eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › modernizacja z rozbudową budynku biblioteki na potrzeby Centrum Kultury w Gronowie Elbląskim.



Ogłoszenie z dnia 2006-11-07

POZYCJA 56585

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gronowo Elbląskie: modernizacja z rozbudową budynku biblioteki na potrzeby Centrum Kultury w Gronowie Elbląskim. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gronowo Elbląskie, do kontaktów: Marek Karaszewski, ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, fax 055 2315623, e-mail: gronowo_elblaskie@data.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): gronowo-elblaskie-ug.bip-wm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gronowo Elbląskie, Ewa Zając, ul. Łączności 3, pokój 14, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, fax 055 2315623. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Gronowo Elbląskie, Izabela Górska, ul. Łączności 3, pokój 11, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, fax 055 2315623. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja z rozbudową budynku biblioteki na potrzeby Centrum Kultury w Gronowie Elbłąskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gronowo Elbląskie, ul. Osiedlowa 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja z rozbudową budynku biblioteki na potrzeby "Centrum Kultury" w Gronowie Elbląskim. CPV: 45.00.00.00-7 Etap I obejmuje następujące roboty: 1. Roboty budowlane 2. Wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan. 3. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej 4. Wykonanie przyłącza co i zw. 5. Przyłącze kanalizacji deszczowej Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowo określone w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7000 złotych w terminie do dnia 19.12. 2006 r. do godz. 12:00 Szczegółowe informacje na temat wadium zawiera SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art.22 ust. I Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późno zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie dokumentów dołączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego WZORU OFERTY - zał. nr 1 do SlWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 i 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia -zał. nr 3 do SWIZ, 4. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, właściwego według miejsca siedziby Wykonawcy o niezaleganiu z płatnościami z tytułu podatków (lub zaświadczenie, że podatnik uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 6. Aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, (lub zaświadczenie, że podatnik uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Dowód złożenia wadium, 9. Oświadczenie o wpłacie żądanej sumy w wysokości 5% wartości robót budowlanych jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zał. nr 4 do SWIZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Gwarancja (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gronowo_elblaskie-ug.bip-wm.pl. Opłata: 10 + VAT 22% + opłata przesyłki ( za zaliczeniem pocztowym) Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Uzyskać można w Urzędzie Gminy Gronowo Elbląskiego pokój nr 14 gotówką w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2006, godzina 12:10, Urząd Gminy Gronowo Elbląskieg, ul. Łączności 3, pokój nr 24.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006 "Działanie 2.3" Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.