eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeleniewo › Poprawa infrastruktury transportowej na terenie Gminy Jeleniewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Jeleniewo: Poprawa infrastruktury transportowej na terenie Gminy Jeleniewo
Numer ogłoszenia: 56095 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeleniewo , ul. Słoneczna 3, 16-404 Jeleniewo, woj. podlaskie, tel. 087 5683022, faks 087 5683022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jeleniewo.i-gmina.pl/bip/index.xml
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury transportowej na terenie Gminy Jeleniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (remont) pięciu dróg gminnych o łącznej długości 6,56 km oraz budowa nowego żelbetowego mostu: 1)Zadanie nr 1. Przebudowa (remont) istniejącej drogi gminnej o nawierzchni żwirowej nr 101766B Szeszupka-Malesowizna-Bachanowo, km 0+000 - km 1+394,62 we wsi Bachanowo. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - nasypy, - podbudowa z mieszanki kruszywowej (30 % kruszywa łamanego) - gr. 10 cm po zagęszczeniu, - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 4,0 m na prostej (poszerzenie na łukach R < 150 m), warstwa ścieralna gr. 6,0 cm po zagęszczeniu, - roboty wykończeniowe (obustronne pobocza żwirowe o szer. do 1,25 m, oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp), - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (ustawienie znaków drogowych ze słupkami), - zabezpieczenie sieci TP (wykonanie przepustu rurą dwudzielną), - sadzenie drzew i krzewów liściastych. 2)Zadanie nr 2. Przebudowa istniejącej drogi gminnej o nawierzchni żwirowej nr 101771 B Krzemianka-Szurpiły, km 0+000 - km 1+752,5 we wsi Krzemianka. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - nasypy, - podbudowa z mieszanki kruszywowej (30 % kruszywa łamanego) - gr. 10 cm po zagęszczeniu, - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 3,5 m na prostej (poszerzenie na łukach R < 150 m), warstwa ścieralna gr. 6,0 cm po zagęszczeniu, - roboty wykończeniowe (obustronne pobocza żwirowe o szer. do 1,25 m, oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp), - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (ustawienie znaków drogowych ze słupkami), - zabezpieczenie sieci TP (wykonanie przepustu rurą dwudzielną). 3)Zadanie nr 3. Przebudowa (remont) na długości km 0+000 - km 0+209,58 mb istniejącej ulicy Słonecznej w Jeleniewie nr 101785B o nawierzchni bitumicznej wraz z kanalizacja deszczową. Zakres robót obejmuje: a)kanalizacja deszczowa: - roboty ziemne - kanały z rur PCW o średnicy zewnętrznej 250 mm - 64 m, - kanały z rur PCW o średnicy zewnętrznej 200 mm - 50 m, - kanały z rur PCW o średnicy zewnętrznej 160 mm - 49 km, - studzienki rewizyjne dn 1000 w gotowym wykopie - 4 kpl, - wpust uliczny dn 500 - 6 kpl, - osadnik 3 m3 - 1 kpl, studnia chłonna dn 2000 - 2 kpl b)remont (przebudowa) ulicy Słonecznej: - roboty przygotowawcze, - zdjęcie warstwy humusu, - rozbiórka elementów drogi - roboty ziemne- wykonanie nasypów, - nawierzchnia szer. 6,0 m z betonu asfaltowego stan. II , gr. warstwy ścieralnej 4,0-6,0 po zagęszczeniu - wymiana krawężnika betonowego na kamienny, - wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę kamienną 4/6 cm, obrzeże kamienne, - wymiana nawierzchni istniejących parkingów z kostki polbruk na kostkę kamienną 9/11 cm, - wykonanie trawników dywanowych siewem. 4)Zadanie nr 4. Przebudowa mostu drogowego tymczasowego na rz. Czarna Hańcza w m. Podwysokie Jeleniewskie, w ciągu drogi gminnej Podwysokie Jeleniewskie - Malesowizna, w km 1+747,90 na nowy żelbetowy most. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - rozbiórka istniejącego mostu tymczasowego, - budowa zintegrowanego mostu o konstrukcji z betonu zbrojonego długości 6,2 m (w tym fundamentowanie, wykonanie przyczółków i skrzydełek, wykonanie żelbetowej płyty pomostu, izolacja płyty i nawierzchni na opasce bezpieczeństwa), - elementy wyposażenia mostu (ustawienie krawężników mostowych kamiennych, poręczy stalowych wraz z ich malowaniem), - roboty ziemne (wykonanie nasypów, ułożenie geowłókniny, plantowanie skarp), - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i ścieralna), - wykonanie dojazdów do mostu na długości 17 m, - elementy zagospodarowania terenu (w tym. schody skarpowe z balustradą stalową), - umocnienie dna rzeki i brzegów narzutem kamiennym i płotkami faszynowymi. 5)Zadanie nr 5. Przebudowa (remont) istniejącej drogi gminnej o nawierzchni żwirowej nr 101770B Podwysokie Jeleniewskie-Malesowizna, km 0+000 - km 2+349,19. