eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Zaprojektowanie i wykonanie budynku usługowo-handlowego z siedzibą urzędu miasta, o pow. użytkowej ok. 2160 m2 z zagospodarowaniem terenu w trybie koncesji na roboty budowlane. Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie prawo do eksploatacji wykonanego obiektu przez



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Pszów: Zaprojektowanie i wykonanie budynku usługowo-handlowego z siedzibą urzędu miasta, o pow. użytkowej ok. 2160 m2 z zagospodarowaniem terenu w trybie koncesji na roboty budowlane. Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie prawo do eksploatacji wykonanego obiektu przez okres wskazany w ofercie.
Numer ogłoszenia: 56193 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O KONCESJI NA ROBOTY BUDOWLANE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 032 455 88 76, fax 032 455 86 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS KONCESJI

II.1.1) Nazwa nadana koncesji przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie budynku usługowo-handlowego z siedzibą urzędu miasta, o pow. użytkowej ok. 2160 m2 z zagospodarowaniem terenu w trybie koncesji na roboty budowlane. Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie prawo do eksploatacji wykonanego obiektu przez okres wskazany w ofercie..

II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu koncesji: Zaprojektowanie i wykonanie budynku usługowo-handlowego z siedzibą urzędu miasta, o pow. użytkowej ok. 2160 m2 z zagospodarowaniem terenu.Obiekt będzie zlokalizowany w centrum Pszowa na działkach 2246/168, 2247/168 przylegających bezpośrednio do rynku.Przewidywana powierzchnia zabudowy to około 900m2. Obiekt 3 kondygnacyjny o wysokości w kalenicy nie przekraczającej 15m. Obiekt będzie składał się z części zajmowanej przez Urząd Miasta oraz części komercyjnej.Część pod usługi komercyjne i handel zgodna z zapotrzebowaniami oferenta.

  • Czy przysługuje odwołanie: Tak.

II.1.3) Minimalny procent robót budowlanych, których wykonanie powierzy się innym podmiotom: nie dotyczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej pzp) oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym następujące, szczegółowe warunki: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej jeden budynek użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.) o pow. użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2. 2. dysponują zespołem projektowym posiadającym kwalifikacje i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), t.j: a) główny projektant - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, legitymujący się doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu, jako główny projektant, co najmniej jednej kompletnej dokumentacji projektowej związanej z budową budynku użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.) o pow. użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2, b) projektanci branżowi - uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wszystkie ww. osoby powinny posiadać zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. 3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia konieczne do realizacji zamówienia zgodnie z ww. przepisami tj. a) kierownik budowy - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz ważne na dzień złożenia wniosku zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; b) kierowników robót w następujących specjalnościach: - robót instalacyjnych w zakresie: instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - sieci sanitarnych, - instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych. Wszyscy kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w swojej specjalności oraz posiadać zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. 4. Dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomością. 5. Osiągnęli średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN lub równowartości tej kwoty. 6. Osiągnęli płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (Xpb >=1). 7. Dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN lub równowartością tej kwoty. 8. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 5 mln PLN lub jej równowartość. Przeliczenia równowartości dokonywać będzie się na podstawie publikowanego przez NBP, w dniu wyznaczonym na składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, średniego kursu walut obcych. II. W przypadku wspólnego ubiegania się o koncesję wykonawcy składający wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy (przez wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji z ogłoszeniem należy rozumieć wniosek złożony wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę). W takim przypadku wraz z wnioskiem należy złożyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub potwierdzonej notarialnie kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o koncesję warunki o których mowa powyżej oceniane będą łącznie, tzn. będzie brany pod uwagę łączny potencjał wszystkich wykonawców, za wyjątkiem warunku o którym mowa w pkt. I.8, który powinien spełniać każdy wykonawca osobno. III. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych dla ich potwierdzenia. IV. Do składania ofert wstępnych zostaną zaproszeni wykonawcy spełniający wszystkie ww. warunki podmiotowe. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, do składania ofert wstępnych zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków w zakresie doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego, dokonaną w następujący sposób: - wykonawca, który spełni warunki określone w ogłoszeniu otrzyma 2 pkt pomocnicze za każdą wykonaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów ww. rozporządzenia o pow. użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 - nie więcej jednak niż 20 pkt;- wykonawca, który spełni warunki określone w ogłoszeniu otrzyma 1 pkt pomocniczy za każdy kolejny, pełny 1 mln PLN (lub jego równowartość) posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej, nie więcej jednak niż 10 pkt. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów kwalifikujących wykonawcę na piąte miejsce, zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych tego wykonawcę, którego łączna wartość posiadanych środków i zdolności kredytowej będzie wyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokonania ewentualnej oceny spełniania tych warunków w najwyższym stopniu wykonawcy powinni wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 upzp. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających wymagania opisane w pkt I.1, wskazujący przedmiot, wartość, daty wykonania, odbiorców i powierzchnię użytkową. 7) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie o którym mowa w pkt 6) zostały wykonane należycie. 8) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, w szczególności wskazujący: a) głównego projektanta b) projektantów branżowych w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) kierownika budowy d) kierowników robót w specjalnościach: - robót instalacyjnych w zakresie: instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych - sieci sanitarnych - instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych e) zarządcę nieruchomościami zgodnie z wymogami zawartymi w pkt I.2-4. 9) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 8) wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia tj. zgodnie z obowiązujących prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a w stosunku do osoby głównego projektanta, również dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego, tj. dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie co najmniej jednej kompletnej dokumentacji projektowej związanej z budową budynku użyteczności publicznej o pow. użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2, natomiast w stosunku do zarządcy nieruchomościami - licencję zarządcy nieruchomościami, zgodnie z wymogami zawartymi w pkt I.2-4. 10) wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o ww. częściach sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności, w tym przychody netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - dla potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt I.5. i 6. 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - dla potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt I.7. 13) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zgodnie z wymaganiami pkt I.8., że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w pkt 2)-5) oraz 13) składa każdy z nich osobno. Pozostałe dokumenty mogą być złożone przez jednego wykonawcę, dwóch (lub więcej) lub wspólnie, albowiem dotyczą warunków, które będą oceniane łącznie. Wówczas oświadczenie o którym mowa w pkt 1) składa Pełnomocnik wykonawców. Wykonawcy którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty stosownie do postanowień §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty składa się w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Pełnomocnika).Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.Dokumenty tworzące wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane itp.) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie). Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu.Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć) Referat Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami Urzędu Miasta Pszów Znak sprawy: AIR-341/6/08 Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji z ogłoszeniem mającym na celu udzielenie koncesji na roboty budowlane Nie otwierać przed 18 kwietnia 2008 r. godz. 10.00

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

  • Data: 18.04.2008, godzina 10:00.
  • Miejsce: siedziba zamawiającego - Referat Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.