eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu transportowego dla jednostek Komendy Stołecznej Policji



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 56139

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu transportowego dla jednostek Komendy Stołecznej Policji

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komendant Stołeczny Policji, do kontaktów: Katarzyna Dąbrowa, Artur Czuba, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608, fax 022 6037642, e-mail: ksp.wzamowien@policja.waw.pl, www.zamowienia.policja.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu transportowego dla jednostek Komendy Stołecznej Policji 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa 3 szt. samochodów osobowo-terenowych w policyjnej wersji "OP" o parametrach m.in.: silnik wysokoprężny lub wysokoprężny z doładowaniem, moc maksymalna - min. 120 KM, prędkość maksymalna - min. 120 km/h (pozostałe parametry zostaną określone w SIWZ) oraz zapewnienie pełnej obsługi serwisowej, w tym przeglądów technicznych. Zadanie nr 2 - dostawa 3 szt. przyczep do transportu koni w wersji policyjnej o parametrach m.in.: dopuszczalna masa całkowita - max. 2000 kg, dopuszczalna ładowność - min. 1200 kg, liczba osi - 2 (pozostałe parametry zostaną określone w SIWZ). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Stołeczna Policji, Warszawa, ul. Karolkowa 46. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Oryginalny kod CPV: 34.22.33.20 - Przyczepy do transportu koni Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.33.20 - Przyczepy do transportu koni 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 23.12.2005.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: na całość zamówienia w wysokości: 7298,00 PLN w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - 6560,00 PLN Zadanie nr 2 - 738,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Niżej wymienione dokumenty będą oceniane w trybie 0-1 pkt, czyli: 0 pkt - za brak dokumentu, 1 pkt - za przedstawienie kompletu ważnych dokumentów. Wykonawcy, którzy nie załączą jakiegokolwiek wymaganego dokumentu, uzyskają 0 pkt. Wykonawcy, którzy nie spełnią któregokolwiek z niżej wymienionych warunków albo nie przedłożą wymaganych dokumentów (uzyskają 0 pkt), zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę wykonawcy, zamawiający zaleca, aby wykonawca dołączył do wniosku jako załącznik - spis zastrzeżonych informacji i odpowiadających im stron. W przypadku zastrzeżenia dokumentów, wskazane jest, aby wykonawca wydzielił w ramach wniosku - część niejawną (np. w końcowej części wniosku). Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z n.w. wymaganymi dokumentami musi być podpisany przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone upoważnienie lub pełnomocnictwo zawierające zakres upoważnienia. Zamawiający żądać będzie przedstawienia oryginałów dokumentów w przypadku, gdy przedstawiona kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a tym samym podpiszą stosowne oświadczenie, zgodne z tym artykułem (1 pkt) i dołączą wymagane poniżej dokumenty oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. A. Status prawny - wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt). 2. Aktualne zaświadczenia naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt). 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt). 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotycząca podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (1 pkt). Uwaga: jeżeli ww. dokument nie dotyczy wykonawcy, zamawiający przyzna 1 pkt. Ww. dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 07.04.2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 645) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (min. 1 dostawy) w zakresie odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (dostawa samochodów osobowych-terenowych w zad. nr 1 i dostawa przyczep do przewozu koni w zad. nr 2) o ilości nie mniejszej niż 3 szt. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Dokumenty potwierdzające, że ww. dostawy zostały wykonane należycie, z podaniem wartości, ilości i zakresu wykonanych dostaw, terminu ich realizacji oraz informacją na temat odbiorców tych dostaw (nazwa, adres, numer telefonu i faksu). Uwaga: ilości z wykazu muszą pokrywać się z ilościami z załączonych dokumentów, o których mowa w p. 2. W przypadku różnic w ww. ilościach zamawiający przyjmie do obliczeń ilość podaną w dokumencie. 3. W zakresie zadania nr 1 - Wykaz autoryzowanych stacji obsługi na terenie Warszawy. 4. W zakresie zadania nr 2 - Oświadczenie wykonawcy, że zapewni obsługę serwisową oferowanych pojazdów (przyczep do przewozu koni), jednakże dopuści możliwość obsługi serwisowej w stacjach obsługi zamawiającego bez utraty praw wynikających z gwarancji jakości (1 pkt). Zamawiający w zakresie dokumentu, o którym mowa w pkt III.2. ppkt B.1 dokona oceny przyznając po 1 pkt za jedną dostawę samochodów osobowych-terenowych w zad. nr 1 i po 1 pkt za jedną dostawę przyczep do przewozu koni w zad. nr 2 (obydwa w ilości nie mniejszej niż 3 szt.). Za każdą kolejną dostawę (o nie mniejszej ilości) wykonawca otrzyma dodatkowo 1 pkt, jednak w sumie nie więcej niż 3 punkty. Za każdą z ww. dostaw pojazdów, gdy związane były również z modernizacją tych pojazdów (w ilości nie mniejszej niż 3) dla potrzeb służb odpowiadających za bezpieczeństwo i porządek publiczny - zamawiający przyzna dodatkowo po 1 pkt (max. 3 pkt). Zamawiający w zakresie dokumentu, o którym mowa w pkt III.2. ppkt B.3 dokona oceny przyznając 1 pkt za posiadanie autoryzowanej stacji obsługi na terenie m.st. Warszawy. Załączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub wystawcę tych dokumentów.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. UWAGA: 1) Zamawiający zaprosi do składania ofert nie mniej niż 5 wykonawców, którzy spełnili wymagania i otrzymali ilość punktów nie mniejszą niż 5 kolejnych maksymalnych not. W przypadku, gdy tą samą notę otrzyma więcej niż 20 wykonawców, zamawiający wprowadzi dodatkową punktację w zakresie ilości zmodernizowanych pojazdów w każdej dostawie i przyzna dodatkowo odpowiednio za: - ilość pojazdów w liczbie 3-6 szt. (1 pkt), - ilość pojazdów w liczbie 7-9 szt. (2 pkt), - ilość pojazdów w liczbie 10-12 szt. (3 pkt), - ilość pojazdów w liczbie 13-15 szt. (4 pkt), - ilość pojazdów w liczbie ponad 15 szt. (5 pkt - maksymalna liczba punktów), i dokona ponownej oceny punktowej złożonych wniosków. 2) Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki zamawiającego. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.