eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Krasińskiego 33 A i znajdującego się tam mienia (ZPK 34/06)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-06

POZYCJA 56405

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Dąbrowa Górnicza: stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Krasińskiego 33 A i znajdującego się tam mienia (ZPK 34/06) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, do kontaktów: - Lidia Pankrac - p.o. Kierownik Działu Kadr, Szkolenia i Spraw Ogólnych - tel. (032) 2959155, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, e-mail: us2411@sl.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: -Lidia Pankrac - p.o. Kierownik Działu Kadr, Szkolenia i Spraw Ogólnych-tel. (032)2959155 - Andrzej Stęplewski - Starszy Inspektor-tel(032)2959052, - Andrzej Stęplewski - Starszy Inspektor, Urząd Skarbowy W Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. (032)2959052. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Krasińskiego 33 A i znajdującego się tam mienia (ZPK 34/06). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Krasińskiego 33 A i znajdującego się tam mienia (ZPK 34/06). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - koncesja oraz licencja pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, będąca podstawą uzyskania koncesji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z 2005r.), - licencja pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z 2005r.) osób wykonujących usługę, - aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Radiokomunikacji na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Krasińskiego 33 A i znajdującego się tam mienia - powierzchnia posesji 2957 m2, powierzchnia użytkowa budynków ogółem - 5221 m2- szcegółowy zakres podany w SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) w terminie do dnia złożenia oferty Wadium może być wnoszone w formach: Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 l ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158 z 2000 r. z późniejszymi zmianami). Okres objęty w/w poręczeniem lub gwarancją nie może upływać przed upływem okresu związania ofertą, a wykonawcy w których ofertach zaistnieje ta okoliczność zostaną wykluczeni z postępowania stosownie do art.24 ust. 2 pkt 4) p.z.p. Oferty tych wykonawców zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) w związku z punktem 5) i art. 24 ust.2 pkt 4) p.z.p. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu datę jego wniesienia uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - z terminem ważności minimum do 01.12.2009r., 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22ust.1 pkt2) pzp), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt3) pzp), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp, 5. posiadają doświadczenie w świadczeniu usług na rzecz instytucji o charakterze zbliżonym do zamawiającego (urzędy skarbowe, urzędy miejskie, banki)i przedstawią pozytywne referencje takich instytucji, potwierdzające, że usługi te wykonywane były z należytą starannością, 6. posiadają aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Radiokomunikacji na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych do łączności, 7. posiadają wyposażenie w zakresie monitoringu oraz system łączności z grupą interwencyjną, 8. posiadają polisę ubezpieczeniową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł obejmującą ryzyko prowadzonej działalności w zakresie usług ochrony mienia i osób, 9. do wykonania zamówienia zaproponują pracowników posiadających minimum licencję I stopnia, 10. w przypadku wygrania przetargu zobowiązują się do zaproponowania zatrudnienia osobom wykonującym obecnie usługi ochrony siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej z uwagi na ich znajomość obiektu a w razie wyrażenia przez nie zgody, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na stanowisku pracownika ochrony minimum 3 z tych osób, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale V Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. odnośnie uprawnienia do świadczenia przedmiotowych usług , należy przedłożyć aktualny odpis decyzji o koncesji oraz licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia wraz ze wszystkimi ewentualnymi późniejszymi zmianami tej decyzji z ważnością minimum do grudnia 2009r. 3. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. w przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to: - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z 2005r. ze zmianami), licencja pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia z terminem ważności minimum 6 miesięcy licząc od daty złożenia oferty (minimum 8 pracowników), 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000zł . W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to: - odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia , 8. części sprawozdania finansowego obejmującego bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 9. odnośnie sytuacji finansowej należy przedłożyć informację banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. potwierdzenie wniesienia wadium, 11. wykazu wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w całym tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 12. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, 13. aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Radiokomunikacji na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych, 14. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego, podpisanego przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy (załączyć jedynie wówczas, gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy). Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 15. Wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, zawierający oświadczenie z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 16. Wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. czas reagowania grupy interwencyjnej 5 3. jakość usługi 5 4. doświadczenie zawodowe 5 5. wiarygodność wykonawcy 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.11.2006, godzina 13:00, siedziba zamawiającego tj. Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33A, 41-300 dąbrowa Górnicza, pokój 024.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.