eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS), w tym opracowanie postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową - dla obszaru OB 2



Ogłoszenie z dnia 2005-10-26

POZYCJA 56544

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS), w tym opracowanie postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową - dla obszaru OB 2 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, do kontaktów: Joanna Czaban tel. 022 595 00 64; Renata Piłat tel. 022 318 45 68, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, fax 022 8602903; 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS), w tym opracowanie postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową - dla obszaru OB 2. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie przez Wykonawcę, w celu realizacji zadań związanych z modernizacją i budową baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS) opracowania, na które składają się: 1) Produkt I - kolorowe zdjęcia lotnicze w skali 1:26 000 i wykonana na ich podstawie cyfrowa ortofotomapa z terenową wielkością piksela 0,5 m w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 1992 i 2000 dla powierzchni 21 310 km2, 2) Produkt II - wektorowa mapa granic działek ewidencyjnych i wektorowa mapa pól zagospodarowania zintegrowanych z ortofotomapą w związku z budową baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych LPIS dla powierzchni 5 100 km2 3) Produkt III - aktualizacja centroidów z częścią opisową ewidencji gruntów i budynków systemu ZSZiK dla województw podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego,. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zamówienie będzie realizowane na obszarach obejmujących następujące województwa: podlaskie, lubelskie, podkarpackie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 5 100 000,00 zł netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 100 000 zł (wymagane przy złożeniu oferty); zabezpieczenie należytego wykonania umowy 3% zaoferowanej ceny brutto (wymagane przed podpisaniem umowy); okres gwarancji min. 12 miesięcy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: wynagrodzenie płatne przelewem w ciągu 28 dni od daty dostarczenia przez wykonawcę faktury VAT, zgodnie z etapami umowy podlegającymi odbiorom w okresach nie dłuższych niż kolejno: dwa, cztery, sześć i osiem miesięcy od dnia podpisania umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie muszą spełniać przesłanki określone w art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku każdy wykonawca oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp. Doświadczenie oraz potencjał kadrowy i techniczny wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie będzie sumowany. Warunki sekcji III.2.1) 2,3,4 musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 (sekcja III.2.1.2) winno być podpisane przez pełnomocnika konsorcjum. Wszystkie dokumenty składane w formie kopii winny być poświadczone przez pełnomocnika. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone pisemnie w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z ustawą z dnia 3 lipca 2002r. Prawo Lotnicze (Dz.U. nr 130, poz. 1112 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3. Posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego lub potwierdzenie odpowiednich służb ochrony państwa ABW lub WSI o wszczęciu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego zgodnie z ustawą z 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tj: Dz. U z 2005r. Nr 85 poz. 727). 4. Prowadzą działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne, w rozumieniu art. 11 ustawy Pgik (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.). 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykażą się realizacją z należytą starannością w ostatnich 3 latach licząc do dnia składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (rozpoczętych i zakończonych) minimum 3 zamówień o charakterze podobnym do zakresu prac niniejszego zamówienia o łącznym budżecie nie mniejszym niż 1,6 mln PLN brutto. Budżet, o którym mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z wykonywaniem zdjęć lotniczych, opracowaniem cyfrowej ortofotomapy, pomiarami wykonywanymi w technologii GPS, wykonywaniem aerotriangulacji, opracowaniem numerycznego modelu rzeźby terenu metodami fotogrametrycznymi oraz pozyskaniem wektorowych danych ewidencji gruntów i budynków z ich integracją z częścią opisową, modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Udział Wykonawcy w budżecie każdego z wykazanych zamówień nie może być mniejszy od 50 %. (wymogi szczegółowe patrz sekcja informacje dodatkowe), 6. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi stosowne kwalifikacje i upr. wymagane w dziedzinie geodezji i kartografii (Ustawa z dnia 17 maja 1989 Pgik Dz.U. Nr 100 z 2000r., poz. 1086 z późn. zm. art. 43), a w szczególności, co najmniej: A) 3 osoby z wyższym wykszt. w zakresie geod.i kart.upr. nr 7 B) 1 osoby z wykszt. w zakresie geod. i kart.i dośw. w zakresie aerotriangulacji (osoba, która brała udział w przynajmniej 3 projektach zakończonych do dnia składania wniosków, z których przynajmniej 1 musiał dotyczyć bloku powyżej 200 modeli). C) 2 grupy polowe, w tym kierownicy grup z wyższym wykszt. w zakresie geod. i kart. i upr. nr 1 i 2 D) 4 osoby z wyższym wykszt. w zakresie geod. i kart. i upr. nr 1 i 2 oraz dośw. w zakresie ewidencji gruntów tj. osoby, które brały udział w przynajmniej 3 projektach zakończonych do dnia składania wniosków, z zakresu ewidencji gruntów i budynków jak np. modernizacja EGiB, pozyskiwanie i przetwarzanie danych EGiB E) 1 osoby z dośw. w profesjonalnym zarządzaniu projektami (osoba z wyższym wykszt. w zakresie zarządzania lub osoba z dowolnym wyższym wykszt. i ukończonym kursem z zakresu zarządzania), która zarządzała przynajmniej 2 projektami zakończonymi do dnia składania wniosków. 