eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › budowa systemu informatycznego - Regionalnego Systemu Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (RSIM-Łódź)



Ogłoszenie z dnia 2005-10-26

POZYCJA 56542

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: budowa systemu informatycznego - Regionalnego Systemu Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (RSIM-Łódź) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Województwo Łódzkie, do kontaktów: Renata Antczak, Ewa Rasztemborska, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633362, 6633364, fax 042 6633344, e-mail: or.info@lodzkie.pl, www.lodzkie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Polityki Zdrowotnej, Renata Antczak, Ewa Rasztemborska (w zakresie procedury) Marcin Zawisza (w zakresie przedmiotu zamówienia), al.Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6633362 -R. Antczak, 0-42 6633364 - E.Rasztemborska, 0-42 6633276 - M. Zawisza, fax 0-42 6633342 - R.Antczak, E. Rasztemborska, 0-42 6633238 - M. Zawisza, e-mail: or.info@lodzkie.pl - R.Antczak,E. Rasztemborska, dpz.m.zawisza@lodzkie.pl - M. Zawisza, www.lodzkie.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Polityki Zdrowotnej, Marcin Zawisza, al.Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6633276, fax 0-42 6633238, e-mail: dpz.m.zawisza@lodzkie.pl, www.lodzkie.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Polityki Zdrowotnej, Marcin Zawisza, Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6633276, fax 0-42 6633238, e-mail: dpz.m.zawisza@lodzkie.pl, www.lodzkie.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa systemu informatycznego - Regionalnego Systemu Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (RSIM-Łódź). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa prototypu systemu informatycznego - Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (RSIM - Łódź) opartego o Hurtownię Danych wspomagającego pracę Samorządu Województwa Łódzkiego jak i innych podmiotów odpowiedzialnych za analizę i planowanie polityki zdrowotnej oraz świadczeniodawców usług medycznych, którzy przystąpią do korzystania z usług przedmiotowego systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego http://www.lodzkie.pl/lodzkie/zdrowie/rsim-lodz/index.html. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź, al. Piłsudskiego 8. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 741 000,00 PLN (wartość netto). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 19 000,00 PLN. Gwarancja na wykonane prace i zastosowane materiały nie krótsza niż 3 lata. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa projekty w proponowanej technologii wykonania (hurtowni danych), w krajach Unii Europejskiej i w Polsce - znaczenie 40 % A=(liczba projektów Wykonawcy ocenianego/największa liczba projektów) * 40 pkt Kryterium będzie oceniane na podstawie dokumentu określonego w III.2.1.3 pkt b. 2. Mają do dyspozycji wykwalifikowane osoby zapewniające koordynację i nadzór nad prowadzonymi robotami (posiadające wiedzę i doświadczenie w użytkowaniu narzędzi: raportowania , baz danych, ETL, wspomagania do projektowania CASE) - znaczenie 25 % B1 - specjalistów w zakresie zarządzania projektami posiadających odpowiednie certyfikaty (PMI, Prince2, IPMA lub równoważne) - minimum 2 osoby B2 - analityków raportowania w zakresie hurtowni danych - minimum 3 osoby B3 - specjalistów ds. baz danych - minimum 10 osób B4 - specjalistów w zakresie ETL - minimum 2 osoby B5 - analityków i projektantów posiadających doświadczenie w zakresie narzędzi CASE - minimum 3 osoby B=(B1i/B1max + B2i/B2max + B3i/B3max + B4i/B4max + B5i/B5max)*25 pkt Gdzie symbol oznaczony wskaźnikiem Bi oznacza odpowiednio liczbę specjalistów danego rodzaju, deklarowaną przez Wykonawcę. Gdzie symbol oznaczony wskaźnikiem Bi max oznacza odpowiednio największą liczbę specjalistów danego rodzaju, spośród wszystkich Wykonawców. Kryterium będzie oceniane na podstawie dokumentu określonego w III.2.1.3 pkt a. 2a. Dodatkowe punkty Wykonawca może uzyskać przez posiadanie aktualnego systemu zarządzania jakością w zakresie integratora lub producenta oprogramowania lub serwisu oprogramowania wg normy PN:EN ISO 9001:2001 lub równoważnej - brak normy jakościowej nie jest przesłanką dyskwalifikującą Wykonawcę - znaczenie 5 % C= {posiadanie normy jakości=dodatkowe 5 pkt; brak normy jakościowej= 0 pkt} Kryterium będzie oceniane na podstawie dokumentu określonego w III.2.1.3 pkt c. 3. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające finansowanie co najmniej 50% wartości przedmiotu zamówienia - znaczenie 15 % D = (wartość środków finansowych lub zdolność kredytowej ocenianego Wykonawcy / najwyższa wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej spośród wszystkich zgłoszonych Wykonawców) * 15 pkt Kryterium będzie oceniane na podstawie dokumentu określonego w III.2.1.2 pkt b. 4. Wykazywali zysk z prowadzonej działalności w przynajmniej jednym z ostatnich 3 lat obrotowych - znaczenie 15 % E = (wysokość zysku ocenianego Wykonawcy, najwyższa z ostatnich 3 lat obrotowych / najwyższa wartość zysku z ostatnich 3 lat obrotowych spośród wszystkich zgłoszonych Wykonawców) * 15 pkt Kryterium będzie oceniane na podstawie dokumentu określonego w III.2.1.2 pkt a. Najwyższą ilość punktów (MAX 100) w powiązaniu z wyżej przedstawionymi kryteriami Zamawiający otrzyma po wyliczeniu wskaźnika oceny (W) ze wzoru : W=A + B + C + D + E Wykonawcy zobowiązani są złożyć dokumenty i zaświadczenia dokumentujące spełnienie warunków określonych w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstw przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (dotyczy osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, jak i urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych) wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (z wyłączeniem Skarbu Państwa), spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącego osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych] wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1. ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność finansową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacje te powinny zostać przedstawione za pomocą życiorysów zawodowych oraz wykazu odbytych szkoleń i kursów. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Uwaga: Z dokumentów potwierdzających, że projekty zostały wykonane należycie, powinno jednoznacznie wynikać, iż dostawa w części dotyczącej hurtowni danych została wykonana w całości przez wykonawcę. c) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w §1 ust.1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz w §1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Ocena techniczna - 50% cena - 40% gwarancja - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PZ.II 3221/1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.11.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.11.2005 godzina 15:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.12.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.01.2006, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego, I piętro, pokój nr 201.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wzory wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu znajdują się na stronie internetowej : http://www.lodzkie.pl/lodzkie/zdrowie/rsim-lodz/index.html. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.