecanych do podwykonania (jeśli oferent zgłasza zamiar realizacji zadania przy pomocy podwykonawcy), 3. aktualne zaświadczenie o uiszczeniu podatków wystawione przez właściwy Urząd Skarbowy oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne wystawione przez ZUS (ważne 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4. skrócony bilans oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku firmy nie zobowiązanej do sporządzania bilansu, dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2007, 5. wykaz robót o rodzaju i zakresie podobnym do stanowiących przedmiot niniejszego przetargu (remont i modernizacja zabytkowych budynków), które oferent wykonywał w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; należy podać nazwy i lokalizacje robót, nazwy zamawiających z ich aktualnymi adresami i telefonami, terminy realizacji oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 6. aktualny stan zatrudnienia potwierdzony dokumentami dla ZUS-u za luty 2008 r., 7. uprawnienia budowlane personelu przewidzianego do nadzoru realizacji robót ze strony firmy budowlanej składającej ofertę tj.: kierownika budowy przewidzianego do nadzoru realizacji robót w zakresie specjalności konstrukcji budowlanych i posiadającego zezwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót w obiektach zabytkowych, kierownika (kierowników) robót instalacyjnych w zakresie specjalności wymienionych w p. 3.2.5 i kierownika robót elektrycznych w zakresie specjalności instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego - wydane przez tę izbę, 8. oświadczenie (na załączonym formularzu) osoby wskazanej jako kierownika budowy (w zakresie konstrukcji budowlanych), że podejmuje się pełnienia tej funkcji w zakresie objętym przetargiem - z potwierdzeniem osoby uprawnionej za zgodność podpisu. 3.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). c) Wszyscy uczestnicy konsorcjum winni złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 3.3 SIWZ, d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opn.pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-047 Ojców 9, pok. nr 7 lub w sekretariacie pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:50, miejsce: 32-047 Ojców 9, budynek dyrekcji Ojcowskiego Parku Narodowego, pokój nr 7 lub sekretariat pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa przyłącza SN wraz ze zmianą lokalizacji stacji transformatorowej WBK10078 oraz powiązania po stronie NN w rejonie Rawelinu Polnego na Twierdzy Kłodzko".
- Zwiększenie efektywności energetycznej oraz modernizacja zabytkowego budynku szpitala w Gubinie
- "ZAMEK CZORSZTYN - ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZAMKU DOLNEGO II ETAP"
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej w Muzeum Przyrody - Dworze Lutosławskich w Drozdowie, etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum
- Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz społecznej na terenie Powiatu Kazimierskiego
- MODERNIZACJA MUZEUM IM. PRZYPKOWSKICH W JĘDRZEJOWIE WRAZ Z NADZOREM INWESTORSKIM
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.