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - wykopy i nasypy, - podbudowa z mieszanki kruszywowej (30 % kruszywa łamanego) - gr. 10 cm po zagęszczeniu, - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 3,5 m w km 0+000- km 2+100, szer. 5,0 m w km 2+100 - km 2+341 na prostej (poszerzenie na łukach R < 150 m), warstwa ścieralna gr. 6,0 cm po zagęszczeniu, - roboty wykończeniowe (obustronne pobocza żwirowe o szer. do 1,25 m, oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp), - przepusty pod koroną drogi i zjazdami, - korytka ściekowe ( ścieki betonowe o grub. 15 cm), - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (ustawienie znaków drogowych ze słupkami), - zabezpieczenie sieci TP (wykonanie przepustu rurą dwudzielną). 6)Zadanie nr 6. Przebudowa (remont) istniejących odcinków dróg gminnych o nawierzchni żwirowej nr 101780B i 101781B we wsi Malesowizna, km 0+000 - km 0+854,95. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - wykopy i nasypy, - podbudowa z mieszanki kruszywowej (30 % kruszywa łamanego) - gr. 10 cm po zagęszczeniu, - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 3,5 m na prostej (poszerzenie na łukach R < 150 m), warstwa ścieralna gr. 6,0 cm po zagęszczeniu, - roboty wykończeniowe (obustronne pobocza żwirowe o szer. do 1,25 m, oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp), - przepusty pod koroną drogi i zjazdami, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (ustawienie znaków drogowych ze słupkami), - zabezpieczenie sieci TP (wykonanie przepustu rurą dwudzielną). Szczegółowy zakres robót zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa, oraz kosztorysy ślepe i przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. W razie potrzeby oryginał dokumentacji projektowej będzie udostępniony wykonawcom do wglądu u zamawiającego w godz. 8.00 do 15.00 w pokoju nr 15. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje dodatkowo: 1)Wykonanie (lub aktualizacja posiadanych przez Gminę Jeleniewo) tymczasowych projektów organizacji ruchu. 2)Oznakowanie robót wg. zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. 3)Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót. 4)Zamieszczenie w czasie realizacji inwestycji (przy wjazdach) tablic informujących o jej finansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz po zakończeniu realizacji inwestycji tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego. 5)Organizacja i zagospodarowanie terenu budowy, oraz likwidacja placu budowy. 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Gwarancja: minimum 36 miesięcy (licząc od dnia odbioru końcowego robót)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 5.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymienionych warunków: 5.2.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w niniejszym postępowaniu złożył wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ. 5.2.2. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.2.3. Zamawiający uzna wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu za spełnione na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji oraz złożonych przez wykonawcę. 5.2.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera pkt. 6 niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia. 5.2.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.2.6. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5.2.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.2.8. Brak jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o spełnieniu tych warunków, pełnomocnictw lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, zawierającego błędy, niewłaściwie poświadczonego (np.: nie poświadczenie klauzulą (za zgodność z oryginałem) odpisu lub kopii), lub złożenie wadliwego pełnomocnictwa spowoduje wezwanie przez Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty. 5.2.9. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 6.2. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2. 6.3. Podpisany przez wykonawcę Formularz projektu umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 (podpisanie projektu umowy przez wykonawcę jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków w niej zawartych). 6.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: jeżeli w.w dokument nie dotyczy Wykonawcy to niech Wykonawca oświadczy, że nie jest podmiotem zbiorowym, a Zamawiający uzna dokument za złożony. 6.7.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wykazana robota musi być rozpoczęta i zakończona w tym okresie) - załącznik nr 4. