Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Olsztyn: Naprawy samochodów osobowych, mikrobusów, samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności (dostawczych), samochodów ciężarowo osobowych wysokiej mobilności (terenowych), samochodów ciężarowych i autobusów oraz pojazdów czterokołowych typu Quad
Numer ogłoszenia: 56682 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, faks 89 5422815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy samochodów osobowych, mikrobusów, samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności (dostawczych), samochodów ciężarowo osobowych wysokiej mobilności (terenowych), samochodów ciężarowych i autobusów oraz pojazdów czterokołowych typu Quad.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw samochodów osobowych, mikrobusów, samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności (dostawczych) , samochodów ciężarowo osobowych wysokiej mobilności (terenowych), samochodów ciężarowych i autobusów oraz pojazdów czterokołowych typu Quad w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale III i IV SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: Część I- 900,00 zł; Część II - 900,00 zł;Część III - 700,00 zł;Część IV - 300,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert, wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w budynku nr 1, pok. nr 10 przed upływem terminu do składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia oraz wykazu narzędzi, wyposażenia warsztatu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 3674 Olsztyn, 10-073 Olsztyn ul. Saperska1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 10:00, miejsce: JW 3674 Olsztyn 10-073 Olsztyn ul. Saperska 1 w kancelarii jawnej jednostki budynek nr 1 pokój nr 18 parter nie dopuszcza się składania ofert u oficera dyżurnego lub na biurze przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa samochodów osobowych, mikrobusów i samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności (dostawczych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw samochodów osobowych, mikrobusów i samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności (dostawczych)w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności (FORD TRANSIT 2.2 TDCI FIAT DUCATO 2.0 JTD, FIAT DUCATO 3.0 JTD, LUBLIN 3314, LUBLIN III 3324, LUBLIN II 3322, FORD TRANSIT 280M 2.2 TDCI, FIAT DUCATO 2.2 JTD, FIAT DUCATO 2,8 JTD, OPEL ASTRA II 1.4, OPEL ASTRA II 1.6, OPEL VECTRA BX 1.6 XEL, LANCIA KAPPA 2.0 LS, OPEL VECTRA C 1.8, OPEL VECTRA C 1.6).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa samochodów ciężarowo - osobowych wysokiej mobilności (terenowych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw samochodów ciężarowo - osobowych wysokiej mobilności (terenowych) w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności (HMMWV M 1043 A2, HONKER 2000, HONKER 2324, HONKER 2424, IVECO 40E13MW, MERCEDES 290 GD, HONKER SKORPION-3, TARPAN 4012 IVECO).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa samochodów ciężarowych i autobusów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw samochodów ciężarowych i autobusów w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności (CIACIAMALI STAR TEMA 12.227, SOLBUS 10.5 C, AUTOSAN H-10.10.02, AUTOSAN H9, IVECO EUROCARGO ML160 E25, JELCZ 325 , JELCZ 662 D.64 CD-10, STAR 200, STAR 266,STAR 944).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa pojazdów czterokołowych QUAD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw pojazdów czterokołowych typu Quad w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz ARCTIC CAT400 IA, HONDA TRX 300 4x4S IPS SP8/0, CAN AM OUTLANDER.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGI OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH II
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.