7. Posiadają niezbędny potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia, a w szczególności, co najmniej: A) 1 samolot przeznaczony do wykonywania zdjęć fotogrametrycznych, B) 1 kamera fotolotnicza cyfrowa lub analogowa z funkcją FMC (Forward Motion Cmpensation) oraz aktualnym certyfikatem kalibracji, C) zestaw DGPS do precyzyjnego określania współrzędnych środków rzutów kamery w locie, z błędem nie przekraczającym 40 cm, D) 2 odbiorniki GPS, E) 3 cyfrowych fotogrametrycznych stacji roboczych, z których przynajmniej jedna musi spełniać wymagania stawiane stacji do aerotriangulacji. F) 5 stacji redakcyjnych umożliwiających w sumie przeprowadzenie następujących zadań: a) edycji danych rastrowych,edycji danych wektorowych, b) edycji NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci: GRID, TIN, warstwice, inne, c) opracowywanie danych ewidencyjnych o charakterze opisowym i graficznym łącznie z możliwością import/eksport do SWDE, d) superpozycja wymienionych produktów. 8. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia na podstawie złożonych z wnioskiem dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków według kryterium: za lepsze spełnienie warunku zapisanego w III.2.1)5 według zasady za każde kolejne pełne 100 000 zł wartości zamówień - 1 pkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Do wniosku należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1), 2.1.2) i 2.1.3) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną z zachowaniem sposobu reprezentacji. tj. 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym; 2. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2004 r. Nr 71 poz. 645) § 1.1. pkt 1), 3), 4), 5), 6), oraz § 2 w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski. Termin wystawienia dokumentów, o których mowa w § 1.1. pkt 1), 3), 4), 5), 6) należy liczyć od daty złożenia wniosków. 3. Certyfikat operatora lotniczego (AWC) wydany przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego lub równoważny dokument wystawiony w kraju pochodzenia, potwierdzony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. 4. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego lub potwierdzenie odpowiednich służb ochrony państwa (ABW lub WSI) o wszczęciu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego. 5. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 6. Pełnomocnictwo (również dla pełnomocnika Konsorcjum) i wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo do podpisania wniosku, jeżeli wniosek nie został podpisany przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, winno być złożone w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie z art. 22 ust. 1. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - z inf. dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt III.2.1)5. (W przypadku, gdy wymagane prace są częścią większych zamówień dotyczących szerszego zakresu prac, należy podać tylko budżet dotyczący wymaganego asortymentu prac. Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę wymienionych prac oddzielnie w ramach różnych zamówień. Pod pojęciem zamówienia o podobnym charakterze rozumie się zamówienie lub zamówienia pokrywające zakresem produkcji poniższe prace, a więc: wykonanie zdjęć lotniczych, opracowanie cyfrowej ortofotomapy, pomiary wykonywane w technologii GPS, wykonywanie aerotriangulacji, opracowanie numerycznego modelu rzeźby terenu metodami fotogrametrycznymi oraz przetwarzanie danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków, w tym opracowanie cyfrowej mapy wektorowej granic działek ewidencyjnych oraz integracja baz danych ewidencji gruntów i budynków. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także planowanego zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia zawodowe (Jedna osoba spełniająca więcej niż jeden warunek może być wymieniona tylko w jednej pozycji)- z inf. dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt III.2.1)6; 9. Wykaz potencjału technicznego z inf. dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. III.2.1)7. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r nr 100, poz. 1086 z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: art. 49 ust. 4 ustawy Pzp. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 15. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP-2611-5/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.11.2005, cena - 0 EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 18.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.11.2005, godzina 12:00, Planowany termin otwarcia ofert 18.11.2005 może ulec zmianie, miejsce ul. Żelazna 59 w Warszawie pok 423.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: dot. sekcji III.2.1) Zamawiający pod pojęciem zamówienie rozpoczęte rozumie podpisanie umowy, pod pojęciem zamówienie zakończone rozumie zrealizowanie w całości umowy, a nie zakończenie poszczególnych etapów umowy; Nie jest możliwe wykazanie doświadczenia podwykonawców. Wykonawca musi wykazać się realizacją wszystkich prac, o których mowa w sekcji III.2.1)5, które nie muszą być zrealizowane łącznie w ramach jednego zamówienia. Udział każdej z wymienionych poniżej prac w zrealizowanym zamówieniu: wykonywanie zdjęć lotniczych, opracowanie cyfrowej ortofotomapy, wykonywanie aerotriangulacji, opracowanie numerycznego modelu rzeźby terenu metodami fotogrametrycznymi oraz pozyskanie wektorowych danych ewidencji gruntów i budynków nie może być mniejszy od 0,3 mln PLN brutto w wykazanym łącznym budżecie 1,6 mln PLN brutto, a dla prac - pomiary wykonywane w technologii GPS nie może być mniejszy od 0,1 mln PLN brutto w wykazanym łącznym budżecie 1,6 mln PLN brutto. Wykazany potencjał techn. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.