eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa wyposażenia Budynku nr 22 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w m. Kętrzyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Kętrzyn: Dostawa wyposażenia Budynku nr 22 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w m. Kętrzyn
Numer ogłoszenia: 56570 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, faks 089 750 37 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Budynku nr 22 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w m. Kętrzyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Budynku nr 22 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w m. Kętrzyn. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: Zestaw nr 1 - Meble biurowe Zestaw nr 2 - Szafy metalowe certyfikowane Zestaw nr 3 - Sprzęt czyszczący Zestaw nr 4 - Sprzęt gospodarczy Zestaw nr 5 - Wyposażenie i sprzęt PPOŻ 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 44.42.10.00-7, 39.71.34.10-0, 39.71.34.30-6, 39.53.20.00-0, 39.25.41.20-4, 31.52.30.00-8, 34.92.84.80-6, 39.15.00.00-8, 39.83.17.00-3, 39.29.93.00-7, 31.22.48.10-3, 31.52.11.00-5, 39.14.40.00-3, 42.96.83.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.43.00-1, 39.15.00.00-8, 39.51.44.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości: Zestaw nr 1 - Meble biurowe - 3.400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100) Zestaw nr 2 - Szafy metalowe certyfikowane - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Zestaw nr 3 - Sprzęt czyszczący - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) Zestaw nr 4 - Sprzęt gospodarczy - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Zestaw nr 5 - Wyposażenie i sprzęt PPOŻ - 50,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1. Zmiany stawek podatku VAT, stawek podatku akcyzowego i opłat celnych w okresie realizacji umowy, wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, stawek podatku akcyzowego i opłat celnych. 2. Pojawienia się korzystnych dla Zamawiającego, rozwiązań technicznych, technologicznych i logistycznych - możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w umowie. Zmiany do umowy w przypadkach, o których mowa powyżej mogą nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 103 Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub przesłać na adres: W-MOSG, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Ketrzyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE BIUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZAFY METALOWE CERTYFIKOWANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafa stalowa na akta kl. A - Mała - 4 szt. 2. Szafa stalowa na akta kl. A - Średnia - 6 szt. 3. Szafa stalowa na akta kl. A - Duża - 1 szt. 4. Szafa stalowa na akta kl. B - Średnia - 1 szt. 5. Szafa stalowa na akta kl. B - Duża - 3 szt. 6. Szafa stalowa na akta kl. C - Mała - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĘT CZYSZCZĄCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Polerka 2 szt. 2. Odkurzacz 3 szt. 3. Odkurzacz piorący 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.10-0, 39.71.34.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT GOSPODARCZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mata wychwytująca brud ze szczelin - 3 szt. 2. Wycieraczka gumowa - 2 szt. 3. Zegar ścienny - 48 szt. 4. Godło z ramką - 48 szt. 5. Pojemnik na śmieci, metalowy (chrom) - 48 szt. 6. Apteczka pierwszej pomocy - 3 szt. 7. Dozownik do myła w płynie (chrom) - 20 szt. 8. Lustro ścienne - 20 szt. 9. Lustro duże ścienne - 7 szt. 10. Przedłużacz 5 gniazdkowy z bezpiecznikiem o długości 3 m. - 20 szt. 11. Lampka biurowa (z żarówką energooszczędną) - 73 szt. 12. Wieszak na ręcznik- 9 szt. 13. Uchwyt na papier toaletowy (chrom) - 20 szt. 14. Szczotka do WC (chrom) - 14 szt. 15. Wózek roll - mop - 3 szt. 16. Metalowa szafka na klucze - 1 szt. 17. Popielnica stojąca - 3 szt. 18. Półka - 10 szt. 19. Podajnik ręczników - 20 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.20.00-0, 39.25.41.20-4, 31.52.30.00-8, 34.92.84.80-6, 39.15.00.00-8, 39.83.17.00-3, 39.29.93.00-7, 31.22.48.10-3, 31.52.11.00-5, 39.14.40.00-3, 42.96.83.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.43.00-1, 39.51.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYPOSAŻENIE I SPRZĘT PPOŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gaśnica proszkowa dwukilogramowa przeznaczona do gaszenia pożarów grupy A, B i C z wieszakiem GP-2xABC - 1 szt. 2. Gaśnica proszkowa sześciokilogramowa przeznaczona do gaszenia pożarów grupy A, B i C z wieszakiem GP-6xABC - 8 szt. 3. Urządzenie gaśnicze UGS-2x z wieszakiem - 1 szt. 4. Znak ewakuacyjny Klucz do wyjścia ewakuacyjnego znajduje się, płyta sztywna świecąca 15x21 cm z przylepcami - 4 szt. 5. Znak zakaz palenia - płyta sztywna świecąca 35x25 cm z przylepcami - 6 szt. 6. Znak ewakuacyjny Wyjście ewakuacyjne, płyta sztywna świecąca 20x40 cm z przylepcami - 8 szt. 7. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę na prawo. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 6 szt. 8. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę na lewo. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 4 szt. 9. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół na lewo. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 4 szt. 10. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół na prawo. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 15 szt. 11. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi w prawo. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 3 szt. 12. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi w lewo. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 3 szt. 13. Znak ewakuacyjny Kierunek drogi ewakuacyjnej. Płyta sztywna świecąca 10x30 cm z przylepcami - 24 szt. 14. Znak ewakuacyjny Znak kierunek do wyjścia w lewo i prosto za drzwiami. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 4 szt. 15. Znak ewakuacyjny Znak kierunek do wyjścia w prawo i prosto za drzwiami. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 4 szt. 16. Znak ewakuacyjny Znak kierunek do wyjścia w lewo i w dół za drzwiami. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 4 szt. 17. Znak ewakuacyjny Znak kierunek do wyjścia w prawo i w dół za drzwiami. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 7 szt. 18. Znak ewakuacyjny Znak kierunek do wyjścia w dół po lewej za drzwiami. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 6 szt. 19. Znak ewakuacyjny Znak kierunek do wyjścia w dół po prawej za drzwiami. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 4 szt. 20. Znak ewakuacyjny Znak kierunek do wyjścia w prawo i w górę za drzwiami. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 4 szt. 21. Znak ewakuacyjny Znak kierunek do wyjścia w prawo i w dół za drzwiami. Płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 4 szt. 22. Znak ewakuacyjny Ciągnąć aby otworzyć. Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 12 szt. 23. Znak ewakuacyjny Pchać aby otworzyć. Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 12 szt. 24. Znak ogólny ppoż. Gaśnica. Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 12 szt. 25. Znak ogólny ppoż. uruchamianie klap dymowych. Płyta sztywna świecąca 10x15 cm z przylepcami - 6 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.