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 budowę, przebudowę lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w.w warunek. Do zestawienia muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie, tj. protokoły odbioru lub referencje itp., z podaniem ich wielkości i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz informacją na temat odbiorców tych robót (nazwa, adres, numer telefonu). Wykaz wykonanych robót musi być zgodny z wielkościami wynikającymi z załączonych dokumentów. Zamawiający nie uzna wykazanych robót budowlanych, jeżeli z załączonych dokumentów nie będzie wynikało jednoznacznie, że roboty w podanym w wykazie, zostały wykonane należycie i wartość każdej z tych robót odpowiada warunkom wymienionym wyżej. 6.9. Wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi niżej wymienione specjalności budowlane: -Kierownik budowy. Wykonawca przedstawi w ofercie minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie budowy i remontów dróg. Niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie w budownictwie na stanowiskach kierowniczych. Wykonawca dołączy uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. -Kierownik robót mostowych. Wykonawca przedstawi w ofercie minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane o specjalizacji budowlanej - mostowej. Wykonawca dołączy uprawnienia budowlane do prowadzenia robót mostowych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. -Kierownik robót sanitarnych. Wykonawca przedstawi w ofercie minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej. Wykonawca dołączy uprawnienia budowlane do prowadzenia robót instalacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. -Obsługa geodezyjna. Wykonawca winien udokumentować zatrudnienie bądź zobowiązanie do współpracy przy realizacji zamówienia uprawnionego geodety. 6.10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.9, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.11. Polisa, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument musi być aktualny na dzień składania oferty. Do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem terminu ważności polisy załączonej do oferty. Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego zgodnie z załącznikiem nr 6). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z wykonawców. Zgodnie z art. 23 ust. 4 w.w ustawy, jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.12. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oferty składane wspólnie (konsorcja): Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą spełniać poniższe warunki: -Ustanowić pełnomocnika reprezentującego wykonawców w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy. -Załączyć do oferty dokumenty wymienione poniżej: a.Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi reprezentującego wykonawców składających ofertę wspólną - (załącznik do oferty - załącznik nr 6). b.Dokumenty wymienione w pkt. 6. podp. 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8 od każdego wykonawcy występującego wspólnie, pozostałe dokumenty i oświadczenia są składane wspólnie Dane dotyczące poszczególnych wykonawców występujących wspólnie w zakresie doświadczenia podlegają sumowaniu. 6.13. Jeżeli Wykonawca planuje zatrudnić podwykonawców muszą oni obowiązkowo złożyć oświadczenie wymienione w pkt. 6.2. niniejszego działu. Nazwy Podwykonawców i zakres zleconych im robót muszą zostać ujawnione w ofercie - załącznik nr 7. Zamawiający nie dopuszcza zlecania podwykonawcom robót bitumicznych - nawierzchnia bitumiczna z warstwą wiążącą i ścieralną asfaltową w tym wykonanie mieszanek mineralno-asfaltowych. 6.14. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4., 6.5. i 6.7. składa dokument (dokumenty) wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.15. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. składa zaświadczenie właściwego organu lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa w pkt 6.14 lit. a) i b) oraz pkt 6.15 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 6.14. lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym ma wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6.14 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jeleniewo.i-gmina.pl/bip/index.xml.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeleniewo ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Jeleniewo ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu:Poprawa infrastruktury transportowej na terenie Gminy Jeleniewo dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.