Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-09-02
Ogłoszenie nr 560165721-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
Kraków: Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545397-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510118534-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31-319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):63/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 5 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: os. Na Skarpie 43/5 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 28.057,75 zł; Część 2: ul. Kapelanka 24a/7 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 28.297,11 zł; Część 3: os. Krakowiaków 5/54 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 34.264,34 zł; Część 4: os. Na Kozłówce 16/42 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 47.575,18 zł; Część 5: os. Centrum B 5/57 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 29.574,45 zł. UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45333000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 01.07.2020 r. do dnia 17.08.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kapelanka 24a/ |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Handlowo Usługowa "Ir-Plast Kraków",
,
ul. Spółdzielców 1,
30-682,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, gdyż wynosi 5.750,98zł brutto (5.324,98 zł netto), co stanowi 19,97% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość brutto wynagrodzenia określona pierwotnie w umowie - 28.799,18zł, Wartość robót dodatkowych brutto - 5,750,98zł, Wartość wynagrodzenia brutto po zmianach - 34,550,16zł,
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana zakresu umowy jw. wynika z konieczności wykonania przez dotychczasowego Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego, robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym. Konieczność wykonania tych robót nie była możliwa do przewidzenia na etapie typowania robót, ponieważ identyfikacja konieczności wykonania tych robót wykraczała poza czynności, do których wykonania zobowiązany jest Inspektor Nadzoru Inwestorskiego na etapie typowania robót, zgodnie z Poleceniem Dyrektora Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie nr 7/2016. Zakres robót dodatkowych szczegółowo opisano w "Protokole konieczności". Wprowadzenie zmian w umowie zostało przewidziane przez Zamawiającego w § 14 ust. 2 pkt 1) oraz pkt. 10 d) umowy w związku z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich wykonanie jest korzystne dla zamawiającego (podnosi wartość lokalu) i i stało się niezbędne w celu wyremontowania kompleksowo lokalu mieszkalnego w zakresie pozwalającym na przekazanie lokalu do zasiedlenia.
Na obecnym etapie robót, nie jest możliwe dokonanie zmiany wykonawcy czy też wprowadzenie drugiego wykonawcy na teren budowy z powodów ekonomicznych i technicznych. Zmiany takie spowodowałyby również istotne niedogodności dla Zamawiającego.
Wykonawca zamówienia podstawowego ma zorganizowany, będący w toku proces robót budowlanych oraz zespół pracowników znających przedmiot zamówienia, co daje możliwość i gwarancję wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz w możliwie szybkim terminie, na czym zależy Zamawiającemu. Lista osób oczekujących na lokale do zasiedlenia jest bardzo długa i ze względów społecznych wyremontowanie tzw. pustostanu przez Gminę Miejską Kraków w możliwie krótkim czasie ma istotne znaczenie. Konieczność wyłonienia nowego wykonawcy znacznie wydłużyłaby okres remontu lokalu, m.in. o czas niezbędny do wyboru wykonawcy zgodnie z obowiązującymi procedurami, a także o czas niezbędny do zmiany harmonogramu i organizacji robót prowadzonych przez aktualnego wykonawcę. Wiązałoby się to m.in. z koniecznością wstrzymania robót przez aktualnego wykonawcę do czasu zawarcia umowy przez nowego wykonawcę, a także wprowadziłoby utrudnienia w realizacji robót chociażby ze względu na konieczność wydzielenia stref zgromadzenia odpowiednich materiałów i sprzętu (zaplecze) przez dwóch wykonawców. Ponadto, z przyczyn organizacyjnych wykonywanie w tym samym miejscu robót, o podobnym charakterze, na dodatek powiązanych ze sobą, przez dwóch różnych wykonawców byłoby znacznie utrudnione, gdyż w celu wykonania robót przez kolejnego wykonawcę następowałaby ingerencja w roboty poprzednio już wykonane przez wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe, co wymuszałoby konieczność inwentaryzacji robót (kolejna strata czasu). Z uwagi na technologiczne powiązanie robót, sytuacja taka mogłaby również wywoływać wątpliwości, co do zakresu odpowiedzialności poszczególnych wykonawców. w przypadku konieczności egzekwowania praw wynikających z gwarancji i rękojmi.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - ICIMB
- Opracowanie dokumentacji projektowej przywrócenia funkcjonalności wiaduktu drogowego w ciągu ulic Opolska-Lublańska nad al. 29 Listopada w Krakowie.
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy zewnętrznego szybu windy osobowej w budynkach przy ul. Borkowskiej 27 i ul. Borkowskiej 29 w Krakowie.
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 7/24
- PRZEBUDOWA STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO ORAZ STACJI POMP PRÓŻNIOWYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z podziałem na dwie części
- Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
- Zmiana aranżacji pomieszczeń szatni z zapleczem higieniczno-sanitarnym szatni nr 1 i 2
- Remont schodów wejściowych oraz wykonanie robót remontowo - budowlanych wraz z robotami instalacyjnymi w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.