eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienie zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i wymagań kontraktowych FIDIC funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn. "Przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i w Wałbrzychu - ETAP I"



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 56126

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wałbrzych: Pełnienie zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i wymagań kontraktowych FIDIC funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn. "Przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i w Wałbrzychu - ETAP I" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., do kontaktów: Sławomir Kanik, ul. Wysockiego 10, 58-300 Wałbrzych, tel. +48 74 8426904, fax +48 74 8423566, e-mail: slawomir.kanik@darr.pl, www.darr.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i wymagań kontraktowych FIDIC funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn. "Przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i w Wałbrzychu - ETAP I". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Pełnienie zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i wymagań kontraktowych FIDIC funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn. "Przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i w Wałbrzychu - ETAP I". polegającego na: 1) wykonaniu następujących elementów infrastruktury technicznej: a) drogi (główna, wewnętrzne) - 2 180 mb b) siec wodociągowa - 980 mb c) sieć teletechniczna - 3 027 mb d) sieć energetyczna - 2 100 mb e) sieć gazowa - 1 982 mb f) sieć kanalizacji sanitarnej - 1 560 mb g) sieć kanalizacji deszczowej - 1 351 mb 2) wybudowaniu obiektu Centrum Badań i Rozwoju tj. budynku z pomieszczeniami biurowo - usługowo - laboratoryjnymi, zrealizowanego w konstrukcji stalowej lub żelbetowej szkieletowej, o podstawowym module 6/6, 6/12 lub 12/12 m. - jako obiekt dwukondygnacyjny o powierzchni 5 756 m2 i kubaturze 51 804 m3, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1: Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.3 Tworzenie korzystnych warunków dla rozwoju firm. 2. Przygotowanie dla zamawiającego i w uzgodnieniu z zamawiającym postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (kompletne specyfikacje istotnych warunków zamówienia wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami) oraz Konkursu, o którym mowa w art. 99-117 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie czynności w tym zakresie Inżynier Kontraktu wykona zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie, a w szczególności ustawą Prawo zamówień publicznych. NIE DOPUSZA SIĘ REALIZOWANIA ZAMÓWIENIA POPRZEZ PODWYKONASTWO. Uszczegółowiony opis realizacji całego zadania objętego obsługą Inżyniera Kontraktu znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we Wzorze umowy - załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Wałbrzych oraz Szczawno Zdrój, a w szczególności obszar Parku Technologicznego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.27.60.00 - Usługi techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.60.00 - Usługi techniczne Oryginalny kod CPV: 74.22.30.00 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych Kod CPV wg słownika 2008: 71.23.00.00 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 45;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oferent winien spełniać wymagania art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pozostałe wymagania, których mowa poniżej, a w szczególności: - posiadać doświadczenie w realizowaniu zamówień o podobnym lub tym samym przedmiocie zamówienia, przez co rozumie się: 1) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC, 2) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1 drogi głównej i 1 drogi wewnętrznej, 3) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1 sieci wodociągowej służącej do uzbrojenia terenu, 4) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1 sieci teletechnicznej, 5) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1 sieci energetycznej, 6) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1 sieci gazowej służącej do uzbrojenia terenu, 7) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1 sieci kanalizacji sanitarnej 8) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1 sieci kanalizacji deszczowej 9) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie i nadzorowanie budową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wybudowanie minimum 1 kompletnie uzbrojonego budynku z pomieszczeniami biurowo - usługowymi, zrealizowanego w konstrukcji stalowej lub żelbetowej szkieletowej, jako obiektu dwukondygnacyjny, 10) wykonanie w okresie obowiązywania ustawy Prawo zamówień publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było przygotowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego (w szczególności ustawą Prawo zamówień publicznych), pełnej dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego wartości powyżej 100 000 EUR, na roboty budowlane z projektowaniem wykonywane zgodnie z zasadami FIDIC, 11) wykonanie w okresie obowiązywania ustawy Prawo zamówień publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było przygotowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego (w szczególności ustawą Prawo zamówień publicznych), pełnej dokumentacji