eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa › Adaptacja budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Dolnośląskiego Inkubatora Art.-przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Bielawa: Adaptacja budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Dolnośląskiego Inkubatora Art.-przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 56388 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13304 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bielawska Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 74 6456401, faks 746456401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Dolnośląskiego Inkubatora Art.-przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W obiekcie zaprojektowano: W poziomie piwnicy 1. Zachowano lokalizacje istniejącej kotłowni - kotłownia jest istniejąca i znajduje się poza zakresem opracowania 2. Zaprojektowano pomieszczenie służb sprzątających wraz z magazynkiem środków 3. zaprojektowano pomieszczenia magazynowe i pomocnicze do wynajęcia poszczególnym jednostkom wynajmującym pomieszczenia produkcyjno- usługowe 4. zaprojektowano pomieszczenie Salę prób i Studio nagrań W poziomie parteru 1. Zachowano lokalizacje istniejącej strefy wejściowej obsługującej: 2. wejście do klubu poezji śpiewanej - (Pozytywka) ( wraz z zapleczem gastronomicznym umożliwiającym podawanie napojów gorących i zimnych oraz środków spożywczych w opakowaniach- ciastek , lodów , słodyczy ) 3. wejście do salki Klubu dyskusyjnego 4. pomieszczenia biura Art - Inkubatora 5. pomieszczenia kas sprzedających bilety na imprezy organizowane na terenie Inkubatora 6. szatni dla gości i odwiedzających 7. WC dla niepełnosprawnych 8. WC męskiego i damskiego 9. wydzielonego pomieszczenia socjalnego 10. Sala Art- galerii została zaprojektowana jako jednoprzestrzenne wnętrze zlokalizowane w części środkowej obiektu i jest dostępna zarówno z istniejącej jak i projektowanej strefy wejściowej 11. Pomieszczenie na serwer główny 12. Magazyn podręczny Art- galerii 13. 2 pomieszczenia produkcyjno- usługowe przeznaczone do prowadzenia działalności gospodarczej - dostępne z klatki schodowej nowo projektowanej. W poziomie I pietra 1. Zaprojektowano zespół pomieszczeń socjalno-sanitarnych analogicznie jak na poziomie parteru 2. Zaprojektowano na lewo od klatki schodowej 6 pomieszczeń produkcyjno- usługowych do prowadzenia działalności gospodarczej 3. Na prawo od klatki schodowej zaprojektowano na elewacji zachodnie 3 większe pomieszczenia ( 75- 133m2) na wynajem , a na elewacji wschodniej 3 laboratoria i 2 pomieszczenia produkcyjno - usługowe do prowadzenia działalności gospodarczej oraz magazynek podręczny W poziomie II pietra 1. Zachowano lokalizacje zespołu pomieszczeń socjalno-sanitarnych analogicznie jak na poziomie parteru. 2. Zaprojektowano na lewo od klatki schodowej 6 pomieszczeń produkcyjno-usługowych do prowadzenia działalności gospodarczej analogicznie jak na poziomie I piętra. 3. na prawo od klatki schodowej zaprojektowano 8 pomieszczeń produkcyjno-usługowych do prowadzenia działalności gospodarczej. 4. magazynek podręczny , 5. salę konferencyjną do prowadzenie prelekcji i wykładów o pow. ok. 139 m2, 6. salkę szkoleniową o pow. 54 m2 oraz miejsce pełniące funkcję zaplecza kuchennego dla właściwej obsługi ww. sal szkoleniowo- konferencyjnych Poziom poddasza 1. W przeważającej części kondygnację poddasza zachowano jako nieużytkową 2. W części środkowej wydzielono pomieszczenie dla lokalizacji zespołu urządzeń związanych z klimatyzacją i wentylacją 3. elementy komunikacji pionowej - klatki schodowe zostaną wyprowadzone na poziom poddasza . Klatki projektuje się jako wydzielone i oddymiane . 