eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Przebudowa drogi powiatowej nr 2812L Wolica Pierwsza - Branew w lokalizacji od km 11+116 do km 14+284.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 56819 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Janów Lubelski: Przebudowa drogi powiatowej nr 2812L Wolica Pierwsza - Branew w lokalizacji od km 11+116 do km 14+284.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24178


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Zamawiający: Powiat Janowski, ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, NIP:8621525217, REGON:83040206 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29,23-300 Janów Lubelski

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza  29, 23-300  Janów Lubelski, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. (15)8720266, faks (15)8720191, e-mail grachwal@powiatjanowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2812L Wolica Pierwsza - Branew w lokalizacji od km 11+116 do km 14+284.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IiN.252.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej w ramach operacji pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2812L Wolica Pierwsza - Branew w lokalizacji od km 11+116 do km 14+284". Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 4.2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 11+116 do km 14+284. Roboty budowlane obejmują w szczególności: wykonanie na istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku od km 11+116 do km 12+824 wzmocnienia w technologii warstw bitumicznych, natomiast na odcinku od km 12+824 do 14+284 wzmocnienia materiałem kamiennym, wykonanie poszerzenia jezdni na odcinku od km 12+824 do km 12+926, na całym odcinku wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie dwóch nowych zatok autobusowych i przełożenie kostki na trzech zatokach postojowych, rozebranie istniejącego chodnika i ułożenie nowego, regulacja istniejących i wykonanie nowych cieków podchodnikowych, renowacja istniejących rowów odwodnieniowych z przebudową istniejących zjazdów, przebudowa przepustów pod drogą, wykonanie robót na dwóch obiektach mostowych polegających na wykonaniu nowej nawierzchni, uzupełnieniu stożków i ścieków oraz poprawieniu poręczy, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, roboty wykończeniowe. 4.3. Zamawiający wymaga, aby materiały z rozbiórki jak krawężniki, obrzeża, kostka, płyty chodnikowe, kręgi, ścianki betonowe, elementy metalowe (bariery, słupki, znaki) czy inne uzgodnione z Zamawiającym, były dostarczone na bazę ZDP w Janowie Lubelskim. Pozostały materiał z rozbiórki winien zostać zagospodarowany przez Wykonawcę we własnym zakresie przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 1987 z późn zm.). 4.4. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4.5. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 4.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu atestów i certyfikatów na wbudowane materiały i urządzenia. 4.7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach unii Europejskiej. 4.8. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4.9. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (w formularzu Oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4.10. Szczegółowe informacje dotyczące podwykonawców oraz umowy o podwykonawstwo zostały określone w pkt. 22 Instrukcji dla Wykonawców (Tom I Rozdział 1 SIWZ) oraz w projekcie umowy - Tom II Rozdział 1 SIWZ. 4.11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.11.1. Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666): a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty ziemne, d) wykonanie podbudowy, e) wykonanie zatok autobusowych, f) wykonanie chodników, g) wykonanie nawierzchni jezdni, h) wykonanie elementów odwodnienia, i) wykonanie zjazdów, j) roboty remontowe na mostach, k) roboty wykończeniowe, l) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy osobą tą jest właściciel firmy, tj. osoba prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą. 4.11.2. Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych, prac pomiarowych, prac zastrzeżonych dla Kierownika budowy. 4.11.3. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych w pkt. 4.11.1. czynności na cały okres wykonywania tych czynności. 4.11.4. Wykonawca nie później niż w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, iż osoby skierowane do wykonywania wyżej wymienionych czynności są zatrudnione na umowę o pracę. 4.11.5. Wykonawca zobowiązuje się, iż w/w osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 4.11.3. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.11.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nie robót oraz stanowiska na jakim zatrudnione są te osoby, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4.11.7. Wykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt. 4.11.6. pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych na umowę o pracę osób. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 4.11.8. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. 4.11.9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233220-7, 45233222-1, 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45233221-4, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1563568.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsięiorstwo Robót Dogowo - Mostowych Spółka z o.o.,  prdm@poczta.onet.pl,  22-600 Tomaszów Lubelski ul. Lwowska 54,  22-600,  Tomaszów Lubelski,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1536609,27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1536609,27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2115249,36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 9,22%
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy roboty brukarskie.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.