eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Ochrona osób i mienia w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Koszalin: Ochrona osób i mienia w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 56047 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3, 75-216 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459555, 695 764047, fax 094 3460751.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa związana z ochroną osób i mienia w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3, w zakresie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej, konserwacji i monitorowa elektronicznego systemu antywłamaniowego oraz konserwacji systemu telewizji przemysłowej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: BRAK.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ponadto, Wykonawcy muszą spełniać warunki podmiotowe określone w niniejszej SIWZ, tj: 1.Posiadać aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.97r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z 2005r. z póź. zm. ). 2.Dysponować co najmniej: a)bazą monitoringu umożliwiającą przyjęcie sygnału zagrożeń w czasie nie dłuższym niż 5 sekund i czasem reakcji na otrzymany sygnał nie dłuższym niż 6 sekund, b) trzema załogami patrolowo-interwencyjnymi wyposażonymi w samochody, tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 10 minut w dzień i 5 minut w nocy . 3.Posiadać system łączności radiowej pozwalający na radiowe komunikowanie się pracownika ochrony oraz grupie interwencyjnej z Centrum Monitorowania wyposażony we własną stację monitorowania ( radiowe urządzenia nadawczo - odbiorcze pracujące w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego ). 4.Posiadać możliwość monitorowania obiektu Zamawiającego drogą radiową pozwalającą na stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 5.Zapewnić podłączenie lokalnych systemów alarmowych Zamawiającego do własnej Bazy Elektronicznej Ochrony Obiektów w zakresie powiadamiania o włamaniu i sygnalizacji napadu. 6.Posiadać certyfikat potwierdzający wysoki poziom świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia wydany przez uprawnione podmioty. 7.Dysponować osobami legitymującymi się licencjami pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia ( dotyczy pracowników wykonujących bezpośrednio konserwację elektronicznych systemów alarmowych). 8.Pracownicy wykonujący usługę bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu powinni posiadać pełne kwalifikacje i predyspozycje do wykonywania zadań obronnych i nie mogą być notowani w Krajowym Rejestrze Karnym. 9.Zapewnić pracownikom ochrony a)niezbędne wyposażenie wynikające z potrzeb właściwego zabezpieczenia obiektu, w tym środki łączności, b)jednolite, estetyczne umundurowanie i identyfikatory umożliwiające identyfikację podmiotu zatrudniającego. 10.Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 2 000 000 zł., bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia. 11.Wykazać, iż wykonali ( lub wykonują ) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 12.Wykonać zamówienie samodzielnie - zakaz podwykonawstwa 13.Spełniać pozostałe wymagania określone w niniejszej SIWZ oraz ww. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena: Spełnia / Nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 4.koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.97r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z 2005r. z póź. zm,) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego. 5.zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające posiadanie systemu zarządzania jakością usług ochrony osób i mienia ( np. typu certyfikat zgodności z normą ISO 9001-2000 lub inny równoważny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości świadczonych usług) 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ( co najmniej 2 ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7.aktualne pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmujące swym zasięgiem miasto Koszalin. 8.aktualne pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowanie systemów alarmowych, obejmujące swym zasięgiem miasto Koszalin 9.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 10.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł. bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia. 11.oświadczenie, że osoby, które będą świadczyć usługę ochrony fizycznej nie są notowani w Krajowym Rejestrze Karnym. 12. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy. 13.świadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ . 14.upoważnienie dla osoby występującej w imieniu firmy (jeżeli występuje). 15.Oświadczenie o dysponowaniu a) co najmniej trzema załogami patrolowo -interwencyjnymi wyposażonymi w samochody tak, by co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 10 minut w dzień i 5 minut w nocy, b) bazą monitoringu umożliwiającą przyjęcie sygnału zagrożeń w czasie nie dłuższym niż 5 sekund i czasem reakcji na otrzymany sygnał nie dłuższym niż 6 sekund.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1us-koszalin.is.szczecin.pl.

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie, 75-216 Koszalin, ul. Przemysłowa 3.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, pok. Nr 101 ( I Piętro) Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.