eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 56699 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Akademii Obrony Narodowej - SPZOZ w Warszawie , al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6735235, faks 022 6735193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozaon.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W PODZIALE NA 10 PAKIETÓW: PAKIET NR 1 - ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PAKIET NR 2 - ARTYKUŁY POMOCNICZE PAKIET NR 3 - LEKI PAKIET NR 4 - ŚRODKI OPATRUNKOWE PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY STOMATOLOGICZNE PAKIET NR 6 - LEKI STOMATOLOGICZNE PAKIET NR 7 - ARTYKUŁY DEZYNFEKCYJNE PAKIET NR 8 - MATERIAŁY RTG PAKIET NR 9 - NARZĘDZIA PROTETYCZNE PAKIET NR 10 - MATERIAŁY PROTETYCZNE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.13.13.00 - Stomatologiczne przyrządy jednorazowego użytku 33.12.42.10 - Wyroby radiodiagnostyczne 33.13.11.62 - Noże dentystyczne 33.13.15.00 - Stomatologiczne przyrządy do ekstrakcji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia / nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1, 2, 3 i 4 na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofert niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy Wykonawcy. 7. Dokumenty wymienione w pkt 2-4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8. Dokumenty wymienione w pkt. 1 i 6 muszą być złożone w oryginałach. 9. Dopuszcza się złożenie jednego kompletu dokumentów określonych powyżej w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część. 10.Załączniki będą wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i posta-nowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach, oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozaon.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska Akademii Obrony Narodowej SPZOZ w Warszawie Al.gen.A. Chruściela 103 ; 00-910 Warszawa kancelaria pok. 103 I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Przychodnia Lekarska Akademii Obrony Narodowej SPZOZ w Warszawie Al.gen.A. Chruściela 103 ; 00-910 Warszawa kancelaria pok. 103 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY POMOCNICZE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI OPATRUNKOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY STOMATOLOGICZNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI STOMATOLOGICZNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY DEZYNFEKCYJNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY DO RTG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARZĘDZIA PROTETYCZNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.62-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY PROTETYCZNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.15.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.