eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Dębno: Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych
Numer ogłoszenia: 56739 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7603001 do 4, faks 95 7602030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 przy ul. Jana Pawła II 42 w Dębnie, na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz w zakresie umożliwiającym użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki, wykonaniem przyłączy i instalacji na zewnątrz budynku oraz niezbędnym wyposażeniem. 1.1) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: a) dobudowę budynku - żłobka, b) kompleksowy remont i przebudowa budynku istniejącego -przedszkola, c) instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, d) wyposażenie wewnętrzne, e) przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, energetyczne, f) przełożenie ciepłociągu, g) oświetlenie terenu, h) wewnętrzny układ komunikacyjny terenu - utwardzenia, i) wycinka drzewa 1szt. wraz z karczowaniem 2 szt., j) altana na wózki wraz z osłoną na pojemniki śmietnikowe, k) teren zielony - trawniki z rolki. 1.2) Charakterystyka budynku: 1.2.1) Kubatura obiektu - 5 680 m3. 1.2.2) Powierzchnia użytkowa - 1 242,54 m2, w tym: a) powierzchnia adaptowana - 575,44 m2, b) powierzchnia projektowana - 978,74 m2, c) powierzchnia pomocnicza - 311,64 m2. 1.2.3) Powierzchnia zabudowy - 667,08 m2, w tym: a) powierzchnia zabudowy projektowana - 393,75 m2, b) powierzchnia zabudowy istniejąca - 273,33 m2. 1.2.4) Ilość kondygnacji: a) część istniejąca: podpiwniczenie + 2 kondygnacje nadziemne + poddasze, b) część projektowana: podpiwniczenie + 2 kondygnacje nadziemne. 1.2.5) Powierzchnia terenu zielonego - 1861,96 m2. 1.3) Budynek znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatorską stanowisk archeologicznych. 2) Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wytycznych do wyceny wg załącznika nr 3, oraz Dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji projektowej zapewniające trwałość, estetykę, bezawaryjność, łatwość w utrzymaniu i konserwacji, ekonomiczność w użytkowaniu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przebudowa ogrodzenia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności tj. posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą uwzględniającą w swojej działalności PKD 41.20.Z - Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych. 2) Dokumentem potwierdzającym spełnianie tego warunku będzie Oświadczenie, że prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą z wpisanym w/w numerem PKD - wg załącznika nr 2 pkt. 1 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: a) co najmniej dwie budowy budynków kubaturowych, w tym przynajmniej jeden wykonany pod klucz wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (dotyczy obiektu użyteczności publicznej lub innego obiektu kubaturowego wymagającego uzyskania pozwolenia na użytkowanie) oraz b) przynajmniej jeden remont lub budowę na terenie objętym ochroną konserwatorską. 2) Dokumentami potwierdzającym spełnianie tego warunku będą łącznie: a) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagane doświadczenie tj. w ostatnich pięciu latach wykonał przynajmniej dwie w/w roboty budowlane, wg załącznika nr 2 pkt.2 do siwz, b) Wypełniony wykaz wg załącznika nr 4 do siwz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju wykonywanego obiektu / robót, datą i miejsca wykonania, a także wskazania dla którego obiektu wykonawca uzyskiwał w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie, oraz które roboty były wykonywane na terenie objętym ochroną konserwatorską.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego; b) Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego; c) Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego aktualny wpis do Izby Samorządu Zawodowego; d) Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającego aktualny wpis do Izby Samorządu Zawodowego; e) Osobą, która będzie pełniła nadzór archeologiczny spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych Dz.U.2011.165.987 f) Brygadami, składającymi się z doświadczonych: murarzy, instalatorów branży sanitarnej i elektrycznej, pracowników robót wykończeniowych, brukarzy, w ilości zapewniającej wywiązanie się z terminu umownego. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku będą łącznie: a) Oświadczenie wykonawcy, że w trakcie realizacji zadania będzie dysponował w/w składem osobowym, spełniającym wymagane doświadczenie i posiadane uprawnienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 2 pkt. 3 do siwz, b) Wykaz osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5 do siwz (dotyczy ppkt. od a do e), c) w przypadku personelu niebędącego pracownikiem wykonawcy należy wypełnić Zobowiązanie do współpracy wg załącznika nr 5a do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez wykonawców w ramach konsorcjum oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 4 000 000,00 zł; 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku będą łącznie: a) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymaganą zdolność finansową, tj. że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w w/w wysokości, wg załącznika nr 2 pkt. 4 do siwz, b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wymieniona w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków określonych w pkt III.3. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedstawia w tym celu (oprócz dokumentu wymienionego w pkt III.4.1 odnośnik drugi) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Formularz ofertowy. 4) Zestawienie rzeczowo - finansowe. 5) Zestawienie mebli, sprzętu, wyposażenia. 6) Wykaz osób i podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - okres gwarancji - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pokój 31, w cenie 100,-zł. za wydruk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego, budynek A, sekretariat-pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizacją dofinansowanego programu wpierania rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach tego programu planowane jest dofinansowanie w wielkości 2.000.000,00 złotych, pod warunkiem uzyskania pozwolenia na użytkowanie i uruchomienia naboru dla dzieci jeszcze w bieżącym roku. Wykonawca decydując się na realizację niniejszego zamówienia, bierze na siebie ryzyko konieczności zwrócenia Zamawiającemu wielkości dofinansowania w przypadku utracenia dotacji z powodu niewywiązania się przez Wykonawcę z terminów umownych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.