eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ubezpieczenie Narodowego Banku Polskiego w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 56130

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ubezpieczenie Narodowego Banku Polskiego w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Bank Polski, do kontaktów: Gerarda Wilewska, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6532820, e-mail: gerarda.wilewska@mail.nbp.pl, www.nbp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie Narodowego Banku Polskiego w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie ochrony ubezpieczeniowej Zamawiającemu w zakresie ubezpieczeń majątkowych i ubezpieczeń osobowych tj: 1. ubezpieczenia od wszystkich ryzyk (all risks) mienia, w skład którego wchodzą budynki i budowle, wyposażenie - w tym sprzęt elektroniczny stacjonarny, obrazy stanowiące własność Zamawiającego oraz obrazy wypożyczone z Muzeum Narodowego, 2. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, w skład którego wchodzą: notebooki, drukarki, telefony komórkowe, aparaty cyfrowe, aparaty fotograficzne, kamery, 3. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - deliktowej - z tytułu prowadzonej działalności (za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone osobie trzeciej), 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej konwojowania wartości pieniężnych z wyłączeniem strat w przewożonych wartościach, 5. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników biorących udział w ochronie wartości (konwoje) i w ochronie obiektów Zamawiającego, pracowników korzystających z sali rehabilitacyjnej i pracowników korzystających ze strzelnicy pistoletowej, Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenia krótkoterminowe w zakresie: 1. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego (np. rozszerzenie terytorialne - w związku z wyjazdami zagranicznymi) 2. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - delikt-w związku z wykonywanymi zadaniami ustawowymi Zamawiającego określonymi w ustawie z 29.08.1997r (Dz.U. z 2005r, nr 1, poz 2) o Narodowym Banku Polskim 3. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (np. wyjazdy szkoleniowe, wyjazdy integracyjne). Powyższa ochrona obejmuje następujące lokalizacje: a) w Warszawie: ul. Świętokrzyska 11/21 - kompleks budynków biurowych ul. Świętokrzyska 18 - wynajmowane powierzchnie biurowe ul. Syreny 23 - budynek biurowy ul. Siedmiogrodzka 5A - budynek biurowy ul. Jasna 8 - budynek biurowo - mieszkalny ul. Warecka 10 - budynek biurowo - mieszkalny b) w Starejwsi (powiat węgrowski, województwo mazowieckie) - Ośrodek Szkoleniowy c) w Zalesiu Górnym (powiat piaseczyński, województwo mazowieckie) - Ośrodek Szkoleniowy,. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lokalizacje Zamawiającego wymienione w pkt.1.6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.20.00 - Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81291, 81295, 81292,. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 34.000zł (słownie złotych: trzydzieści cztery tysiące). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności - zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, wydane przez właściwy organ nadzoru, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003r. (Dz.U. Nr 124, poz 1151 z 2003r. z późn. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali minimum dwa zamówienia dotyczące co najmniej rocznej ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych przy ogólnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500.000.000 zł (z wyłączeniem ubezpieczeń na rzecz osób fizycznych nie będących przedsiębiorcami). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, wydane przez właściwy organ nadzoru, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz 1151 z 2003r. z późn. zm.),. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Wartość składki rocznej za ubezpieczenie mienia (all risks) - znaczenie 95% Wartość składki rocznej za ubezpieczenie sprzętu elektronicznego - znaczenie 3% Suma wartości składek rocznych za ubezpieczenie OC oraz NNW - znaczenie 2% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DA-AP-VC-234-8/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.12.2005, godzina 12:00, Narodowy Bank Polski, Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.