eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › dostawa wkładów drukujących oraz części i akcesoriów do maszyn biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-03

POZYCJA 56216

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Częstochowa: dostawa wkładów drukujących oraz części i akcesoriów do maszyn biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, do kontaktów: Małgorzata Ociepka tel. 34/3782899 Jarosław Solarski tel. 34/3782888 fax. 34/3249428, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3243877, 3782267, e-mail: slaski@arimr.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.arimr.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa osoba prawna; Obsługa dotacji z UE. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wkładów drukujących oraz części i akcesoriów do maszyn biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego oraz 3 Biura Powiatowe na terenie woj. ślaskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Częstochowie, oraz 3 Biur Powiatowych ARiMR na terenie województwa śląskiego (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ), wkładów drukujących oraz części i akcesoriów do maszyn biurowych, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, oraz odbiór z w/w lokalizacji zużytych wkładów drukujących w ilościach i rodzaju wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia poniesie Wykonawca (w tym koszty dostawy i wniesienia do wskazanych w dniu dostawy pomieszczeń). Oferowane materiały eksploatacyjne, części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (nie mogą być regenerowane, poddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaoferowania wkładów drukujących lub części i akcesoriów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wypełnić odpowiedni zapis zawarty na formularzu ofertowym), iż w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika zobowiązuje się do dokonania naprawy na własny koszt i przejęcia odpowiedzialności za straty, które poniesie w takim wypadku Zamawiający (np. związane z utratą gwarancji). Ponadto oferowane równoważne tonery/wkłady drukujące muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności danego wkładu/tonera, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przypadku zaproponowania w oferowanych dostawach rozwiązań równoważnych opisywanym przez Zamawiającego, Oferent zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tyś. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 1000,00 zł. 2.Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a.Pieniądzu; b.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.Gwarancjach bankowych; d.Gwarancjach ubezpieczeniowych; e.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z póź. zm.); 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto ARiMR w BGŻ S.A. o/Częstochowa nr 43 2030 0045 1110 0000 0069 2590. Na potwierdzeniu przelewu powinien znaleźć się opis: \Wadium dot. przetargu nieograniczonego na dostawę wkładów drukujących oraz części i akcesoriów do maszyn biurowych dla ŚLOR ARiMR\. 4.Wniesione wadium musi jednoznacznie wskazywać na postępowanie, którego dotyczy. 5.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być ważne przez cały okres związania z ofertą. 6.Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Śląski Oddział Regionalny z siedzibą w Częstochowie, 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, nr pokoju 143, a potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności utraty wadium określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych; - wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwie dostawy wkładów drukujących i tonerów a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda. - w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych opisywanym przez Zamawiającego, przedstawią zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego spełnianie przez zaoferowane materiały równoważne warunków technicznych, jakości i wydajności nie gorszych niż w materiałach oryginalnych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177) stanowiące (Załącznik Nr 5 do SIWZ); 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw wkładów drukujących i tonerów o wartości min. 50 000,00 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). Załączone dokumenty muszą określać jednoznacznie przedmiot dostawy, jej wartość, termin realizacji, odbiorcę oraz potwierdzenie, że została wykonana należycie (Załącznik Nr 6 do SIWZ); 7. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych opisywanym przez Zamawiającego - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające spełnianie przez zaoferowane materiały równoważne parametrów opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.11.2006, godzina 12:30, Siedziba Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, ul. Sobieskiego 7, Częstochowa, pokój 347.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.