eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie Gminy Zawiercie w 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Zawiercie: Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie Gminy Zawiercie w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 56042 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 431682 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie Gminy Zawiercie w 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie Gminy Zawiercie w 2010 r. Część (zadanie) 1 - Opróżnianie koszy ulicznych. Zakres zamówienia obejmuje: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 35 l, 75 l i 90 l rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie. Przez opróżnianie koszy rozumie się usuwanie zanieczyszczeń z wnętrza koszy oraz uprzątanie śmieci w najbliższym otoczeniu kosza. Lokalizacja poszczególnych koszy, ich ilość (wraz z pojemnością) oraz częstotliwość opróżniania została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy. Wykonawca wyposaży kosze przeznaczone na psie odchody w worki jednorazowego użytku. Wszystkie opróżniane kosze powinny być konserwowane w czasie wykonywania zamówienia. Przez konserwację koszy rozumie się: - smarowanie ruchomych połączeń, - stabilizację obluzowanych koszy oraz - naprawę drobnych usterek powstających podczas eksploatacji koszy takich jak np. wymiana śrub. Część (zadanie) 2 - Likwidacja dzikich wysypisk. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość odpadów do usunięcia - 85 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie usunięcia w całości przewidywanej ilość odpadów), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Likwidacja dzikich wysypisk będzie następowała z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dzikie wysypiska będą likwidowane w terminie 14 dni roboczych od daty pisemnego zlecenia. Część (zadanie) 3 - Wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość worków do uprzątnięcia (o pojemności 120 l) - 1120 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie zebrania w całości przewidywanej ilość worków), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Worki będą odbierane z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Worki muszą zostać zebrane w okresie 24 h od momentu zgłoszenia telefonicznego lub faxem lub e-mailem. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia część (zadanie) nr 1, 2 i 3. 1. Wywóz odpadów winien odbywać się pojazdem oznakowanym w sposób stały i widoczny umożliwiający identyfikację podmiotu świadczącego usługę, przeznaczonym do świadczenia usług tego rodzaju z zachowaniem standardów sanitarno-higienicznych. 2. Z odpadami należy postępować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania kart przekazania odpadów, przy czym odpady należy przekazać do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania zawartych w wojewódzkim planie gospodarki odpadami. 4. Ponadto Wykonawca jest obowiązany do sporządzania i przekazania Zamawiającemu informacji dotyczącej: a) masy poszczególnych rodzajów odebranych odpadów; b) sposobów zagospodarowania poszczególnych rodzajów odebranych odpadów; c) masy odpadów ulegających biodegradacji składowanych na składowisku; d) masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji nieskładowanych na składowiskach odpadów i sposobów lub sposobu ich zagospodarowania, w terminie do końca pierwszego kwartału 2011 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Likwidacja dzikich wysypisk.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2009.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5607,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6002,70

  • Oferta z najniższą ceną: 6002,70 / Oferta z najwyższą ceną: 6366,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2009.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5607,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5992

  • Oferta z najniższą ceną: 5992 / Oferta z najwyższą ceną: 11972,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.