Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Krynica-Zdrój: Dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 5628 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 52 77, faks 018 472 52 78.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju. 2. Wymagane parametry zamawianej koparko-ładowarki: - stan techniczny - bardzo dobry, - rok produkcji nie starcza niż 2007 r., - przebieg nie większy niż 700 mtg, - moc nie mniejsza niż 68,6 kW/92 KM, - opony: przód 12.5x18, tył: 16.9x28 - kolor zółty, - wejście na młot, - łyżka przednia z zębami (otwierana) nie mniej niż 1,1 m3, - widły załadunkowe, - głębokość kopania nie mniejsza, niż 6,2 m, - wysokość załadunku minimum 3,2 m, - wysokość wysypu łyżki co najmniej 2,7 m, - system szybkiej wymiany(ramię koparki) - stan opon: zużycie nie większe niż 20%, - silnik czterocylindrowy, wysokoprężny z turbodoładowaniem, - skrzynia biegów półautomatyczna, cztery biegi do przodu i do tyłu, - napęd na 4 koła (4x4), - średnica skrętu (całkowita) nie więcej niż 10,5 m, - kabina - wyciszona, wentylowana i ogrzewana, drzwi z obu stron kabiny, - kierownica regulowana w pionie i poziomie, fotel regulowany i amortyzowany, - wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwany na ramię tylne, - instalacja hydrauliczna do podłączenia młota, - całkowity przesuw boczny wysięgnika min. 1400 mm, - łyżka koparkowa: 3 szt. o szerokości 30, 60, 80 cm, - gwarancja min 24 miesiące, - warunki przeglądów gwarancyjnych: nie częściej niż co 250 mtg lub 4 miesiące, - przegląd gwarancyjny obejmować ma pełną usługę serwisową z wymianą elementów i materiałów eksploatacyjnych, - koszt jednego przeglądu gwarancyjnego nie może być większy niż 2 000,00 PLN netto, - w razie braku możliwości usunięcia usterek gwarancyjnych w okresie 24 godzin od zgłoszenia, dostawca zapewni nieodpłatnie zamienny sprzęt. 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Pzp, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie /spełnia/ /nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. IX.1.1) i 2). powinny być złożone przez każdego z Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, pok. nr 15, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy/rozbudowy Izby Przyjęć oraz przebudowy/rozbudowy punktu poboru Centralnego Laboratorium Diagnostycznego wraz z nadzorem autorskim.
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz narzędzi chirurgicznych dla SPZOZ im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Krynicy-Zdroju
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Łubnice"
- Dostawa koparko-ładowarki Gminie Szypliszki
- dostawa fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej z kabiną, osprzętem i najazdami aluminiowymi
- "Dostawa 2 szt. koparko - ładowarek na potrzeby MZDW w Warszawie." - nr postępowania 130/24
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.