eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Pranie bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz jej transport do Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Mikołów: Pranie bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz jej transport do Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 56575 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39571 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3257639, faks 32 2260860.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pranie bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz jej transport do Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa wykonywana będzie w pralni, która posiada barierę higieniczną przez co należy rozumieć fizyczny i funkcjonalny podział na strefę czystą i brudną. W ścianie dzielącej pralnię na dwie strefy zamontowane są przelotowe urządzenia do prania z oddzielnymi otworami do załadunku bielizny po stronie brudnej i rozładunku bielizny po procesie prania po stronie czystej. Maszyny pralnicze są wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekujące oraz w urządzenia kontrolujące i rejestrujące parametry procesu prania i dezynfekcji (czas, temperaturę, ilość zużytych preparatów piorących i dezynfekujących). Między strefami jest śluza dla personelu przechodzącego z jednej strefy do drugiej. Śluza składa się z szatni brudnej, węzła sanitarnego i szatni czystej. Zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia obejmuje: -transport brudnej oraz czystej bielizny z zachowaniem wymogów sanitarnych -pranie i maglowanie bielizny szpitalnej -pranie i maglowanie odzieży personelu (uwaga na napy, guziki , zamki) -pranie materacy, kocy, poduszek -pranie nakładek na mopy i ściereczek z mikrofazy -oddzielne pranie i maglowanie bielizny noworodkowej -oddzielne pranie i maglowanie bielizny operacyjnej -dezynfekcję pościeli i odzieży skażonej -reperowanie uszkodzonej bielizny i pościeli, drobne naprawy, przyszywanie guzików, łatanie niewielkich dziur, zszywanie rozdarć, zakup oraz wymiana zamków błyskawicznych i nap -pakowanie i dostarczanie czystej bielizny (bez wszelkiego rodzaju zabrudzeń i plam) z zachowaniem podziału na poszczególne komórki organizacyjne - oddziały szpitalne, poradnie, ZPO -ilość pranej bielizny i odzieży - średnio, miesięcznie 4 000 kg w tym: DOTYCZY MAGAZYNU PRZY UL. WARYŃSKIGO 2 W MIKOŁOWIE (pościel i odzież z oddziałów szpitalnych i przychodni) - ok. 3500 kg miesięcznie -termin wykonywania usługi - codziennie od poniedziałku do piątku. W wyjątkowych sytuacjach niezbędne będzie odebranie prania w sobotę (ilość i termin odbioru do uzgodnienia nie później niż w poprzedzającą środę do godz. 11.00 ) -dostawa czystej i odbiór brudnej bielizny i odzieży w magazynie w godzinach pomiędzy 9.00 a 11.00 -zwrot wypranej bielizny szpitalnej nastąpi w następnym dniu roboczym po odbiorze brudnej, natomiast zwrot wypranej bielizny z lecznictwa ambulatoryjnego i całej odzieży ochronnej w drugim dniu roboczym po odbiorze (odbiór np. we wtorek - dostawa w czwartek, odbiór w czwartek - dostawa w poniedziałek) DOTYCZY MAGAZYNU W ZAKŁADZIE PIELĘGNACYJNO - OPIEKUŃCZYM W ŁAZISKACH GÓRNYCH PRZY UL. STASZICA 4 - ok. 500 kg miesięcznie -termin wykonywania usługi - 2 razy w tygodniu - wtorki i piątki -dostawa czystej i odbiór brudnej bielizny i odzieży w magazynie w godzinach pomiędzy 11.00 a 13.00 -zwrot wypranej bielizny i odzieży z ZPO następować będzie w sposób następujący: obiór we wtorek - dostawa w piątek, odbiór w piątek - dostawa we wtorek OGÓLNE WYTYCZNE: -bielizna i odzież ochronna czysta będzie pakowana w worki z folii LDPE białej o grubości nie mniejszej niż 0,03 mm, wypełnione do 2/3 objętości w celu zabezpieczenia przed ewentualnym zabrudzeniem. -przez cały okres obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wynik badania mikrobiologicznego potwierdzającego właściwy poziom sanitarny wykonywania usługi -Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - kontroli zakładu przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia spełniania wymagań określonych w SIWZ - kontroli procesu prania oraz prawidłowości funkcjonowania pralni - kontroli dokumentacji procesów prania - wglądu do protokołu kontroli przeprowadzanych przez nadzór sanitarno - epidemiologiczny - wglądu do aktualnych kart charakterystyki środków piorących i dezynfekcyjnych -Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania własnych wymazów czystościowych wypranego prania. -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, PIP , BHP, zespół ds. zakażeń szpitalnych) -Za zrealizowaną usługę Wykonawca wystawi fakturę w cyklu miesięcznym, nie później niż w 7 dniu po zakończeniu miesiąca, w którym została wykonana usługa. Przez wykonaną usługę rozumie się zwrot całego asortymentu odebranego w danym miesiącu rozliczeniowym. -Zamawiający wymaga terminu płatności 30 dni od daty wystawienia faktury. Stosowne oświadczenie Wykonawca złoży w formularzu ofertowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFIL A Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 23B, 31-574 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170035,20

  • Oferta z najniższą ceną: 170035,20 / Oferta z najwyższą ceną: 171216,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.