Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-11-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: rewitalizacja istniejących budynków przy ul. Zelwerowicza na obiekty dydaktyczne Akademii Muzycznej we Wrocławiu - etap I Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, do kontaktów: Maria Gosowska, Sylwia Budzianowska, pl. Jana Pawła II 2, 50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3555543 wew. 123, fax 071 3552849, e-mail: info@amuz.wroc.pl, zampub@amuz.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amuz.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja istniejących budynków przy ul. Zelwerowicza na obiekty dydaktyczne Akademii Muzycznej we Wrocławiu - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Stan surowy otwarty kompleksu budynków w rewitalizowanej substancji hal warsztatowych o kubaturze około 30.000 m sześc., obejmujący trzy sale muzyczno-dydaktyczne o łącznej pojemności około 780 miejsc 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 30 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do prowadzenia i wykonania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5. Wniosą wadium o wartości 30 000, 00 zł i na zasadach określonych w SIWZ; 6. Udzielą co najmniej 120 miesięcy gwarancji i rękojmi na konstrukcje obiektu; 7. Wykonają prace objęte zamówieniem w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy; 8. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł każda odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W odniesieniu do każdej roboty wymienionej w wykazie należy podać wartość brutto roboty (kwota zapłaty z tytułu jej wykonania), datę jej wykonania oraz miejsce (adres Zamawiającego, na rzecz którego została wykonana). 9. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 2 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w odniesieniu do osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Uwaga: za aktualne w rozumieniu tego punktu uznaje się informacje z Krajowego Rejestru Karnego wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Za aktualne w rozumieniu niniejszego ustępu uznaje się informację wystawioną z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Uwaga: Informację składa tylko wykonawca będący "podmiotem zbiorowym" w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z póz. zm.); 4 aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego dla wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat. Jeżeli wykonawca nie może przedłożyć zaświadczenia o takiej treści wymagane jest przedłożenie aktualnego zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 5 aktualne zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Jeżeli wykonawca nie może przedłożyć zaświadczenia o takiej treści wymagane jest przedłożenie aktualnego zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed 6 wykazu (oświadczenia wykonawcy) zawierającego wyszczególnienie osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Katalog informacji wymaganych do podania w wykazie osób określa załącznik nr.3 specyfikacji , a jeżeli wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia, załącznik nr 4 specyfikacji; 7 odpowiednich dokumentów stwierdzających, że osoby personelu wykonawcy (kierownicy budowy przewidziani przez wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia) posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; 8 zaświadczenie właściwej dla wykonawcy Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu kierowników budowy przewidzianych przez wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia na listę inżynierów budownictwa i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 9 wykazu i dokumentów potwierdzających, że roboty wyszególnione przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt 8 opisu warunków udziału w postępowaniu zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być np. referencje). 10 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł Wykonawca zagraniczny przedkłada w miejsce dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1-5 następujące dokumenty: a) aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zagraniczny zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiedni, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej) potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności, złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio: kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) aktualne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej) potwierdzające, że osoby te nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo w popełnione celu osiągnięcia korzyści majątkowej. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego kraju pochodzenia osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4 8). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się zaświadczenie lub oświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) aktualny dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez niego działalności gospodarczej) potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w jego miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; d) aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej) potwierdzające, że wykonawca ten nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat. Jeżeli wykonawca zagraniczny nie może przedłożyć dokumentów o takiej treści wymagane jest przedłożenie aktualnego dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca zagraniczny uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; e) aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Jeżeli wykonawca zagraniczny nie może przedłożyć dokumentów o takiej treści wymagane jest przedłożenie aktualnego dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca zagraniczny uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Dokumenty, o których mowa powyżej w punkcie 7 oraz 8 wykonawca zagraniczny przedstawia zgodnie z przepisami kraju miejsca zamieszkania lub pochodzenia osób, których dotyczą. Dokumenty, o których mowa powyżej w punkcie 6, 9 oraz 10 wykonawca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.10.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- "Remont świetlicy w Czaplach Górnych"
- Przebudowa i modernizacja budynków należących do Gminy Zaklików
- Rewitalizacja układu przestrzennego parku wiejskiego, wpisanego do rejestru zabytków, działka nr 203, w m. Przerośl, gm. Przerośl
- Rozbudowa istniejącego obiektu sportowo-rekreacyjnego (placu turniejowego) zgodnie z dokumentacja projektową i techniczną
- Budowa świetlicy wiejskiej w Julianowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.