eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 853 Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski od km 40+223 do km 44+050 odcinek Łasochy - Ulów , położonej na terenie działania RDW Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Zamość: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 853 Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski od km 40+223 do km 44+050 odcinek Łasochy - Ulów , położonej na terenie działania RDW Zamość
Numer ogłoszenia: 56669 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, fax 084 6386639.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http://www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 853 Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski od km 40+223 do km 44+050 odcinek Łasochy - Ulów , położonej na terenie działania RDW Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje a) roboty pomiarowe b) frezowanie nawierzchni bitumicznej c) mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej ze skropieniem asfaltem d) ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia e) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową f) wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych g) wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych h) utwardzenie ręczne poboczy pospółką lub destruktem z frezowania i) oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych j) oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu .Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie technicznym , przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej - remont nawierzchni drogi 2. Projektowany zakres robót ma przywrócić pierwotne parametry drogi 3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie , zgodnie z obowiązujacymi przepisami , projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 4.Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego . Wartość zamówienia podstawowego wynosi 1 540 821,98 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł ( słownie dziesięć tysięcy ). 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium wnoszone w formie gotówki należy wpłacić na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4. Dokument potwierdzającywniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają nastepujące warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr. 223 poz 1655) 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji robót budowlanych , posiadajacych uprawnienia kierownika budowy i kierownika robót w branży drogowej . Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 2) Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzedziami i urządzeniami 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia , a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załaczeniem dokumentów potwierdzajacych że roboty te zostały wykonane należycie . 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonywana w następujący sposób : spełnia warunki lub nie spełnia warunków .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujace dokumenty : 1) Dokument uprawniający do wystepowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczeciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej robóty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 5) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniami z Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 6) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http://www.zdw.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 lub pocztą za pobraniem pocztowym . Cena specyfikacji - 20,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr. 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem. Dopuszczalna jest też forma pisemna. W sprawach formalno- prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Janusz Seń pokój nr. 39 tel. (084) 638 6639

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.