eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piszczac › usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chotyłów



Ogłoszenie z dnia 2005-10-26

POZYCJA 56706

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Piszczac: usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chotyłów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Chotyłów, do kontaktów: Urszula Piskorz, ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac, tel. 083 3778216, e-mail: nadlesnictwo.chotylow@lublin.lasy.gov.pl, www.lublin.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chotyłów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej objetych planem finansowo-gospodarczym na 2006 rok. Prace dotyczą pozyskania , zrywki, podwozu i wywozu drewna wraz z załadunkiem, prac szkółkarskich i nasiennictwa, hodowli i ochrony lasu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar Nadleśnictwa Chotyłów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 60.12.21.00 - Usługi drogowego transportu towarów w pojazdach specjalistycznych Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pozyskanie drewna - 45 000 m3, zrywka drewna - 44 000 m3, wywóz drewna z lasu i załadunek na wagony - 11 230 m3, prace szkółkarskie i nasiennictwo - 16 100 rg, odnowienia i zalesienia - 83 ha, poprawki - 7 ha, pielęgnowanie lasu - 515 ha, melioracje agrotechniczne - 98 ha, monitoring p.poż.- 2200 rg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wysokość wadium dla każdej części zamówienia określone jest w dokumentacji SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne N-ctwa, płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: np. konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pkt. Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r.,2.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia,3. Wykonali, w okresie ostatnich 2 lat ( 2004-2005), a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze i rozmiarze, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane(dot. wykonawców, którzy wcześniej nie świadczyli usług na rzecz N-ctwa Chotyłów),4. Dysponują co najmniej 2 pracownikami, osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie ścinki drzew stojących pilarkami (warunek posiadania kwalifikacji z zakresu ścinki drzew odnosi się tylko do części w których występuje pozyskanie drewna), W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie za równoważne z zatrudnieniem pracowników traktować się będzie członków spółek i właścicieli firm. 5. Dysponują niżej wymienionym sprzętem i urządzeniami (warunek minimum): - 2 pilarkami (dotyczy części zamówienia w których występuje pozyskanie drewna), - 1 ciągnikiem do zrywki,- specjalistyczny sprzęt do wywozu i załadunku drewna na wagony ( dot.pakietu nr 11.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 6.Ustanowią lidera, 7. Spełniają wymogi z pkt1 i 2 - każdy oddzielnie; 8. Spełniają pozostałe punkty (3-5) łącznie .Minimalne warunki określone w pkt. 3-4, 5 odnoszą się do jednej części zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o więcej części zamówienia muszą spełniać te warunki zwiększone odpowiednią krotnością, w zależności od tego, ile części zamówienia obejmuje ich oferta. Zamawiający dokona oceny tych warunków na podstawie dokumentów wyspecyfikowanych w pkt. III.2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust., 1 pkt.4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli; oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych); 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat usług oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie ( nie dotyczy Wykonawców , którzy wcześniej świadczyli usługi dla N-ctwa Chotyłów). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: S-2710/10/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.12.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 07.02.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.12.2005, godzina 09:30, Nadleśnictwo Chotyłów w Chotyłowie ul. Piszczacka 31, pok. nr 10.00.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Neple. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 5400 m3, zrywka drewna - 5050 m3, odnowienia - 6 ha, pielegnowanie lasu - 74 ha, melioracje agrotechniczne - 7 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Wólka Dobryńska. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 7000 m3, zrywka drewna - 6800 m3, odnowienia - 12 ha, poprawki - 1 ha , pielegnowanie lasu - 98 ha, melioracje agrotechniczne - 19 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Zalesie. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 6900 m3, zrywka drewna - 6540 m3, odnowienia - 12 ha, poprawki - 1 ha, pielęgnowanie lasu - 71 ha, melioracje agrotechniczne - 10 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Lutnia. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 240 m3, zrywka drewna - 200 m3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Kłoda. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 5940 m3, zrywka drewna - 5940 m3, odnowienia - 20 ha, poprawki - 1 ha, pielęgnowanie lasu - 56 ha, melioracje agrotechniczne - 22 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Kodeń. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 4740 m3, zrywka drewna - 4720 m3, odnowienia - 5 ha, pielęgnowanie lasu - 76 ha, melioracje agrotechniczne - 19 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Połoski. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 3820 m3, zrywka drewna - 3820 m3, odnowienia - 6 ha, poprawki - 2 ha , pielęgnowanie lasu - 32 ha, melioracje agrotechniczne - 3 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Zabłocie. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 4950 m3, zrywka drewna - 4930 m3, odnowienia - 4 ha, pielęgnowanie lasu - 41 ha, melioracje agrotechniczne - 6 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Dobrynka. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 2540 m3, zrywka drewna - 2530 m3, odnowienia - 8 ha, pielęgnowanie lasu - 34 ha, melioracje agrotechniczne - 6 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie hodowli, ochrony lasu oraz pozyskania drewna w leśnictwie Terespol. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna- 3470 m3, zrywka drewna - 3470 m3, odnowienia - 10 ha, poprawki - 2 ha, pielęgnowanie lasu - 33 ha, melioracje agrotechniczne - 6 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wywóz drewna z lasu z załadunek na wagony. 3) Zakres lub wartość: Wywóz drewna z lasu z załadunek na wagony - 11 230 m3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace szkółkarskie i nasiennictwo. 3) Zakres lub wartość: Leśnictwo Lutnia - prace wykonywane na szkółce i zbiór nasion - 16 100 rg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Monitoring p.poż. za pomoca telewizji przemysłowej. 3) Zakres lub wartość: Monitoring p.poż. za pomoca telewizji przemysłowej w 2 punktach oberwacyjnych połozonych na terenie N-ctwa - 2200 rg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.