dotyczącej konkursu, o którym mowa w art. 99-117 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie brał po uwagę jedynie te usługi, których zakres, należyte i staranne wykonanie zakres , zostanie udokumentowany przez oferenta w sposób przewidziany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia osób, które posiadają doświadczenie i wymagane uprawnienia zgodne z art. 12 ust.7, 12a ust. 1 oraz 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 roku Nr 207 poz. 2016 z póź. zm.). Zamawiający stawia następujące wymogi odnośnie uprawnień, doświadczenia i ilości osób realizujących zamówienie, które stanowią minimum jakim winien wykazać się oferent biorący udział w postępowaniu: 1) Inżynier rezydujący wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo lądowe), posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i nadzorowania prac wszystkich branż budowlanych, który posiada doświadczenia w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie i zarządzaniu dużymi projektami infrastrukturalnymi w okresie ostatnich 5 lat licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP. Przez duże projekty infrastrukturalne rozumie się zarządzanie budową lub budowami zrealizowanymi wg zasad FIDIC w formule "Projektuj i Buduj" lub "Pod klucz", które łącznie obejmowały realizację: dróg, sieci wodociągowej, sieci teletechnicznej, sieci energetycznej, sieci gazowej, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacyjnej deszczowej i wybudowaniu kompletnie uzbrojonego budynku z pomieszczeniami biurowo - usługowymi, zrealizowanego w konstrukcji stalowej lub żelbetowej szkieletowej, jako obiektu dwukondygnacyjny, 2) Inspektor nadzoru - inżynier sanitarny - wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP - w samodzielnym sprawowaniu funkcji technicznych w budownictwie i wykazać samodzielne nadzorowanie co najmniej 1 systemu sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej deszczowej, 3) Inspektor nadzoru - inżynier w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie - co najmniej 5 lat licząc do dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP - w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i wykazanie się samodzielnym nadzorowaniem wykonania budynku min. dwukondygnacyjnego z przeznaczeniem na działalność administracyjno - usługową, 4) Inspektor nadzoru - inżynier elektryk, wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie - minimum 5 lat licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP - w samodzielnym sprawowaniu funkcji technicznych w budownictwie i wykazać się samodzielnym nadzorowaniem co najmniej dwóch projektów infrastrukturalnych z mocą zainstalowaną powyżej 1MW, tj. nadzorowaniem budowy w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, 5) Inspektor nadzoru - inżynier drogowy, wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie - minimum 5 lat licząc do daty ukazania się ogłoszenie w BZP - w samodzielnym wykonywaniu funkcji technicznych w budownictwie i wykazać się samodzielnym nadzorowaniem co najmniej dwóch projektów infrastrukturalnych polegających na wybudowaniu nowych dróg o łącznej powierzchni 20 000 m2 (remonty i modernizacje dróg nie będą brane pod uwagę) w klasie minimum G lub Z, 6) Inspektor nadzoru - inżynier w specjalności sieci gazowe, wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie - co najmniej 5 lat licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP - w samodzielnym sprawowaniu funkcji technicznych w budownictwie i wykazać się samodzielnym nadzorowaniem co najmniej dwóch projektów polegających na wybudowaniu sieci gazowej o min. Długości 500 mb i minimum dwóch projektów związanych z wykonywaniem przyłączy gazowych i wewnętrznych instalacji gazowych do budynków administracyjno- biurowych, 7) Inspektor nadzoru - inżynier w specjalności wentylacje, wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie - co najmniej 5 lat, licząc do daty ukazania się ogłoszenie w BZP - w samodzielnym sprawowaniu funkcji technicznych w budownictwie i wykazanie się samodzielnym nadzorowaniem projektu związanego z uzbrojeniem budynku kubaturowego min. dwóch kondygnacjach w kompletną sieć wentylacyjną, 8) Specjalista ds. finansowych - wyższe wykształcenie ekonomiczne Wymagana jest znajomość rozliczania projektów finansowanych ze środków UE minimum 1 o wartości powyżej 5 mln złotych. Cały wyżej wymieniony personel musi biegle władać językiem polskim w mowie i piśmie . - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W tym celu wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000zł potwierdzoną przez bank prowadzący rachunek oferenta, 2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalna sumę odszkodowawczą 100 000zł. - zorganizować, urządzić i utrzymywać w okresie realizacji zamówienia zaplecze inżyniera kontraktu w miejscu realizacji zamówienia. Minimalne wymagania dotyczące zaplecza znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/ZTP/PZ/1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka w kasie zamawiającego. W przypadku wysyłki materiałów oferent pokrywa dodatkowo koszty przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 12:15, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1: Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.3 Tworzenie korzystnych warunków dla rozwoju firm. 4) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.