4. pion dźwigowy nie obsługuje poziomu poddasza W ramach tej części zadania projektowane jest wykonanie następujących robót: 1. Wykonanie wyburzeń ścian w części pomieszczeń Art - galerii umożliwiające stworzenie wnętrz jednoprzestrzennych po uprzedniej realizacji elementów nośnych - podciągów i filarów 2. Realizacja dwóch nowych wydzielonych klatek schodowych w tym jedna z nową strefą wejściową i dźwigiem do przewozu osób niepełnosprawnych. 3. Wykonanie oddymiania klatek schodowych poprzez zamontowanie okien oddymiających 4. Odciążenie istniejących stropów drewnianych i częściowe wzmocnienie ich , sprawdzenie i ewentualne wzmocnienie kocówek belek stropowych 5. Wykonanie nowych warstw stropowych wraz z posadzkami i sufitami zapewniających właściwą odporność ogniową REI60 i wymagania użytkowe 6. Przebudowa więźby dachowej i pokrycia w miejscach kolizji klatką schodową , oknami połaciowymi i instalacjami 7. Przebudowa dachu nad przybudówką parterową wejściową z pełną wymianą jego konstrukcji 8. Obudowa istniejących elementów więźby dachowej do właściwej odporności ogniowej 9. Obudowa słupów konstrukcyjnych do odporności R120 10. Wykonanie właściwych izolacji termicznych ścian i dachu 11. Wykonanie właściwych izolacji akustycznych wszystkich pionów instalacji sanitarnych , instalacji wentylacji mechanicznej , stropów oraz ścian 12. Wykonanie właściwych izolacji przeciwwilgociowych ścian piwnicznych od strony gruntu oraz wykonanie właściwej izolacji posadzek w pomieszczeniach mokrych 13. Wzmocnienie istniejących podciągów i obudowa wszystkich podciągów do R60 14. Wykonanie ścian wydzielających drogi ewakuacyjne o odporności ogniowej EI 60 15. Zapewnienie dostępności obiektu we wszystkich poziomach użytkowych za wyjątkiem poziomu poddasza z wydzieleniem na każdym poziomie łazienki dla osób niepełnosprawnych 16. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej lub renowację istniejącej przeznaczonej do ponownej zabudowy 17. Wykonanie okładzin i prac wykończeniowych o standardzie odpowiadającym wymogom użytkowym pomieszczeń . 18. Wykonanie nowych ścian wydzielających pomieszczenia oraz niezbędnych otworów drzwiowych do nich prowadzących 19. Wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych w zakresie oświetlenia i ewakuacji , gniazd wtykowych 20. Wykonanie instalacji niskoprądowych 21. Wykonanie instalacji sanitarnych wod-kan, c.o , wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej 22. Wykonanie drenażu opaskowego przy budynku z włączeniem go do kanalizacji deszczowej 23. Wykonanie wpięcia instalacji sanitarnych do istniejącej studni leżącej na terenie sąsiednim 24. Wykonanie muru p-poż. chroniącego zabudowę na sąsiedniej działce. 25. Wykonanie zatoki parkingowej na drodze dojazdowej do budynku 26. Przebudowa wejść do budynku 27. Wykonanie konserwacji obrazu olejnego o wymiarach 158x564cm i powieszenie obrazu w obiekcie w miejsce wskazane przez Inwestora (Celem planowanych działań jest kompleksowa konserwacja unikalnej panoramy dawnych zakładów włókienniczych: Chrystian G. Dierig A.G. w Bielawie autorstwa Ferdinanda Weeser-Krella, zlokalizowanego w budynku Gminy przy ulicy Piastowskiej 19 C w Bielawie).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARKA PUTZ SYSTEM Piotr Siekański, Łężyce 48A, 57-340 Duszniki Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11635403,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9001979,67

  • Oferta z najniższą ceną: 9001979,67 / Oferta z najwyższą ceną: 12997091,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.